Zil çaldıktan kitaplarımı elime aldıktan sonra sınıftan çıkmadan önce Justin'a kızların yanına gideceğimi söyleyip yanından ayrıldım zaten o da arkadaşlarının yanına gidecekmiş. Cara ve Lily'nin dersleri bizim ders çıkış saatimize geliyordu bende bu müjdeli haberi onlara vermek için okulda ilerliyordum tabi mutluluktan sağımı solumu şaşırmış bir haldeydim. Koridorda ilerlerken dolabıma gidip kapağını açtıp kitaplarımı yerleştirdim, kapağımı tam kapatacakken bir el benden önce davranıp kapatmıştı neredeyse elimi sıkıştıracaktım kim buna cesaret eder diye merak edip arkamı döndüğümde Cara'nın kızgın yüzüyle karşılaştım, kaşlarını çatmış bana bakıyordu.
"Ne zaman söylemeyi düşünüyordun?" dedi, ses tonu çok sinirli gibiydi dolabı açıp siniri geçene kadar kendimi orada kilitli tutmak için plan yaparken Lily, Cara'dan beni kurtardı ve "Sakin ol!" dedi, anlayışlı meleğim benim "Sakin falan olamam bunu başkalarından öğreniyorum sencede saçma değil mi? Hemen bizi arayıp söylemeliydin" diye, bana bağırınca koridordaki gözler bize çevirilmişti sinirli olduğunda istem dışı yükselttiği sesi öfke saçıyordu "Haklısın ama herşeyi başından anlatıcağıma söz veriyorum bugün bize gelirsiniz ha?" diye bildim yalvaran sesimle, Cara "Tabikide anlatıcaksın ama sana hala kızgınım bir daha birşey olduğunda ilk senden değilde başkalarından duyarsam kötü olur" dedi, tehditkar bir tavırla. Lily "Peki ya Anna öğrenince ne yaptı?" diye sordu, sorusu üzerine başımı yere eğdiğimde "Dur bir dakika! Anna'nın bundan haberi yok demi?" dedi, ses tonu az önceki sinirli sesinden sıyrılmış hayretle ağzı açık kalmıştı ve konuşmasına devam etti "Hadi canım" dedi, sesli gülerek "Bu çok iyi sinir krizi geçiricek bizim sürtük" dediğinde Cara sesli gülmeye başladı bende kendimi tutamayıp ona katıldığımda her zaman mantıklı olan tarafımız Lily "Ne yaptığını farkındasındır umarım Blaire çünkü Anna'yla Justin hala çıkıyorlar" dedi, "Bak ne yaptığımı farkındayım tamam mı? Sadece artık zamanı geldi onu ne kadar çok sevdiğimi en iyi siz biliyorsunuz o sürtük umrumda değil" dedim, Lily'e karşı mahçup bir sesle yaptığım şey doğru değil ve beni düşündüğünü biliyorum ama artık düşünerek hareket etmek istemiyorum Lily "Tamam dediğin gibi olsun" dedi.
Kızlarla akşam yapacaklarımız hakkında koridorda konuşuyorduk kızlarla aşağı kata indik sınıflara doğru ilerken önümüzdeki kalabalık dikkatimizi çekmişti sanırım yine bir olay vardı kızlarında dikkatini çekmiş olacak ki kalabalığa doğru ilerlemeye başladık sesler yakınlaşırken uğultuları bastıran bir kız sesi duydum "Bunu bana nasıl yaparsın?" diye bağırıyordu, olanları yakından izlemek için kalabalığa daha çok sokulduk, birkaç göz benim üzerime çevirilince bu sesisin sahibini görmem ile yerimde durdum az önce bağıran kız bizim üvey sürtük Anna, Justin'ın karşısına geçmiş ona hesap sorarcasına bağırıyordu ama Justin sadece onu dinliyordu sanırım olanları öğrenmişti, olanları izlerken Justin'la göz göze geldim gözlerini benden çekip Anna baktığında yüzündeki sırıtışla Anna'ya "Bak güzelim! Sana ne gibi bir ümit verdim bilmiyorum ama burada gelmiş bana bağırarak hesap sorduğuna göre sen aramızdaki ilişkiyi yanlış anlamışsın, üzgünüm Anna ama sen sadece arkadaşlarımla paylaştığım bir uzun süreli bir seks eğlencesisin" dedi, ukala bir tavırla, Anna ağzı açık kalmış ona bakarken bende ona eşlik ediyordum. Aman Tarım! Justin'ın az önceki sözleri Anna'nın yüzüne bir tokat gibi inmiş olacak ki arkasını dönüp kalabalığın içinden geçerken başını eğip göz yaşlarını engellemeye çalışıyordu beni fark ettiğinde ölümcül bakışlar atarak omzuma çarpıp yanımdan geçti. Ben hala orada durmuş Justin'a bakarken yüzümde bir gülümseme oluştu artık o sürtükten kurtulmuştuk yani sanırım ama bu umrumda değildi Justin bana verdiği sözü tutup Anna'dan ayrılmıştı gerçi onun için pek zor olmasa gerek sonuçta aralarındaki ilişki seks'ten ibaretti, kendimi daha fazla tutamayıp Justin'a doğru ilerledim ve hızla dudaklarına yapıştım onunda yüzünde bir gülümseme oluşurken beni kendine bastırıp daha çok öptü dudaklarımı onunkilerden ayırıp "Seni seviyorum" dedim.
"Bende" diyip dudağımı son kez öptü ve Justinla el ele sınıfa doğru ilerledik.
Gün bittiğinde Justin beni eve bırakmayı teklif etti ama kızlarla olan akşam planımızı anlattım o da çocuklarla evde takılacakmış, dudaklarına bir öpücük kondurup ayrıldığımızda kızlarla eve gittik.
Eve geldiğimizde yatağımın üzerine oturup mezarlıktaki olaydan tutup akşam beraber uyumamızı, sabah bana hazırladığı enfes kahvaltıyı daha sonrasında beraber film izlerken Jesse'nin eve geldiğini. Cara en sonunda beni affetmişti. Gece yarısı olduğunda yatmaya hazırlanırken telefonumun mesaj sesiyle komidinime doğru ilerleyip üzerinde duran telefonumu aldım ve okudum "İyi geceler sevgilim" mesajı okuduktan sonra gece lambamı söndürüp yüzümde kocam bir gülümsemeyle başımı yastığa gömdüm.
NOT: Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir Jlairistlerim kısa olduğunu biliyorum ama sizi bekletmek istemedim diğer bölüm daha uzun olucak emin olabilirsiniz nasıl yazacağımı pek düşünmedim aklıma birşey gelmedi ama 7. Bölümde unuttuğum birşeyi şimdi yazıyım dedim Perşembe günü gelecek bölümü bekleyin bu arada Vote ve Yorumlar artmış ve okurlarım 700 kişiye ulaşmış +300 okur ile 100 olucaz inşallah 🙏. Oy veren ve Yorum yapanlara çok teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum evcil ejderhalarım. Perşembe günü daha uzun bir bölüm ile görüşmek üzere.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Girl Gone Bad
Fanfic'JLAİRE' Aşkın, Tutkunun ve Heyecan'ın ismi burası çok karışık okuldaki heyecanlı günler, sırlar, gençlerin yaptığı saçma şeyler, partiler, yeni aşklar, dedikodular ve herşey burada burası 'Pacific Academy College' bu lise çok değişik öğrencilerin d...