Part 13: Happy

58 8 2
                                    

Sebaik sahaja keluar dari bilik min,mulut munkir itu mengukirkan senyuman,entah kenapa dia rasa happy bila melihat wajah ceria dan malu jeon min young

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sebaik sahaja keluar dari bilik min,mulut munkir itu mengukirkan senyuman,entah kenapa dia rasa happy bila melihat wajah ceria dan malu jeon min young.Tanpa disedarinya tingkahnya sedang diperhatikan oleh jungkook.Jungkook yang baru sahaja keluar dari biliknya mengorak langkah kearah suga.Dia berdeham sedikit bila suga masih tidak menghirau kan dirinya dihadapan lelaki itu.

Jk: Uhumm...senyum seseorang nie ada apa-apa ke?

Diam suga membuatkan jk tersenyum nakal dan dia segera menerjah pelan suga membuatkan lelaki itu melatah.

suga: oii aku sayang kau min..yak...

jk: Hagagaga...kantoi la suka kat adik aku.hahahahaha

kata jk sambil memegang perutnya yang terasa senak akibat ketawa.Suga mendegus kurang asam biskut keringla kau nie jk.Nasib tak ada tuan dia kat sini hish....

suga: kau nie kookie yg main terjah aku je apa hal. tak reti bagi salam ke apa ke? nasib aku hidup lagi.

jk: Hihi...sorry la.

suga: sorry -sorry nak lori lah kau. kalau aku nie ada heart Atack macam mna? dah aku tak sempat aku nak melamar si tembam tu.

Bebel suga,jk sekadar menahan tawa nya dari terlepas keluar. Suga mengerling jk dengan jelingan maut siap kau biskut hangus.

Suga: kau nie dah kenapa tergelak -gelak.

jk: Tak ada apa laa...geli hati je

suga: Kau ingat ekk jangan bagitau kat min apa yang aku cakap tdi. Aku bukan suka dye pun.

Jk: elehh...baiklah aku tak bagitau,tapi kalau kau buat adik aku satgi aku xkan maafkan kau.

muka jk berubah menjadi serius. Memang dia maksudkan apa yang dia katakan tu.Suga sudah menelan air liur jarang dia nampak sikap jk yang seperti itu.

suga: yak kookie jangan la muka mcm tu, kau nie kan yee aku janji aku tak kan buat min sakit hati lagi pun aku kan sayang dye..

jk: hahahah,aku saja je tapi apa yang aku cakap tadi tu aku maksudkan.aku sayang kat min sesangat dia satu- satunya adik aku dan aku tak akan biarkan sesesiapa pun sakitkan hati sye or cederakan dye dan kalau ada apa ii terjadi kat min aku tak kan maafkan diri aku sendiri.aku yakin kau boleh buat min bahagia dan aku percaya yang kau betul ii sayag kat dia. walaupun kau nie playboy orang dia.

suga: hurm...thankz kookie.aku pun happy bila tengok dia. Walaupun kau tau tak aku nie playboy tapi kau masih bagi aku peluang.

jk: kau tau sbb apa aku bagi kau dengan min sebab aku yakin hyung aku nie bukan playboy sebenarnya tapi hyung buat tu semua tuk cinta hyung kan.

suga: hihi..kau nie macam tau ii je kan. Ye aku jadi macam tu sebab aku nak tahu perasan min kat aku je hihi

jk: haha...yela hyung aku nak tido dulu.tata muahahah

friend in love (Complete)Where stories live. Discover now