Part 15 : Tch..

41 5 9
                                    

Suga dan  kyoerin  melangkah masuk ke dalam bilik praktise dance. Mereka berdua melangkah menuju kearah bts. Min yang sedang berlatih itu sekadar memerhatikan suga dan kyoerin  yang tergedik- gedik itu mula hatinya jadi tak keruan. Dan akibatnya dia  tersilap langkah dan terjatuh   terduduk membuatkan yang lain sudah berlari kearahnya.

Hana: Min, kau okk tak nie?

Min: Aku rasa kaki aku sakitlah macam terseliuh. achh..

Hye: Tak apalah kalau macam tu kau duduk rehat je lah. 

Hyun: Kau ada masalah ke min? Selalu kau lah yang paling aktif.

Ienz : Kau nie hyun , aku cepuk gak kang, dia tengok sakit kau boleh menbebel pula cepat lah tolong dia bangun.

Min: Haha.. aku okk lah sikit je. Aku boleh bangun sendiri.

Hana: Betul ke ne? 

Min: Yee betul lah aku okk.

Min cuba untuk bangun namun terasa sakit dan ditolong oleh rakannya yang lain.Mereka sudah memapah min kearah bts dan kyeorin.

Kyoe: laa itu  pun terjatuh lemah lah kau nie min. 

Lancar mulut lazernya mengata min. Min sekadar mendengus manakala yang lain sudah menahan geram melihat gadis itu. 

Jk: Dah dia nak jatuh nak buat macam mana, kau tahu ke apa yang nak jadi kat kau lepas tu.

Min: Dah lah aku okk je lah. guy korang pergi lah berlatih  dulu. 

Btg: Eo.. kami gi dulu tau.

Setelah Btg pergi semua yang ada disitu meluru kearahnya lebih - lebih lagi taehyung. Suga sekadar melihatnya sebelum memandang kyeo kembali.

Jin: Saeng okk tak nie. Nak gi bilik rawatan.

Min: Gwenchana

Jk: Betul nie...

Tae: Nak oppa urutkan kau tak?

Min: * tersenyum* Nak-nak .. gumawo

Jimin: Eleh sibuk je lah kau nie tae

Jhope: hahaha...

Kyeo: * jeling min dengan pandangan menyampah.* U tengok minah tu gedihnya semua laki dia nak ,mengada je dia tu.

Rm: * Jeling Kyeo* Kau jeles ke? 

Jk: Hahaha.. Dia tu jeles sebab tengok lah hyung bukan layan dia pun kahkh...

Suga: *pandang min dalam diam* Chagi jom lah kita pergi tempat lain.

Kyeo: No ! chagi tak puas hati dengan perempuan ni lagi. 

Suga: Ha? Chagi nak buat apa nie. 

Suga sekadar mendengus dia sebenar panas dengan sikap kyeo itu tapi disebabkan dia belum puas permainkan perempuan itu dia tetap bersabar.

Kyeo: Kau nie memang tak sedar dirikan. 

Jk: Kau nie dah kenapa dia tak kacau kau pun kan* Jk pandang kyoe tak puas hati*

Suga: Jungkook kau jangan masuk campur hal diorang. kau diam je.biar diorang je.

Jk: Hyung.. kau nak bela perempuan ni sangat kenapa? kau tahu kan dia memang tak suka min kenapa kau bawa dia kesini? 

Tae: Wowo.. jangan gaduh kat sini tak manis okk.

friend in love (Complete)Where stories live. Discover now