Min pov
Aku terus bangun,Tuala yang tersangkut itu aku ambil dan terus sahaja tubuh yang comel aku nie masuk kedalam bilik mandi. Setelah selesai menyiram tubuh aku nie, aku pun keluar dan bersiap. Sebenarnya tadi tu lokanan je, gila kau tak tak pergi rumah tukdady dahlah tukdady tu garang orang dia. Lagi satu ini lah masanya aku kenakan suga tu ahahha.
??: Peguin Kutub, Oii gemukk! Buka pintu nie!
Baru je aku sebut nama mamat tu dah muncul dah serigala jadian ni, memang serigala lah. Macam tahu -tahu je aku tengah kutuk dia. Haish malasnya aku.
??: Yak!! Baik kau cepat sebelum pintu nie aku pecahkan.
Aku sekadar menadah telinga sebelum melangkah turun dan sebaik sahaja pintu utama rumah aku terbka terpapar lah wajah kacak serigala jadian tu. Aku memandang dia dengan muka tidak bersalah.
??: Kau nie kan!
Min: Aku apa? Comel, Yeppo?
??: Kau nie gemuk,phhtt hahaha!!!
Gelaknya, aku apa lagi gigi lah lengan dia. Padan muka. Cari pasal lagi.
??*tolak min* Sakit lah gila! Kau nie anak jerung ke apa? Nasib aku pakai lengan panjang.Haish..
Katanya, aku sekadar tersengih, buat seketika aku terpukau melihat wajah yoongi yang kacak itu, ehhh jap kacak ke? Ahh gila lah aku nie hahaha. Aku tidak perasan yang dia perasan aku pandang dia.
Suga: Tahu aku kacak, Tapi tak payahlah nak pandang aku lelama macam tu.
Aku tersedar, muka aku dah mula panas, aduh min kau asal pandang dia macam tu haish..
Min: Ma-mana ada aku pandang kau, perasan.
Dalihku, walhal hati aku nie bagai kena petir sudah, Dia pandang aku dengan sengihan nakal, membuatkan aku kebelakang dan malangnya aku tersekat.
Dia semakin lama
.........
semakin dekat....
.....
dan
.......
cupppp....
Jap mamat gula tu kiss aku ke? Ahhh apa kah nie, aku pejam mata aku serapatnya. Dapat lagi aku rasa nafas dia, dan seminit lepastu ciuman itu berakhir tetapi aku tetap pejam kan mata aku, takut nak pandang wajah dia. Ahh kenapa macam nie, aku tak suka kat playboy tu lah, Aniyo! Aku rasa macam nak pitam sekarang nie. Ya jantung aku dah macam nak meletup sudah.
Suga: Weii, buka lah mata kau tu, kau pensan ke apa nie.Jangan takutkan aku lah.
Aku tetap pejam mata. Aku dapat rasakan tubuh aku diangkat, ehh mwo? Dia angkat aku, Ahhh macam mana nieeee..
End min pov
Min sudah gelabah bila tubuhnya diangkat, cepat-cepat dia membuka matanya.
Min: Suga, kau buat apa nie?Argghh turunkan aku lah. Aku gayat nie.
Guman min seraya memeluk leher suga, sungguh dia gayat bila diangkat begitu. Suga pula sudah tersengih nakal, sengaja dia mengoyangkan tubuh gadis itu
Min: Yakk, jangan lah, tak kelakarlah, jebal turunkan aku
Min semakin mengeratkan pelukan dileher suga.
Suga: Kau peluk je aku kuat- kuat. Kita nak sampai kat kereta dah pun.
YOU ARE READING
friend in love (Complete)
Romantizmmin aku sebernarnya suka kat kau.. sebab dengan gaduh dengan kau je aku dapat dekat dengan kau...(yoongi)