Day 9

20 2 0
                                    

,,Ahoj krásko, dáš si něco k pití?" Přitulil se ke mně neznámý kluk.

,,Ani ne." Nenápadně jsem se ho snažila odstrčit.

,,Dej si odchod." Zavrčel Steven a neznámý kluk si dal opravdu odchod.

,,Děkuju." Usmála jsem se a zkousla si spodní ret.

,,Pojď si zatančit." Natáhl ke mně ruku.

,,Netančím."

Steven se otočil k baru a objednal nám dva panáky zelené. V té košili vypadal opravdu nádherně. Ještě ty jeho vlasy a trochu červené oči z alkoholu. Ahh. Opravdu nevím, jestli ze mě mluví ta trocha alkoholu nebo fakt, že se mi líbí čím dál víc.

Steven mi luskl před obličejem.

,,Tady je někdo nabumbanej." Zašišlal.

,,Drž pusu, dostaneš." Udělala jsem gesto, že dostane pěstí. On se ke mně naklonil.

,,Otevři pusu, dostaneš."

Chvíli jsem nechápala, ale když jsem viděla jeho úchylný úsměv, dala jsem mu pěstí do ramene.

,,Ty uchyláku." Zasmála jsem se.

,,Nevím, o čem to mluvíš a už vůbec ne, na co myslíš." Změřil si mě pohledem.

Takže on že mě bude dělat perverzáka? Grr.

Podal mi skleničku se zelenou tekutinou.

,,Já nechci."

,,Dokud se mnou nepůjdeš tančit, budeš pít." Vyplázl na mě jazyk.

,,Tak jdeme." Vzala jsem ho za ruku, ale on se nehnul. Seděl tam jak osel.

,,Smůla, pořád tady máš panáka za to první ne."

Vrátila jsem se zpátky k baru a hodila ho do sebe. Zašklebila jsem se.

,,Jak já nesnáším alkohol." Zamumlala jsem.

Z restaurace se stala diskotéka. Všechny stoly byly u zdí, tma, která byla přerušovaná barevnými světlýlky a hudba duněla až venku.

Zapletli jsme se do davu a začali se hýbat do rytmu hudby. Teda Steven začal. Já tam stála jak kakabus a zadržovala smích z jeho pohybů. Točil se kolem mě jak holka u tyče.

Chytl mě za ruce a sklonil se k mému uchu.

,,V baru je dost alkoholu." Zazpíval mi.
Hned jsem začala nějak přešlapovat a tvářit se, že tančím. Steven zakroutil hlavou a začal s našima rukama šíleně moc houpat, až jsme málem setřásli tančící pár vedle nás. Omluvila jsem se pohledem.

,,Pak kdo tady bumbal." Protočila jsem očima.

Za pár minut už jsme oba byli na čerstvém vzduchu. Jen jsme tak stáli, když si Steven začal rozepínat košili.

,,Co děláš?" Pozvedla jsem obočí.

,,Je mi teplo." Povzdechl si.

,,Přestaň." Řekla jsem a plácla ho přes ruce. Začala jsem mu ji zapínat.

Prohlížel si můj obličej a já zase jeho hruď. Tak krásně vypracovaná hruď, hmm.

,,Běžte si to rozdat někam jinam, tady se jde huliiit." Zakřičela nějaká partička.

,,Co prosím?" Otočila jsem se a vykulila oči.

,,Pojď." Steven mi dal ruku kolem pasu a šli jsme dovnitř.

hello december (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat