A doua zi mă trezesc înaintea lui Romeo, îmi fac rutina cât se poate de repede și după ce îl trezesc și pe Romeo pentru a se pregăti și el să mergem la școală, cobor în living și îl sun pe Nick.
N:Da, iubito! Ce faci? S-a întâmplat ceva?
B:Nu s-a întâmplat nimic! Stai liniștit! Sunt bine! Te-am sunat doar pentru că îmi e foarte dor de tine!
N:Și mie îmi e dor de tine, iubito! Nici nu știu cum am rezistat atâta timp fără tine! Am adormit cu greu gândindu-mă că nu ești lângă mine! Atunci când nu ești lângă mine nu mai pot face nimic! Nu mai pot trăi fără tine!
B:Nici eu nu sunt bine atunci când sunt fără tine! Dar lasă că ne vedem mai târziu! Nu mai pot vorbi acum! Te iubesc! Pa!
N:Și eu te iubesc, iubito! Pa! (Apoi închid telefonul și îl aud pe Romeo cum coboară scările nervos și se apropie de mine furios.)
R:Pe cine iubești tu înafară de mine? Spune! De cine Îți e ție dor și nu ești bine când nu ești lângă el? Vorbește, femeie! (Țipă la mine și ridică palma la mine vrând să mă lovească. Pentru prima dată îmi era frică de el și puteam vedea în privirea lui acea dezamăgire, gelozie și ură de care îmi era frică să o văd atunci când îi voi spune că nu mai vreau să fim împreună. Mă îndepărtez puțin de el și îl privesc speriată în timp ce îi dau mâna la o parte mângâindu-i mâna în încercarea de a-l calma.)
B:Cum poți să crezi că aș putea să te înșel! Chiar nu mă cunoști deloc? Chiar crezi că ți-aş putea face una ca asta? Nu pot să cred că mă crezi în stare de așa ceva! Asta înseamnă că nu ai încredere în mine!
R:Deci nu e ceea ce cred eu? (Calmându-se brusc și blândețea din privirea și glasul lui reveni la normal.)
B:Nu! Normal că nu! Eu nu ți-aş face așa ceva niciodată! Dar faptul că ai țipat la mine și că ai ridicat palma la mine m-a făcut să înțeleg că nu ești așa cum credeam eu! Asta a fost o ocazie de a vedea o altă latură a ta!
R:Scuze! Îmi cer scuze! Te implor, iartă-mă! Nu știu ce a fost în mintea mea! Cred că e din cauză că sunt foarte stresat pentru teză!
B:Și eu sunt la fel de stresată dar tot nu fac așa! Aș vrea să spun că te înțeleg, dar nu pot! (Apoi îmi i-au ghiozdanul și telefonul și mă îndrept spre ușă.)
R:Stai, unde te duci?
B:La școală! Unde aș putea pleca?
R:Fără mine?
B:Da! Te las singur ca să realizezi cât de mult ai greșit și poate Îți vei reveni! (Apoi ies din casă trântind ușa și mergând nervoasă pe stradă. Nu găseam nici o metodă de a mă calma. Aveam mare nevoie de Nick și parcă Dumnezeu a ajuns să îmi asculte dorințele și m-i l-a trimis în cale. Mergeam repede pe stradă încercând să îmi fac nervii să dispară, dar din senin un claxon îmi atrage atenția și observ cum un BMW cu geamuri fumuri se oprește lângă mine și geamul coboară lent în jos lăsând la vedere persoana care se afla în mașină. Exact ce mă așteptam! În mașină era al meu Nick care vroia să pară șmecher purtând o pereche de ochelari și când mă vede își lasă ochelarii pe nas pentru a mă privi mai bine.)N:Bună, iubire! Ce face iubita mea frumoasă singură pe stradă?
B:Destul de bine! (Și îi zâmbesc larg fiind forte fericită că îl văd.)
N:Și unde mergi, iubito? (Apoi își dă ochelarii jos și mă privește cu aceeași privire de cuceritor care mă face să mă topesc de pe picioare.)
B:La dracu'! (Fiind sarcastică.)
B:Unde crezi că m-aş putea duce?
N:Păi nu știu!
B:La școală, bleguțule! (Zâmbindu-i amuzată.)
N:A, atunci hai cu mine! Mergem împreună! (Apoi urc în mașina lui.)
N:Deşi nu prea aveam eu chef azi de școală dar în fine!
B:Dar crezi că eu am chef? Dar nu am ce face că trebuie să dau teza azi! Dar cred că după teză plec!
N:Aoleu! Așa de rebelă ești?! (Fiind foarte surprins.)
N:Și cu absențele ce faci? Mămica ta știe că chiulești?
B:Nu, normal că nu știe! Crezi că dacă ar fi știut ar mai avea atâta încredere în mine? Și cu absențele, reușesc eu să le motivez! Câteodată îi spun dirigintei că mi-a fost rău și a trebuit să plec acasă, alte ori că am avut o problemă în familie și a trebuit să plec, și multe altele! Găsesc eu motive atunci pe loc!
N:Ce iubită rebelă am! Nu ești cuminte deloc, nu? (Rânjește sadisfăcut la felul în care sunt.)
B:Cuminte am fost, acum sunt ceea ce vreau să fiu!
N:Și ce vrei să fii?
B:Vreau să fiu o fată sigură pe ea, care știe ce vrea de la viață, care nu poate fi manipulată de nimeni, care poate fi independentă, vreau să fac tot ce îmi spune inima că trebuie să fac în unele momente și vreau să îmi trăiesc viața la maxim!
N:Wow! Vorbe mari venite de la o fată așa ca tine!
B:Și cum sunt eu?
N:Ești o fată specială! O fată care știe ce vrea de la viață, care se descurcă singură, care e independentă, ești fata perfectă pentru mine, pentru a mă face o un om mai bun și care o iubesc mai mult decât orice pe lume! (Îmi zâmbește călduros și mă privește îndrăgostit.)
B: Serios?! Nu știam că eu pot fi în stare să schimb un om! Adică, nici măcar nu am încercat să te schimb!
N:Nici nu trebuie să încerci! Faptul că ești lângă mine și mă iubești îmi ajunge! (Apoi mă sărută dulce și apăsat arătându-mi cât de mult mă iubește.)
CITEȘTI
Dragoste Infinită
RomancePovestea are la bază o dragoste adolescentină neînțeleasă, urmată de pasiune! Vor exista și momente triste, de suferință suportate de protagoniști! Și în special dramă!