Suga tidak menghabiskan katanya apabila tangan min rentap kasar oleh seseorang. Suga memadang orang tersebut dan mukanya mula berubah merah.
Suga: Kau??
Min: A-Awak??
Suga dan min masing-masing menunjukkan reaksi yang sama? Apakah yang telah berlaku? Siapkah gelagan tersebut?
Ternyata itu adalah minyju. Minyju merupakan bekas kekasih min sewaktu dulu.
minyju: Yee aku minyju. Lek suga aku dtg nak ambik hak aku balik.
Min: yju tolang lepaskan saya, saya tak nak lah.
Minjyu mula menarik min dekat dengan nya. Dia tidak bersendirian . Konco konconya sudah pun menangkap suga.
Suga: Yak lepaskan aku lahh, she is mine. Kau tak boleh ambil dia.
Jerit suga. min meronta ronta untuk melepaskan diri.
Min: Awak , please jangan cedera kan dia please.
Rayu min,minyju sekadar tersengih dia memberi arahan pada anak buahnya belasah suga.
Min: Hajima!! Yju tolang lah saya merayu. Saya akn ikut semua kemahuan awak.
Minyju: Boleh syg, apa apa je untuk kau.
Min: Sya akan ikut awak tpi lepaskan dia dulu.
Suga:Mi min ko jgn ik ikut dia, rkk.. den dengar,Ckap aku .
Kata suga lemah menahan skit dibelasah. Dia tidak dapat menahan akhirnya pengsan disitu.
Min mula menangis takut di apa - apa kan minyju. Namun apa daya kekuatan dia tidak mampu melawan. Sedang suga pun sudah terkulai lemah.
minjyu: Guys stop. Kita bla dulu. Aku dah dapat pun.
Arahnya. Minyju menarik min menuju ke keretanya. Puas hati kerana sudah dapat apa yang dicari selama nie. Tidak sia sia usahanya mengikut setiap geri gadis itu. Min yang diam itu dipandangnya lama.
Minyju: Aku akn bawa kau jauh dari sini. Kalau kau cuba lari, abang kau jdi mangsa kau dgr tu.
Dagu min didongakkn memandangnya. Dia sekadar tersengih nakal.
Min: Jangan apa apa kan keluarga saya please. Saya janji tak akan lari.
Min sudah melarikan matanya. Dia tahu apa yang bakal berlaku padanya jika melawan.
Orang seperti minyju itu sanggup lakukan apa apa sahaja termasuk membunuh sekali pun.Minyju: Bagus macam nie lah syg aku. Kau wangi sgt lah syg. So izin kan aku untuk miliki bibir hangat kau itu.
Min: Hajima..
Minyju: Kalau aku nak juga kau nak buat apa hah?
Minyju cuba merapatkan wajah pada min. Nafsunya untuk memiliki gadis itu membuak buak.
Min: Aku kata taknak! Taknak lah.
Min menolak tubuh minyju sekuat hatinya dan serta merta tngan halusnya melekat pada wajah tampan lelaki itu.
minyju: Woi garangnya. I like! Your are mine!
Minyju sudah tersengih nakal,dicerkam rahang min menghadapnya.
Minyju: Kau tahu kan, lagi kau layan kasar lagi aku suka.
Min: Kau memang psiko. Kau nak apa dari aku.
YOU ARE READING
friend in love (Complete)
Romancemin aku sebernarnya suka kat kau.. sebab dengan gaduh dengan kau je aku dapat dekat dengan kau...(yoongi)