Stăteam în brațele lui Romeo și dintr-o dată o liniște înmormântală se așterne între noi până când Romeo sparge tăcerea.
R:La ce te gândești iubito?
B:Mă gândeam la ce să facem azi până vor veni fetele să mergem în oraș. Tu la ce te gândeai?
R:Eu mă gândeam la cât de frumos va arăta viitorul meu alături de tine! (Apoi mă întorc cu fața la el având o privire drăgăstoasă și mângâindu-i obrazul.)
B:Chiar te-ai gândit tu la asta? (Îl întreb fiind foarte surprinsă pentru că nu credeam că se va gândi atât de departe.)
R:Da, normal! M-am gândit la cum va fi în ziua în care vei deveni numai a mea și vom fi fericiți tot restul vieții!Apoi m-am gândit la cât de fericit voi fi când îmi vei dărui un copil.
B:Cât de drăguț, dar totuși hai să nu ne gândim atât de departe la lucrurile astea! Avem destul timp, iubitule! Mai ales că încă suntem foarte tineri!
R:Știu, dar când iubești pe cineva foarte mult nu mai contează nimic! (Apoi mă sărută dinnou.)
R:Așa, în fine, mai lăsăm gândurile astea și pentru mai târziu! Și ce te-ai gândit să facem astăzi, iubito?
B:Păi mă gândeam să mergem la sală împreună! Nu am mai fost de mult la sală! Vrei să mergem?
R:Cu tine aș merge oriunde! Nu îmi pasă unde merg atâta timp cât sunt cu tine!
B:Bine, am spus mai încet cu dulcegăriile, pentru că știi că mă înmoi repede!
R:Da, știu! Și tocmai deasta ți le spun, ca să te înmoi!
B:Malefic mai ești tu! În fine, stai să îmi aleg niște haine de sport și apoi mergem la tine acasă să îți iei și tu niște haine și apoi mergem la sală!
R:Bine! S-a înțeles șefa, să trăiți! (Mă bufnește râsul pentru că era foarte amuzant și înainte să îmi aleg hainele îl sărut apăsat apoi mă îndrept spre dulap și după ce îmi i-au hainele și mă duc la baie să mă schimb.)B:Gata! Acum putem pleca! (Apoi fac o piruetă.)
R:Tu așa mergi la sală?! (Rămânând cu gura căscată.)
B:Da!Ce are? Și îmi mai i-au niște haine de schimb în rucsac și gata!
R:Nu, nu, nu! Tu pe mine mă faci să înnebunesc! Tu ai văzut cât bine arăți? Dacă pe mine mă înnebunești și doar pe mine ai voie să mă înnebunești, ce vor spune tipii care te vor vedea la sală?
B:Ce ne pasă noua de ei? Doar nu ești gelos, nu?
R:Ce? Eu, gelos? Niciodată! Normal că nu sunt gelos!
B:Foarte bine atunci, pentru că nici nu ai avea motiv! (Apoi îl sărut, îl i-au de mână și plecăm spre casa lui unde trebuie să își i-a și el echipamentul de sport. După ce suntem gata mergem la sală și începem să ne facem încălzirea împreună sub privirile insistente ale tuturor afemeiaților din sală care se holbau insistent la corpul meu. Dar mie chiar nu îmi pasă. Atâta timp cât sunt cu Romeo nu are ce să m-i se întâmple. Dar totuși, oricât de mult l-aş calma eu pe Romeo tot gelos e și parcă explodează de furie atunci când îi vede pe toți tâmpiții că se uită la mine. Observ că îl deranjează foarte tare acest lucru, așa că mă duc spre el și îl sărut lung și apăsat chiar în fața tuturor ca nimeni să nu mai aibă ce comenta. Normal că nici Romeo nu se lasă mai prejos și pentru a le da tâmpiților o lecție transformă sărutul într-un sărut pasional și mâna lui plimbându-se pe talia mea coborând din ce în ce mai jos până ajunge la nivelul fundului meu.)
CITEȘTI
Dragoste Infinită
RomansaPovestea are la bază o dragoste adolescentină neînțeleasă, urmată de pasiune! Vor exista și momente triste, de suferință suportate de protagoniști! Și în special dramă!