Kapittel 9

36 2 0
                                    


"Sover du med meg inatt? Du har aldri gjort det før" Marcus klemte hånda mi godt, og smilte. Han så på meg, og ventet på et svar. Jeg smilte. "Går fint for meg. Får vel sende en melding til Isac, så slipper han å tenke at jeg skal bli hentet i kveld en gang😅" Jeg løsnet hånda mi fra hans, og fisket opp mobilen. Tjue tapte anrop fra Marcus😅. "Hvorfor ringte du meg så mange ganger?"sa jeg nesten leende. Han så på mobilen min, og lo kort han også. "Jeg trodde nesten du hadde rømt fra meg. Så ringte jeg deg helt til jeg fant den sovende skjønnheten jeg letet etter, og la meg ved henne❤. Jeg angrer lite på at jeg ikke vekket deg. Jeg trengte den søvnen. Ooooog sovelydene dine. De er dødssøte, du vet det sant?" Han smilte større enn før, og la en arm godt rundt skuldrene mine❤. Jeg lente hodet mitt forsiktig mot han som et lite svar. "Det finnes ikke ord for hvor glad jeg er for å ha deg, Marcus... Takk❤" Leppene hans trapp panna mi💋. "Det var vel ikke det du tenkte da jeg avviste deg før i dag"sa han nesten leende. Jeg så halvveis ned. Jeg ville absolutt ikke tenke på det mer... Jeg var helt knust... Jeg overdrev kanskje... Men det føltes forferdelig for meg å bli avvist for sikkert syvende gang av min egen kjæreste😔💔. Han så at jeg ble lei meg, og prøvde å gjøre noe med det. "Unnskyld... Du ville kanskje ikke bli minnet på det... Jeg skal bli bedre, Hannah. Lover❤" Jeg fikk fram et lite smil igjen. "Lover?" Smilet forsvant nesten igjen. "Lover" Vi gikk inn på restauranten. Vi hadde reservert et bort langt inne. Langt inne, der det er minst bråk og støy. "Liker du pizza?"sa han imens han leste gjennom menyen. Jeg bøyde meg litt over for å se jeg også. Jeg lo. "Hvem gjør ikke det?" Han lo han også. "Var det jeg visste! Har du en favoritt?"sa han smilende imens han bladde over til neste side i menyen. Jeg slo over til forrige side igjen. "Jeg og Isac bestiller alltid den der. Den er knallgod!" Jeg pekte. Han så på den, og leste hva den inneholdt. Han lo kort. "Da tar vi den. Jeg stoler på deg❤"
-Marcus prov-
Vi ventet på pizzaene. Jeg satt bare å tenkte... Hvem er Isac egentlig😞...

One flight awayOù les histoires vivent. Découvrez maintenant