Kapittel 18

24 1 0
                                    


  "Du tuller..." Martinus sin stemme. Marcus sukket lavt, og fikk meg til å slippe. "Bare gå, Martinus. Plag fansen istedet. Det er jo så gøy" Martinus ga han et litt stygt blikk. Jeg forstår ikke hva som er galt av og til😞. Han har aldri likt at jeg er sammen med Marcus. "Jeg kom for å si at vi skal gå nå. Flyet er kommet"sa han surt, og gikk igjen. Jeg så på Marcus, og nesten lo litt. Han lo han også, og smilte det lykkeligste smilet jeg noen gang har sett på han. "Så du blir med?" Han smilte håpefullt. Jeg smilte stort tilbake, og så på billetten igjen. "Hvorfor skulle jeg ikke bli med? Og, hallooo! Det er Paris! Jeg hadde gjort alt for å bli med deg til Paris, Marcus❤!"sa jeg glad, og kastet meg rundt halsen hans igjen. Jeg slapp ganske raskt denne gangen. "Vi har et fly å rekke. Kanskje vi bør gå?" Marcus smilte. "Selvfølgelig, må bare gjøre noe veldig viktig først!" Han smilte lurt, og la en arm forsiktig rundt livet mitt før vi startet å gå. Fansen startet å hyle idet vi kom i synsfeltet dems. Jeg sukket lavt. "Hva ville du gjøre?"sa jeg nesten utålmodig. Jeg vil ikke vises så veldig mye for fansen... Det er egentlig ganske ubehagelig. Han så mot fansen, og stoppet. Vi sto mot hverandre. Jeg så på han litt usikkert. "Dette" Han dro meg skikkelig til seg, og kysset meg💋. Langt og lenge. Jeg smilte halvveis da han endelig trakk seg unna. "Bare for at ingen rykter om at vi har slått opp, dukker opp. Det orker jeg ikke" Leppene hans trapp panna mi mykt rett etter han sa det. Jeg smilte idet jeg startet å drømme meg bort i øynene hans igjen😻. "Du har vel rett"
-To dager senere-
Vi har vært i Paris i to dager nå. Vi drar i morgen, og det er bare fantastisk å være her😻! De har konsert om fem minutter kanskje, og det er masse stress backstage her nå... Jeg forstyrrer bare, så jeg står bare litt unna... Han rekker ikke se på meg engang... Da han endelig gjorde det, smilte han. Han kom bort. "No...


Sorry for at det ikke kom noen kapitler i går, men jeg var syk så fikk ikke lagt ut noe, men her er et kapittel nå så jeg håper dere koser dere, og det kommer til og komme flere kapitler ut etter 12. Så kos dere til da så snakkes vi.  

One flight awayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin