part 9: Denda

30 10 2
                                    


Di roottop

Min berlari-lari anak kearah kerusi yang terdapat disitu,suga sekadar mengeleng melihat min yang macam budak ii tu.

Min: Yeahh... aku bebas! Bebas dari bebelan mamat pink tu hahaah.Yeahh mak mimi tanam pokok rambutan kat depan rumah suga lalalalala....*riang min menyanyi*

Suga: Woi... asal nama aku juga yang kau masukan dalam lagu kau yang mengarut tu hah?*jerit suga kalah jimin punya highnote*

Min: YAKK! Pekak telinga aku la pabo..kau ingat highnote kau tu boleh lawan ke high note si pendek anak puan park tu.

Marah min sambil berpeluk tubuh, min pergi kearah suga lalu memukul lengan suga.

Suga: Asal dengan kau nie?

Min: Kau yang jerit -jerit kat aku asal?

Suga: kau yang mulakan dulu kan?

Min: Mana ada kau lah.

Suga: Eleh, Bkan kau yang menyanyi lagu yang menyakitkan telinga aku.

Min: Suka hati lah suara aku.

Suga:Tapi yang dengar aku la pabo.

Min: kau... gula

Suga: kau... tembam

???: Yak? Yoongi. MinYoung. Berhenti bertengkar.

Jerit seseorang dari arah belakang mereka menyebabkan mereka menoleh gelangan orang itu.Jin! Ya mereka berdua telah tertangkap oleh jin kerana lari daripada menolang mereka mengemas tempat diorang.

Min: ehh.. jin oppa, buat apa kau sini? nak lari dari buat kerja ekk? 

Abibatnya satu ketukan hingap dikepalanya.Min mengaduh kesakitan.

Min: Appo... sakitlah oppa. tak baik tau main ketuk ii nie.

Jin: Banyak la kau tak baik,yang kau lari dari tolong kitaorang tu baik lak pula.*perli jin.

Min: Hahaha... bukan aku nak tapi si gula nie paksa aku*melagakan bahunya dengan suga.

Suga: Hish.. kau nie aku pula bukan kau ke yang ajak aku?

Min: hehe...

Jin: Dah-dah baik korang turun sekarang balik kelas masing ii, cikgu dah habis mesyuarat dah tu.

MiN: Ala... cepatnya aku tak dan nak melantak lagi.

Suga: Haishh... aku tak puas nak tidur lagi. Nie semua salah kau.* tolak min sampai jatuh terduduk.

Min: Yakk... Pakcik gula yang kau tolak aku asal?

Suga: hahaha... Aku sahaja nak tengok kau jatuh macam beruk.

Min: Kau...* ingin pergi tinggalkan suga gan jin yang sudah ketawakannya.

Jin: Min.. kalau kau pergi aku akan denda kau nanty.

MiN: Dendalah.. min tak kesah pun.

Jawab min tanpa menoleh,malas dia layan senior yang tak matang macam dua beruk diorang itu.Dia segera melangkah menuju ke kelasnya tanpa sedar terukir sengihan di bibirnya.Sebenarnya dia memang  bila suga layan dia macam tu.Bukan selalu dapat tengok suga itu tersenyum.

Bersambung..

#Okk author mengaku part nie bosan dan pendek.

#Author akan buat yang best part yang next.

#Jangan lupa voment okk

#Buh bye...sekian tuk part nie dan typo kalau ada macam biasa la..

friend in love (Complete)Where stories live. Discover now