Kapittel 25

31 1 0
                                    


  Jeg gleder meg til dette. Dette er den siste kvelden vår i Paris. Og jeg skal gjøre det til en kveld Hannah sent vil huske. Ingen får ødelegge dette. "Marcus! Dette er den mest romantiske kvelden jeg noen gang har opplevd❤! Tusen takk!" Hannah stjal noen kyss da limousinen hadde startet å kjøre. Jeg smilte lurt. "Det beste er at det er mye igjen enda" Hun så på meg forvirret. "Se ut, da" Akkurat nå var vi ute på veien. Så alt hun så var en opplyst by. "Hva mener du?" Jeg smilte fortsatt lurt. Jeg svarte henne aldri. Helt til hun forstod det. Vi stoppet uttafor tårnet, og gikk ut. Vi så opp. "Opp dit?"sa hun med en skjelvende stemme. Hun er kald. Jeg la en arm rundt henne for å varme henne. "Mhm" Hun så opp på meg, og smilte litt. "Vel, da må jeg nesten ha to jakker. Denne kjolen er iskald" Hun holdt jakken sin godt igjen. Jeg strøk henne over ryggen. "Jeg skal varme deg. Kom igjen. Det er nydelig der oppe" Vi gikk inn i heisen. En glassheis. Byen ble bare mindre og mindre under oss. "Wow" Hun smilte. Døren åpnet seg. "WOW!"sa hun høyt da vi stod på kanten helt på toppen. Vi så utover. Jeg holdt rundt henne bakfra for å varme henne godt❤. Jeg hvilte haka på skulderen hennes. "Liker du det?" Det er lys overalt. Månen er oppe. Det er helt nydelig å se på. Og så står jeg her ved verdens nydeligste hente i tillegg😻! "Jeg har noe til deg. For å vise hvor glad jeg er i deg❤" Hun lo kort idet jeg sa det. Jeg plukket opp et hjerteformet kjede fra lomma. Besatt med tre små diamanter. Jeg festet det rundt halsen hennes. Hun holdt opp hjertet. "Marcus"leste hun opp. "Så er jeg alltid med deg. Uansett hvor langt unna jeg er❤" Jeg så tårene hun presset tilbake. "Den...den er kjempefin. Tusen takk, Marcus❤"sa hun glad imens hun fortsatt så på det. Et stjerneskudd fòr over himmelen. Begge så det. Hun holdt rundt hjertet så raskt det tok slutt, og lukket øynene. "Hva ønsket du deg?" Hun bare smilte, og ga meg et langt kyss💋. Jeg holdt godt rundt henne, og kysset tilbake, i et håp om at det varte lengre. For evig. "Det vet du"  


Da var boka ferdig, håper dere liket den<3 Hvis dere gjorde det del boka mi så blir jeg super glad<3<3

One flight awayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin