Nick îmi deschide ușa pentru a intra în casă ca un adevărat gentleman și observ doi băieți și o fată care stăteau pe canapea destul de plictisiți până când m-au văzut și se uitau uimiți la mine pentru că nu înțelegeau cine sunt.
B:Bună! (Spun destul de deranjată de situație pentru că se uitau la mine de parcă nu au mai văzut o fată până acum. Chiar și fata cea blondă mă studia cu atenție.)
N:Prieteni, ea e Bianca! Noua mea prietenă!
I:Prietenă?! Noua ta prietenă?! Vorbești serios?! (Zâmbind și părând puțin supărată şi dezamăgită.)
N:Da!
I:Yayyy! (Și mă îmbrățișează strâns, iar gestul ei chiar m-a luat prin surprindere.)
N:Mai ușor cu atâta fericire că o sperii! (Râzând și pentru prima dată îl văd pe Nick râzând. Bine, zâmbind l-am mai văzut dar înafara faptului că l-am văzut râzând sarcastic nu l-am mai văzut râzând pe bune.)
I:Bine, bine! Scuze! (Zâmbindu-mi în timp ce continuă să mă studieze. Mă uit și la cei doi băieți care mă analizau și ei cu mare atenție. Deși mă priveau amândoi, atenția îmi este captată de tipul blond care se uită cumva urât și cu o față perversă la mine. La rândul meu mă încrunt și eu puțin la el până când văd că vrea să îi spună ceva lui Nick.)
V: Putem vorbi ceva, frate?
N:Sigur! Spune!
V:Adică să vorbim ceva singuri, Nick! (La auzul acestor cuvinte m-am panicat puțin crezând că vor vrea să vorbească despre mine.)
Perspectiva lui Nick.
N:Bine! Acum ce e așa de important?
V:Frate, tu te-ai tâmpit la cap? Când a intrat gagica aia pe ușă am crezut că va fi una pe care doar să i-o tragi și după va pleca, nu că e "prietena ta"! (Făcând niște ghilmele din mâini, sarcastic și dându-şi ochii peste cap.)
N:Unu la mână să nu îi mai spui așa Biancăi niciodată și doi la mână așa ceva nu se va mai întâmpla. Acel Nick care se distra cât vroia cu toate curvele nu mai e!
V:Cum adică nu mai e? Nu îmi spune că fata asta a reușit să te schimbe şi să te sucească!
N:Cam așa ceva! Dar stai liniștit că nimic mai mult nu se întâmplă între noi! Suntem doar prieteni și atât!
V:Aleluia! Şi-a găsit și nebunul ăsta pe cineva care să îl schimbe și să îl tempereze! Doamne ce bine! Să mai treacă fata asta pe aici că văd că îți face bine, dacă înțelegi ce spun! (Făcându-mi cu ochiul.)
N:Da, am înțeles ce vrei să spui și de data asta chiar ai dreptate!
V:Și nu ai vrea să fie ceva mai mult între voi?
N:Ba da! Mi-aş dori la nebunie să fie numai a mea, dar nu pot pentru că nu îmi e deloc ușor!
V:De ce, nu?
N: Pentru că are deja un iubit și pe mine mă vede doar ca pe un simplu prieten!
V:Nick, prietene, tu te-ai văzut ultima oară în oglindă? Uită-te și tu puțin la tine, ești sexy, ai o privire de care s-ar îndrăgosti orice fată şi să nu mai spun că atunci când vrei ești și romantic și sensibil! (Și încep să râd în hohote la auzul acestor cuvinte.)
N:Frate, ce ai, că mă sperii! Și mai exact de unde știi tu faza că sunt romantic și sensibil când vreau?
V:Păi am văzut atunci când erai cu Criss! (Apoi zâmbetul îmi dispare imediat la auzul numelui acelei persoane.)
V:Aoleu! Frate, scuză-mă nu am vrut să îți aduc aminte de ea, dar chiar nu mi-am dat seama! (Întristându-se și el și fiind speriat pentru că nu știe cum aș putea reacționa.)
N:Parcă v-am spus să nu îmi mai aduceți aminte de iubirea vieții mele pe care tot fratimio a reușit să o distrugă! (Fiind vizibil nervos și strângând din dinți în încercarea de a mă calma.)
V:Scuză-mă, Nick, dar chiar nu mi-am dat seama! Jur că nu îți mai aduc aminte de ea! Dar totuși am crezut că ai trecut peste și că nu te mai gândești la ea!
N:Începusem să nu o mai fac, până să îmi aduci aminte de nenorocita care doar se prefăcea că mă iubea!
V:Scuze, frate! Dar ți-am mai spus, nu cred că şi asta a fost vina fratelui tău! Doar nu crezi că i-ar fi spus el să se îndrăgostească de el!
N:Nu, dar a făcut pe şarmantul în așa fel încât să o vrajească și să o facă să sufere, iar eu nu am avut nimic de zis în povestea asta! Defapt nu am mai avut nimic de spus încă din ziua în care am văzut-o fără suflare în camera fratelui meu cu poza lui în mână! (Lăsând o lacrimă să îmi curgă și abia mă puteam abține să nu plâng în hohote.)
N:Știi cât de greu mi-a fost să trec peste asta? Și acum când îmi aduc aminte de ea retrăiesc fix momentul acela în care m-i s-au tăiat picioarele și nu am mai avut vlagă în mine când am văzut-o!
V:Te înțeleg, frate! Dar lasă, acum a trecut! Gata! (Îmbrățișându-mă și făcându-mă să mă calmez.)
N:Bine, gata! Acum sunt bine! Dar te rog eu, străduiește-te și nici măcar în glumă să nu mai spui nimic despre ea.)
V:Bine! Ți-am promis că voi avea grijă cu acest subiect! Acum hai să mergem la fata aia care ți-a luat mințile! (Râzând puțin.)
V:A, și apropo! Arată bine tipa! Mă vei lăsa și pe mine să o încerc? (Apoi îi dau o palmă despre ceafă.)
N:Ești așa un bou! Numai să încerci că apoi cred că te omor!
V:Auch! Bine șefu'! S-a înțeles, să trăiți! Sunt cuminte! (Apoi mergem iar la îngerașul meu care se afla în living și stătea răspunzând la interogatoriu Irinei.)
I:Și de cât timp ești cu Nick?
B:Ce?! Nu, nu, nu, eu nu sunt cu Nick! Noi suntem doar prieteni!
I:Momentan! (Făcându-i cu ochiul.)
N:Irina, s-a cam terminat interogatoriul! Mersi frumos că ai stat cu Bianca şi acum poți să pleci!
B:Stai așa, vezi că iar mă tratezi ca pe un copil! Chiar nu te poți abține, nu?
N:Nu! Când te văd așa de fragilă chiar nu mă pot abține! Și în calitate de prieten trebuie să am grijă de tine!
B:Da ți-am mai spus că pot avea și singură grijă de mine!
N:Bine, bine! Cum spui tu! Și acum ce mai facem?
M:Am o idee! Ce ar fi să dăm o petrecere și să rămână și Bianca cu noi la petrecere!
N:Mie îmi convine!
I+V:Și nouă ne convine!
N:Dar tu ești de acord, Belle?
B:Păi ar fi trebuit să mă întorc acasă la Romeo dar presupun că o noapte nu moare fără mine!
I:Yayyy! Bianca va rămâne cu noi! (Foarte entuziasmată.)
B:Dar mai întâi va trebui să îl anunț pe Romeo.
V:Bine, du-te și vorbește cu iubitul tău și noi ne ocupăm de petrecere!
Perspectiva Biancăi.
Doamne, ce îi voi spune eu acum lui Romeo fără ca să fie gelos? Doar nu îi pot spune că vreau să rămân peste noapte la Nick! Cine știe ce va crede! Gata, știu ce să îi spun! Acum îl voi suna și sper să și răspundă.
R:Bună, iubito! Ce faci? Unde ești?
B:Sunt bine, iubire, stai liniștit! Te-am sunat să îți spun că voi rămâne la o prietenă cu care merg la meditație și voi veni mâine acasă! E ok?
R:Da, sigur, doar că îmi va fi foarte dor de tine!
B:Și mie îmi va fi dor de tine! Ne auzim mâine! Noapte bună! Te iubesc!
R:Și eu te iubesc! Noapte bună, iubito! (Apoi închid telefonul. Doamne, e a doua oară când îl mint și nu îmi place asta, dar nu am ce face! Nu am de ales! Va trebui să mă decid până la urmă ce voi face! Dar ideea e că vreau să mă apropii mai mult de Nick să văd ce fel de persoană e pentru că m-a făcut curioasă să aflu mai multe despre el prin felul în care se dă atât de misterios și atât de secretos! Nu mă voi opri până nu voi reuși să schimb ceva la Nick, până nu va avea încredere în mine să îmi spună de ce vrea să pară un băiat rău cu atâtea probleme și vicii! Nu știu de ce dar încep să cred că Nick nu era așa. Cred că ceva foarte rău s-a întâmplat în viața lui de a ajuns așa de închis în el și așa de periculos. Mă reîntorc în living și acolo îi observ pe Nick și Martin care se pare că discutau ceva.)
N:Nu, frate, ți-am mai spun, nu vreau nici un strop de băutură la petrecerea asta!
M:Dar de ce? Ce petrecere e aia fără vreun whisky măcar?
N:Uite, așa, e petrece doar cu suc și apă, fără whisky sau mai știu eu ce băuturi rafinate vreți voi! Nu vreau să ne îmbatăm toți ca neghiobi și să o speriem pe Bianca!
M:Aha, asta era problema! Nu vrei să fie băutură la petrecere ca să nu o sperii pe Bianca! Ok! Gata, am înțeles Făt-frumos, nu mai trebuie să te justifici! (Începând să râdă.)
N:Râzi exact ca prostul că nu e ceea ce crezi tu! Acum pleacă înainte să mă enervez! (Și îl văd plecând pe Martin râzând cu gura până la urechi.)
B:Văd că deja s-au încins spiritele, domnule Făt-frumos! (Apoi chicotesc și eu.)
N:Nu îmi spune că ai tras cu urechea! (Zâmbind în colțul gurii.)
B:Nu, doar am auzit fără să vreau! Deci am auzit că nu vrei băutură la petrecere din cauza mea?
N:Nu, nu e din cauza ta, adică nu e numai din cauza ta pentru că chiar dacă nu erai tu tot nu aș fi permis să fie băutură la petrecere pentru că abia m-am lăsat de asta!
B:Aha, ok!
N:Și vrei să stai cu mine la petrecere?
B:Sigur! Abia voi mai avea ocazia să îmi spui și alte lucruri despre tine!
N:Aoleu, m-ai înnebunit, curioasă mică! Chiar atât de mult Îți pasă de mine încât vrei să afli cu orice preț lucruri despre mine?
B:Da, normal! Doar suntem prieteni și trebuie să fim apropiați, nu?
N:Bine! Nu îți promit că îți voi spune, dar voi încerca! Trebuie să știi că nu îmi place să vorbesc despre trecut! Mie îmi convine mai mult să mă gândesc la prezent și viitor!
B:Bine! Atunci hai să vorbim despre prezent!
N:Mai bine vorbim mai târziu la petrecere! Acum hai să vedem și ce fac ceilalți! (Ne-am ocupat și de restul lucrurilor care mai trebuiau la petrecere și apoi am așteptat să sosească invitații. Speram din tot sufletul să nu vină din întâmplare și niște prieteni de ai mei sau de ai lui Romeo ca să nu mă vadă și apoi să afle Romeo că defapt am stat cu Nick și nu cu o colegă. Dar din câte am văzut nu era nimeni cunoscut așa că am răsuflat ușurată. În tot acest timp am stat cu Nick și prietenii lui care m-i s-au părut de treabă. În special m-am putut împrieteni cu Irina și am văzut că avem multe lucruri în comun. Irina chiar e o fată drăguță din toate punctele de vedere! Deși nu are părinți și nu a avut niciodată deoarece părinții nu au vrut-o și au lăsat-o la un cămin încă de când s-a născut. Când îmi povestea cât de dură a fost viața ei fără dragostea părintească m-i se rupea sufletul punându-mă în locul ei. O priveam cu atenție în timp ce îmi povestea viața ei și am putut observa o tristețe pe care nu am văzut-o niciodată în viața mea. Am încercat să mă pun în locul ei și nu am putut rezista să nu plâng. Oi fi eu mai dură câteodată dar totuși am suflet, iar povestea vieții Irinei m-a făcut să înțeleg cât de norocoasă sunt că îi am pe ai mei lângă mine și îmi oferă tot ce am nevoie și sunt alături de mine, mă înțeleg și mă iubesc. Cred că dacă m-ar vedea acum prietenii mei ar fi geloși având în vedere că am stat numai cu Nick și prietenii lui. La un moment dat am rămas singură cu Nick și între noi se așternuse o liniște totală doar muzica se auzea, pentru că nici unul nu mai scotea nici un cuvânt, până mă decid să sparg întreaga tăcere.)
B:Și ai spus că îmi vei povesti de ce ești așa de...
N:Așa de cum? (Apoi bea din doza de cola.)
B:Adică vrei să pari așa rău, dur, închis în tine ca și cum nimeni nu ți-ar putea pătrunde în suflet!
N:Sincer, de ceva amar de vreme e cam greu să pătrunzi în sufletul meu. Dar vrei să îți spun ceva? (Uitându-se în față evitând contactul vizual.)
B:Mhâ! (Și dau aprobator din cap.)
N:Tu ești singura care a mai reușit să facă asta, doar dintr-o singură privire!(Apoi se întoarce cu fața la mine privindu-mă provocator cu ochii aceia căprui în care mă înec de fiecare dată când îi privesc.)
B:Mda, asta ar fi drăguț, dacă nu te-aş cunoaște aş spune că mă iubești! Dar având în vedere că deși te-am întâlnit de puțin timp te cunosc destul de bine încât să îmi dau seama că ești un fermecător care vrea să facă astfel de complimente și declarații fetelor doar pentru a le prinde în plasă! Ei bine, află că ar trebui să o lași mai moale cu astfel de dulcegării cu mine! Pentru că eu nu sunt atât de naivă încât să îți cad în plasă, prietene!
N:Nici nu a fost asta intenția mea! Intenția mea era să mă apropii mai mult de tine! Doar tu ai spus că vrei să afli mai multe lucruri despre mine! Și crede-mă că nu aş putea să îți fac rău niciodată! Nu eu vreau să te înmoi încât să îmi cazi în plasă! Tu vrei să mă înmoi pe mine!
B:Eu?! (Țipând puțin pentru că eram nervoasă că eu nu am încercat nici măcar o secundă să fac asta.)
N:Da, tu! Eu până să te cunosc pe tine nu eram atât de vulnerabil când auzeam vorbindu-se despre iubire sau atunci când vedeam o fată, şi în acest caz tu ești acea fată. De fiecare dată când te văd inima mea o i-a razna și am niște senzații foarte ciudate. Stomacul parcă m-i se strânge de emoție atunci când îți vorbesc sau când te ating și mă simt la fel de bun și pur precum un copil atunci când ești lângă mine! La început nu mi-am putut explica aceste emoții, dar acum știu! Cred că sunt îndrăgostit de tine! (Când am auzit că e îndrăgostit de mine inima a luat-o la galop, mâinile și picioarele m-i s-au înmoiat și parcă nu mai gândeam limpede și tot ceea ce îmi doream să fac era să sar pe el, să îl îmbrățișez, să îl sărut și să îi spun că sentimentul e recipro, dar ceva mă oprea și mă făcea să nu mă simt în largul meu. Eram mai emoționat ca niciodată în acest moment când stăteam atât de aproape de el și ne priveam în ochii, iar el mă făcea să mă pierd în privirea lui. La un moment dat privirea lui cade pe buzele mele și îl văd cum se apropie și mai mult de mine. Eram atât de apropiați încât îi puteam simți respirație mentolată amestecată cu mirosul de tutun care îmi lovea cu putere chipul, iar nările mele fiind invadate de mirosul puternic al parfumului său care mă înnebunește parcă fiind în sevraj după el. În acest moment nici nu știu ce era bine să fac sau ce nu era bine să fac. Îmi doream atât de tare să îl simt mai aproape de mine dar ceva mă oprea și nu știam ce. Parcă ceva din mine îmi spunea să nu mă apropii de el pentru că astfel cineva va avea de suferit. La un moment dat teama mă cuprinde și îmi era mai frică ca niciodată să îl sărut.)
CITEȘTI
Dragoste Infinită
RomancePovestea are la bază o dragoste adolescentină neînțeleasă, urmată de pasiune! Vor exista și momente triste, de suferință suportate de protagoniști! Și în special dramă!