Birkaç hafta sonra okulun yaptığı baloya katılmak yerine bizim çocuklarla parti düzenlemeye karar verdik. Mezun oluyoruz ve bu salak okuldan kurtuluyoruz. Kendi partimizi kendimizi yapmak istiyoruz okulun yaptığı balolar her zaman aynı saçmalıklarla doludur kral ve kraliçe seçilir aman ne güzel. Son günümüzüde onlar biçimlendiriyorlar bu aptal kasıntı balolarıyla. Yasaklarla dolu kasıntı bi partiyi kim ister ki?
Bu parti için birkaç hafta boyunca yediklerime dikkat edip spor yapmıştım bol bol sonuçta bikinimin içinde sevgilime kötü gözükmek istemem işe yaramıştıda.
Telefonumun sesini duyduğumda okuduğum kitapın sayfasını bitirene kadar açmadım zaten iki-üç cümle kaldı, okuduğum sayfayı bitirip ayracımı arasına koyup yatağa bıraktım doğrulup başucu komidinimin üzerinde duran telefonumu elime aldım arayan 'Sevgilim' di. Muhtemelen parti hakkında birşeyler diyecekti. Çünkü parti Justin'ların evinde olucaktı. Daha çok havuz partisi gibi birşey. Partiye katılmayanlarda muhtemelen sıkıcı baloya katılacaklardı. Daha fazla bekletmemek için telefonumu açıp kulağıma dayadım ve iç çekmemi sağlayan o sesi duydum. Huzur kaplıyor içimi sesini, yüzünü, gözlerini her gördüğümde aşığım ben bu piçe ya.
"Hazırlıklar nasıl gidiyor?" diye sordum telefonun karşı tarafında duran erkeğimi düşündüğümde gülümsedim.
"Yorucu! sanırım seni özledim. Neden gelip bize yardım etmiyorsun" dedi, sıkılmış bir ses tonuyla. "Üşeniyorum...ve bende seni özledim bebeğim" dedim. 'Hey! Justin şunu asmama yardım eder misin?' arkadan gelen ses ile yerimden doğruldum, sesin kime ait olduğunu biliyordum ama yinede sorma gereği duyup "O kim?" dedim. "Ashley, bir süsü asmak için benden yardım istiyor" diye yanıp verdiğinde "Başka kimse yok sanki" diye mırıldandım. "Efendim?" dedi Justin mırıltımı sadece ben duymuştum sanırım "Hiç, bende geliyorum sevgilime yardım edicem" dedim, gülümseyerek. "Görüşürüz bebeğim" diyip telefonu kapattı.
Üzerime siyah bilekte biten pantolonlarımdan ve beyaz askılılarımdan birini geçirip ayağıma kırmızı rugan stilettolarımı giydim saçımı tepemde toplayıp dağınık bir topuz yaptıktan sonra telefonumu ve arabamın anahtarını alıp evden çıktım.
Justınların evine geldiğimde bahçede bir sürü çalışan ve Justin'ın arkadaşları vardı. Bahçede bir dj kabini, jakuzi ve bar vardı bide açık büfemiz tabi ki üzeri abur cuburlar ve içki şişeleriyle kaplıydı. Ben bahçeyi incelerken Justin bana doğru ilerleyip "Beğendin mi?" diye sordu. "Kesinlikle" dedim şımararak sonuçta sevgilim biraz şımarmaktan zarar gelmez, ellerimi boynuna dolayıp dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum. "Hoş geldin" diye seslenen Lucas'a bakıp göz kırpıp "Selam!" dedim. Biz yanlarına doğru giderken Justin'ın eli benim belimdeydi yanlarına vardığımızda tabi ki Ashley sürtüğüde oradaydı. Bu kızın varlığı bile beni sinir ederken onunla aynı ortamda bulunmak bende onu boğma isteği uyandırıyor ama Justin'la bu konu hakkında çok kavga ettik belkide artık bırakmalıyım sevgilime yaklaşmadığı sürece beni ilgilendirmez. "Meraba Blaire! Nasılsın?" diyip bana sarılan Ashley'e baka kalmıştım ne bu samimiyet diye soracakken kendimi tuttum ve soğuk bir tavırla "Meraba!" dedim sevmediğim bir insana sıcak davranamazdan hiçbir zaman. -çok yapmacık çünkü-
Birkaç dakika uğraştıktan sonra işimiz bitmişti herşey hazırdı sanırım bir tek milletin gelmesini bekliyecektin.
Biraz biraz gelmeye başlamışlarken bende arabadan bikinilerime alıp Justin'ın odasına çıktım ve siyah bikinilerimi giydim belime altın sarısı ince zincirlerimden birisini taktım ve kısa kot şortumu altıma giyip aşşağı indim. Merdivenlerden aşağı indiğimde Justinın yanında Ashley ve Anna duruyordu.
Ah Anna ne işler karıştırıyorsun?
Evet sevgili sevgililerim 13.bölümün sonuna gelmiş bulunmaktayım. Bu bölümü elimden geldiğince kısa tuttum çünkü diğer bölümler bombaları bir bir patlatıcam. Bu arada Ramazanınız mubarek olsun bebeklerim. Allah kimseyi açlıkla sınamasın valla. He bide 1.9k olmuşuz ben sizi ısırırım ramazan pidelerim benim. Bidaha ki bölümü bekleyin. Beni Vote ve Yorumlarınızdan mahrum bırakmayın mübarekler. Sizi seviyorum. Öpüldünüz. 😘😍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Good Girl Gone Bad
Фанфик'JLAİRE' Aşkın, Tutkunun ve Heyecan'ın ismi burası çok karışık okuldaki heyecanlı günler, sırlar, gençlerin yaptığı saçma şeyler, partiler, yeni aşklar, dedikodular ve herşey burada burası 'Pacific Academy College' bu lise çok değişik öğrencilerin d...