Nick se apropia foarte mult de mine, eram atât de aproape încât orice mișcare greșită ar fi dus la unirea buzelor noastre printr-un sărut care mi-aş dori să nu se sfârșească vreodată! Respirația începe să îmi fie mai greoaie din cauza emoțiilor care mă copleșesc și întregul meu corp își dorea să fie mai aproape de el.
N:Ce ai pățit? Te-ai intimidat acum, Belle? Nu mai ești nervoasă?
B:De ce îți place să mă chinui? (Uitându-mă hibnotizată la buzele lui care păreau că se apropiau din ce în ce mai mult de ale mele. Nick rânjește la auzul cuvintelor mele și printr-o mișcare bruscă îmi înconjoară talia și lipindu-mă de el în așa fel încât să mă facă să scot un oftat de plăcere și nerăbdare dorindu-mi să îl simt și mai aproape de mine dar în același timp cred că el a făcut asta pentru a nu mai avea cale de întoarcere pentru a mă răzgândi să nu mai fiu aproape de el.)
N:Asta e și intenția mea! Să te chinui, să văd dacă îți place, Belle! Și văd că îmi iese ceea ce vreau să fac!
B:Și...Și ce vrei să faci? (Abia mai puteam vorbi din cauză că mă bâlbâiam mai ceva ca un analfabet, și tremuram toată din cauza emoțiilor provocate de el.)
N:Te vreau acum! Te vreau mai aproape, să te simt, să îți simt parfumul care mi se imprimă în piele și vreau să îți analizez fiecare părticică a corpului știind că ești a mea! (Îmi vorbește sudecător, iar cuvintele lui mă fac să mă înmoi și mai mult decât eram. Nu înțelegeam ce se întâmplă cu mine. Parcă nu mai eram eu fata care stătea ca o pradă pentru Nick în brațele lui. Nu mă mai recunoșteam nici eu. Eu nu eram așa și nu mă înmoiam atât de repede doar la niște amărâte de cuvinte și la primul contact dintre mine și un băiat, dar presupun că tot ceea ce se întâmplă cu mine acum face parte din transa lui Nick din care simt că nu voi scăpa atât de ușor. Mă simt vulnerabilă atunci când sunt cu el și nu pot gândi bine. Mă simt incapabilă de a mai face ceva în momentul ăsta și tot ceea ce aștept este ca el să facă ce vrea cu mine.)
B:Și...Și cum...vei face asta?
N:Ești cam nerăbdătoare şi încordată, Belle! Relaxează-te puțin! Sau vrei să te fac eu să te relaxezi? Sau mai bine afli chiar acum cum te voi face mai relaxată! (Apoi să sărută brusc și apăsat, sărutul devenind cât se poate de pasional. Mă simțeam atât de bine și eram atât de nerăbdătoare vrând mai mult de la el. Îmi bag mâinile în parul lui jucându-mă și trăgându-l puțin de câteva șuvițe. Sărutul devenea unul pasional și sălbatic plin de dorință în care ne exprimam toate sentimentele. Nick își plimbă mâinile pe corpul meu până când mă ridică iar eu îmi încolăcesc picioarele pe talia lui fără să rupem sărutul care mă termină din toată punctele de vedere.Merge cu mine în cameră unde mă așează pe birou în timp ce mă săruta încontinuare. Își bagă mâinile pe sub bluza mea desfăcându-mi sutienul și mângâindu-mă pe spate. Mă jucam în părul lui și voiam să îl apropii și mai mult de mine până când îmi muşcă buzele făcându-mă să scot câteva gemete înfundate la care el rânjește la auzul lor și își continuă treaba pe care o făcea al naibii de bine. Săruturile lui coboară spre gâtul meu ducându-se cu săruturile şi mai în jos oferindu-mi plăcerea maximă de care aveam nevoie! Își dă bluza jos apoi mă ia iar în brațe aşezându-mă în pat iar el se pune peste mine și continuă să mă sărute peste tot, în timp ce eu îl zgâriam pe spate cu unghiile. Îmi plăcea la nebunie felul în care mă făcea să mă simt, când buzele lui făceau contact cu pielea mea fierbinte simțeam cea mai tare senzație din lume. Lângă Nick puteam experimenta senzații noi de care nici nu știam că există. La un moment dat se oprește vrând să mă dezbrace dar eu tresar brusc și îl dau jos de pe mine reamintindu-mi că asta a fost o greșeală.)
B:Nu, nu, nu!!! Nu e bine ce facem, Nick!
N:Cum să nu fie? Normal că e cel mai bun și frumos lucru care ni s-a întâmplat, dacă eu te iubesc și tu mă iubești! Eu chiar te iubesc și vreau să fiu lângă tine și să te simt tot timpul! Și ceea ce simt știu sigur că nu e vrăjală pentru că de mult nu am mai simțit atracția asta atât de puternică pentru cineva! (Mângâindu-mi obrazul cu blândețe și pentru prima dată puteam vedea în ochii lui o dragoste infinită pe care nu o observasem până acum.)
B:Nu, Nick, nu e bine! Eu am deja un iubit pe care îl iubesc și mă doare ceea ce i-am făcut acum! Ce s-a întâmplat acum a fost o greșeală, a fost doar un moment ispititor care ne-a făcut să ne pierdem mințile!
N: Dacă tu te poți numi ispită atunci e ok, pentru că eu îmi pierd mințile de fiecare dată când te văd! (Zâmbindu-mi călduros.)
B:Nick, eu aș zice să vorbim mâine pentru că acum suntem prea obosiți și am putea spune lucruri sau am putea face lucruri de care ne-ar părea rău mai târziu!
N:Bine, Belle, cum spui tu! Dar să știi că tot nu scapi de mine! Eu atunci când vreau ceva nu mă las până nu obțin acel ceva și nu îmi pasă ce ar trebui să fac pentru a obține ceea ce vreau! (Apoi ne așezăm amândoi în pat, iar eu stăteam cu capul pe pieptul lui, îmbătându-mă cu parfumul lui magic care mă face să o i-au razna. Cred că asta a fost cea mai frumoasă noapte pe care am avut-o vreodată! Am adormit imediat la pieptul lui gândindu-mă numai la el. A doua zi mă trezesc tot în brațele lui și cu greu reușesc să ies din strâmtoarea brațelor lui care îmi înconjurau corpul. După ce mă dau jos din pat mă îndrept către baie pentru a mi face rutina, peste 15 minute revin în camera lui Nick și îl privesc cum dormea ca un îngeraș. Arăta atât de bine fără tricou încât mă făcea să îmi imaginez niște ipostaze cu noi doi cam indecente. Scutur ușor din cap pentru a reveni la starea mea normală fără nici un fel de gând nebunesc și continui să privesc cât de frumos doarme. Se pare că el este considerat un îngeraș și e cuminte numai când doarme, pentru că atunci când se trezește devine o tornadă cu răsturnări de stări sufletești în toată regula!
CITEȘTI
Dragoste Infinită
RomancePovestea are la bază o dragoste adolescentină neînțeleasă, urmată de pasiune! Vor exista și momente triste, de suferință suportate de protagoniști! Și în special dramă!