Kapittel 19

28 1 0
                                    


  "Noe galt? Hvor er det søte smilet ditt?" Marcus strøk meg forsikring over kinnet, og ga meg det varme smilet sitt❤. Jeg smilte litt skjevt. "Det er bare litt mye styr her. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg"sa jeg nesten leende. Han så seg litt rundt, og førte meg til en sofa han og broren hans nettopp hadde sittet i under et intervju. Han fikk meg til å sitte, og strøk meg over kinnet igjen. Leppene hans nærmet seg. Jeg lukket øynene for det perfekte kysset. "Marcus! Kom igjen!" Jeg åpnet øynene raskt. Martinus rev Marcus bort😞. Kunne han ikke bare ventet to sekunder til😞? "Jeg kommer tilbake, jenta mi. Lover"
-Mot slutten av konserten-
Det har gått ihvetfall to timer. Jeg er nesten lei av å vente. Jeg ser på en skjerm alt som skjer på scenen, men det er ikke bare gøy å sitte backstage uten å ha noe annet å gjøre enn å se på den skjermen, og lytte. All fansen bare skriker, og det er nesten det eneste jeg hører i øret mitt akkurat nå. De forbereder seg til den siste sangen. Fans som har blitt klemt inn til gjerdet, eller har besvimt er her også. De babler bare fransk, og jeg er møkkalei😩! De er ikke kommet til meg, da. For de får ikke lov. Men jeg hører alt dem sier uansett. Jeg hørte endelig Marcus sin nydelige stemme i høyttalerne. "I dedicate this song, First kiss, to my girlfriend, Hannah. Elsker deg, Hannah❤😻!" Han pekte inn i kameraet, og ga et slengkyss. Et stort smil formet seg om munnen min. Han er så perfekt😻! Martinus ødela alt med et av de stygge blikkene sine, men det får gå. Det er Marcus som fikk oppmerksomheten uansett. Jeg bare smilte imens de sang. Dette er bare fantastisk. Marcus er så søøøøt😻! Han så inn i kameraet nesten hele tiden, og smilte det nydelige smilet sitt. Jeg tror jeg dør🙈! "Thankyou, France! We love you❤!"sa dem da sangen var ferdig, og gikk av scenen. Jeg gikk fra sofaen for å møte dem i trappa. De kranglet nesten da dem kom ned. På grunn av det Marcus sa på scenen. Han gikk bare forbi meg i den dype diskusjonen. Jeg...  

One flight awayWhere stories live. Discover now