Louis
Nemohl jsem celou noc spát, pořád jsem si v hlavě tu noc přehrával....na takovou noc se prostě nedá jen tak zapomenout, ačkoliv jsem Lise řekl opak. Nechtěl jsem jí to popisovat...to bych se musel hambou propadnout.
Povzdechl jsem si a přetočil se na bok zavírajíc oči...pořád si vybavuju chuť jeho rtů na těch mých...jeho dotyky na mém těle, jeho tvrdé vášnivé polibky...
flashback
"Uh" vydechl jsem, když mě hrubě natlačil na dveře jeho pokoje. Zajel jsem prsty do jeho vlasů a zatahal za ně vysluhujíc si tak slastné zavrčení do mých rtů. Bože udělal bych cokoliv slyšet tenhle sexy zvuk znovu a znovu.
Zafňukal jsem bolestí z jeho prstů zarývajících se do mých boků, ale byla to skvělá bolest, která mi do těla vysílala exploze mířící rovnou do mého rozkroku. "Harry" zakňučel jsem mu do rtů a pevně kolem něj omotal nohy.
Jeho ruce se z mých boků přesunuly na můj zadek a následně mě odlepil ode dveří nesouc mě k posteli. Promnul mi dlaněmi zadek a jedním pohybem mě svalil na postel tyčíc se nade mnou. Pustil jsem se ho a rukama zajel pod jeho triko zkoumajíc pod ním jeho břišní svaly. Oh bože jak může mít někdo tak dokonalé tělo?
Když se ode mě odtáhl vysloužil si můj zmatený pohled. Zapřel jsem se na loktech a koukal na něj co dělá. Rozmyslel si to? Prosím že si to nerozmyslel? Jsem tak strašně nadrže-"Klid" uchechtl se chraplavý hlas a probudil mě tak ze zoufalého zírání na jeho osobu. Zamrkal jsem a prohlédl si jeho tělo, když si jedním pohybem přetáhl triko přes hlavu. Nemůžu popřít, že jsem si úlevně oddechl a musel jsem tak vypadat neskutečně zoufale.
"Svlékni se" řekl pevným hlasem zatímco jeho ruce sundávali jeho těsné džíny společně s jeho boxerkami. Hlasitě jsem polkl a chytl prsty lem svého trička, které jsem následně zahodil někam vedle postele. Jeho propalující pohled mě neskutečně znervózňoval, ale byl jsem tak vzrušený že moje kalhoty a boxerky letěli za mým tričkem rychlostí blesku.
...
Zaryl jsem nehty do jeho kůže na zádech a hlasitě zavzdychal jeho jméno. Ten dokonalý pocit mě nutil zavřít oči, ale nemohl jsem si nechat ujít pohled na jeho svalnaté tělo tyčící se nad tím mým. Doufal jsem že jsme v jeho domě sami, protože jestli ne, lituju ty co tady jsou, protože čelo postele bouchalo do zdi tak hlasitě, že by ani nestačilo nasazení sluchátek.
Zmateně jsem zamrkal a nesouhlasně zakňučel, když se z ničeho nic zastavil a odtáhl se. "Otoč se na čtyři" zachraptěl tím nejvíc sexy způsobem jakým jsem kdy slyšel. Vysíleně jsem se přetočil na břicho a klekl si zapírajíc se na loktech.
Jeho prsty se zaryli do mých boků a jedním rychlím pohybem se zasunul zpátky začínajíc se okamžitě znovu pohybovat. Zabořil jsem si tvář do polštáře, abych se utišil, a začal jsem se pohybovat proti němu slastně vzdychajíc do polštáře.
...
"Vstávej" řekl hlasitě Harry bez špetky jakékoliv emoce v jeho hlase. Zmateně jsem otevřel oči a posadil se na co jsem sykl bolestí. "Co se děje?" zeptal jsem se nechápavě dívajíc se na něj. "Vstaň, obleč se a vypadni" řekl chladně a hodil mi do klína mé oblečení. "Udělal jsem něco špatně?" "Něco jsem řekl" zavrčel. Snažil jsem se v jeho očích najít aspoň špetku něčeho co by napovídalo, že si ze mě třeba střílí nebo tak něco...ale jediné co jsem našel byl chlad rozprostírající se v jeho očích.
Roztřeseně jsem se nasoukal do svého oblečení a snažil se nepustit ven slzy, které se mi draly do očí. Rozhodně jsem neměl v plánu před ním brečet. Zapnul jsem si kalhoty a bez jediného pohledu na něj jsem se rozešel ke dveřím. Natáhl jsem ruku ke klice od hlavních dveří, ale jeho byla rychlejší. Stiskl kliku a otevřel mi dveře. Rozešel jsem se ze dveří a překvapeně vyjekl, když mě jeho ruka chytla za paži a otočila si mě k němu.
Zmateně jsem vyjel očima na jeho obličej a když se na jeho obličeji začal vytvářet úšklebek, myslel jsem si ,že mi řekne že to byla jen sranda, ale opak byl pravdou. "Hezké narozeniny Lewisi" řekl chladným výsměšným tónem, který mi do očí nahnal další slzy.
"Kreténe" zašeptal jsem roztřeseně a vyvlékl se mu na co mi on zabouchl před očima...
Utřel jsem si slzy, které mi ,ani nevím kdy, začaly stékat po tváři a přetáhl jsem si peřinu přes hlavu snažíc se už na to nemyslet...ale musel jsem myslet, ne proto že jsem chtěl ale proto že mě ty prášky nutily....nutily mě nad vším přemýšlet a já mě pocit, že se z toho znovu zblázním.
ČTEŠ
End of the story
RomanceLidská mysl je záhadná...to co se v ní odehrává nemá své hranice....je to něco co je jen naše a o co bychom měli pečovat stejně tak, jako o schránku, ve které se nachází. Ale co je záhadnější než lidská mysl? Nemocná lidská mysl...pokud je naše my...