Hvor er hun? Jeg har ringt i evigheter. Hun tar ikke telefonen😞. "Hannah, hvor er du?"sa jeg lavt for meg selv. Jeg datt meg ned for å tenke. Oslo er en stor by. Jeg kan ikke bare tippe hvor hun er. "Hun har sikkert rømt" Martinus hjelper ikke så mye. Han har aldri likt at jeg ble sammen med henne. Han vet at jeg bryr meg mest om henne, og det liker han ikke, når vi holder på med musikken også😞. "Hun er vel bare tom for strøm. Vi finner henne" Pappa er mye bedre😅. Jeg sukket. "Jeg vil ikke miste henne heller... Jeg elsker henne❤"sa jeg lavt. Pappa klappet meg forsiktig på skulderen. "Vi finner henne"gjentok han fra istad. Jeg smilte skjevt, og nikket. "Jeg får vel gå å hente tingene mine før vi drar" Jeg startet å gå mot rommet jeg har tingene mine. Jeg pleier å gå dit når jeg er sliten etter en dag her. Det er en digg sofa der inne, som jeg alltid sovner på. Jeg elsker det rommet. Og det er bare mitt❤. Vi pleier å bo her istedet for hotell. Hotell er kanskje bedre, men det er mye lettere her. Stor sofa med dyne funker bra. Jeg har alt jeg trenger her. Døra til rommet stod litt åpen. Har noen vært der inne😅? Jeg åpnet døra, og fikk se det jeg letet etter. "Hannah"sa jeg lavt og smilende. Hun fant rommet mitt. Og hun sover søtere enn søtt i sofaen min❤. Jeg smilte stort, og gikk til henne. Jeg tørr ikke vekke henne. Hun er sliten. Og det er jeg også. Jeg kysset kinnet hennes forsiktig, før jeg fikk av meg skoa, og la meg ved henne. Jeg la dyna over meg også, og holdt godt rundt henne❤. Jeg smilte idet jeg lukket øynene. Det var dette jeg trengte idag. Hannah, en sofa, og en søt sovelyd å sovne til❤.
-Om kvelden-
-Hannah prov-
Jeg våknet. Etter den deiligste søvnen på lenge😍! Jeg forstod nå hvorfor jeg sov så godt. Marcus er her😍! Og han sover han også. Jeg smilte stort for meg selv. Jeg har aldri sett han sove før. Jeg hadde gjort alt for å se dette hver dag😍. D...
Hei igjen alle sammen, jeg tenkte og ha et lite kapittelrush nå siden jeg ikke har noe bedere og gjøre. Så jeg håper dere liker det😁😁
YOU ARE READING
One flight away
FanfictionHei! Jeg heter Hannah, og er 15 år. Jeg har langt brunt hår, blågrå øyne, og bor litt utenfor Oslo. Dere vet nok hvem Marcus Gunnarsen er... Og broren hans. Martinus. To av de mest populære unge popidolene i Skandinavia og rundt om i Europa. Jeg og...