Good Girl Gone Bad 12

189 14 3
                                    

Evcil Ejderhalarım diğer bölümü 20 kişi görmüş ve 4 vote almış diğer bölümü beğenirsiniz diye bekledim ama sadece 4 vote bence az vote ve yorum yapım lütfen çünkü bunlar benim için değerli. Sizi seviyorum. Vote ve Yorumlarınızı bekliyorum.. ❤️

GGGB 12

Hadi ama ne yapıcaktım şimdi ben. Yardım ister bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde Justin'ın bana sırıtarak baktığını gördüm. Şuan ağlayabilirdim babasıyla ilk karşılaşmamızın bu şekilde olacağını tahmin etmezdim. Babası bize doğru yaklaşırken arkasında beliren Jesse'yi daha yeni göre bilmiştim. Süper daha kötü olamazdı Bieber erkeklerinin arasında kaldım. Alay konusu olmaya hazırlan Blaire!

"İyi akşamlar!" dedi Ashley masum bir tavırla daha sonra göz göze geldik Bay Bieber'la utançla dudaklarımı ısırdım Justin kulağıma eğilerek "Şunu yapmayı kes" diye uyardığında dudağımı dişlerimin arasından kurtardım eğik olan başımı Bay Bieber'ı görecek kadar kaldırdım gözlerine bakmadan "İyi akşamlar" dedim, ses bana ait değilmiş gibi çıkmıştı. Bay Bieber elimi sıkıp "Meraba!" dedi sesinde eğlendiğini belli eden bir tını vardı. Muhtemelen kızaran yanaklarım sadece Justin'ı güldürmüyordu şuan tüm gözler benim üzerimdeydi. "Neyse ben gitsem iyi olur. İyi akşamlar Bay Bieber" dedim hala yüzüne bakamıyordum. Bay Bieber arkasını dönüp elindeki çantasını girişteki fortmanto'ya koydu "Akşam yemeğini bizde yemeye ne dersin oğlum hesap soran kızı tanımak isterim" dedi ve yeniden arkasını dönüp salona girdi ve koltuğa oturup kumandayı eline aldı Bay Bieber televizyonla ilgilenirken Justin'a ölümcül bakışlar attım. Ellerini havaya kaldırıp "Hepsi kıskançlığın yüzünden bebeğim" dedi. Ashley sürtüğü gidip Bay Bieber'ın yanına oturmuştu. Gözlerimi salondan çekip "Kıskançlığımın nedenide sensin eğer o sürtüğün burada kaldığını söyleseydin emin ol tepkim bu olmazdı ve babanada rezil olmazdım" dedim tıslayarak ne yapacağımı bilmiyordum nasıl toparlaya bilirdim ortalığı hiç bilmiyorum bence buradan tüymem lazımdı ama adam beni akşam yemeğine davet etti hala girişte dikilmiş ne yapacağımı düşünürken Justin anlamış olacak ki "Sakın öyle birşeyi aklından geçirme" dedi ses tonu uyarıcıydı. Başımı arkaya atıp nefesimi seslice bırak "Uf rezil oldum babana, ağlıycam" dedim dolan gözlerimle. Justin başımı gögsüne bastırıp kıkırdadığında kolunu cimdikledim. Jesse'ye baktığımda hala sırıtıyordu ona dil çıkarmayı ihmal etmeyip salona doğru ilerledim Justin'la beraber, kolunun altına çekmişti beni. Masada babası bir başta Jesse bir başta oturuyordu bende Jesse'nin yanında oturmak için yerimi alacakken babası Asley'nin yanında ki ona yakın olan sandalye'yi çekip 'Burada oturmak istermisin' gibisinden birşeyler dedi ama anlamamıştım. Justinda benim karşımda oturuyordu. Ashley sürtüğü rezil olmamdan keyif alıyor gibi bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Yemek servislerini yaptıktan sonra kenara çekilen hizmetçiyi izledim. Daha sonra Bay Bieber'ın el hareketiyle herkes yemeğini yemeye başladı.

Yemeğe başlayalı birkaç dakika oluyordu ama henüz tabağıma dokunmuş değildim "Tabağına dokunmamışsın" diyerek sofradaki sessizliği bozdu Bay Bieber. Bunun için ona minnettar olabilirdim tabağa vuran kaşık, çatal seslerini artık duymuyordum. Kafamı tabağımdan kaldırıp Bay Bieber'a baktım "Çok aç değilim teşekkürler" dedim. "Tamam.." dedi elindeki çatal ve bıçağı bırakıp peçeteyle ağzını sildi ve tabağının yanına koydu. "İsmin neydi?" diye sordu "Blaire Campbell" diye kısaca cevapladım. "Demek Campbell, babanla aynı sınıftaydım ama onun kadar çirkin olamazssın sanırım annene benziyorsun" dedi gülümseyerek. "Evet genellikle anneme benzetirler" dedim gülümsemesine karşılık vererek. Konuyu değiltirip konuşmaya devam etti "Justin'la aynı sınıfta olmalısınız son birkaç haftadır okula ilk defa istekli gittiğini gördüm" dediğinde Justin'a çevirdim bakışlarımı. Bay Bieber konuşmaya devam etti "Annesi öldüğünden beri ilk defa içten güldüğünü gördüm bunun için sana teşekkür ederim" dedi masanın üstünde duran elimin üstüne koydu elini Bay Bieber'ın yüzünde hüzünlü ve minnettar bir gülümseme vardı. Justin babasına bakıp "Hadi ama baba kendimi kız gibi hissetmeme sebep oluyorsun" dedi başını onaylamaz şekilde sallayarak Justin bunu dedikten sonra sessizce kıkırdadım. Babasının bu konuyu açması onu pek rahatsız etmişe benziyordu çünkü en hassas olduğu konuydu ama bu konuyu benim yanımda daha öncede konuşmuştu belkide onu rahatsız eden anne konusu değilde bunu Ash'in yanında konuşması rahatsız etmişti şuan aramızda tek fazlalık oydu sonuçta. Bay Bieber konuşmaya devam ettiğinde düşüncelerimi ve gözlerimi Justin'dan ayırdım "Senin gibi kıskanç bir kız arkadaşı olduğu için çok şanslı anneside öyleydi" dediğinde gülümsemem suratıma daha çok yayıldı. Justin yaygın oturuşunu düzeltip umursamaz bir tavırla "Evet evet her neyse saat geç oldu" bana baktı "seni bırakmamı ister misin?" diye sordu. "Ah! hayır arabamla geldim" dedim. Sandalyemi geri ittirdim yerimden kalktım "Size iyi akşamlar" dedim. "Yine bekleriz Blaire" diye yanıt verdi Bay Bieber. Justin beni belimden hafif itekleyip kapının dışına kadar sürükledi. Arabamın anahtarını çıkarıp kapıyı açtım tam binecekken Justin kolumdan çekip dudağımı öptü "Yanlış anlama babamın seni anneme benzetmesinden rahatsız olmadım" dedi "Biliyorum" dedim, zorla gülümseyerek. Beni sürükleyerek çıkarmıştı kapıdan eğer o kızdan rahatsız oluyorsa gidip onu kovsun babası dövücek değil ya bide öküz gibi beni sürükledi Ashley zevkten dört köşe olmuştur artık nede olsa onu gebertemedim. Çenemden tutup yüzüne bakmam için zorladı "Sadece başkasının yanında bunu konuşması rahatsız edici" dedi. "Anladım umarım birdaha geldiğimde o sürtüğü burada görmem yoksa babana rezil olmam umurumda olmaz" dedim, Ashley aklıma geldiğinde sinirlerim gerilmişti. "Birkaç gün sonra kendi evine taşınıyor merak etme, evde benimle yanlız olabileceksin" dedi, serseri gülümsemesiyle. Aklından neler geçirdiğini anladığımda başımı önüme eğdim ve dudaklarımı ısırdım bunu görmemesi için içimden dua ediyordum çünkü onu çıldırttığını biliyordum. Justin'ın iç çekişini duyduğumda dudaklarımı serbest bırakamadan başımı kaldırıp beni arabaya yaslayıp dudaklarımı öpmeye başladı, Öpüşlerini derinleştirirken ellerimi saçlarına götürdüm ve kendime çektim. Cebimdeki telefonun sesiyle Justin'ı kendimden ittirmeye çalıştım ama inapla beni öpmeye devam etti dudaklarımız hala birleşikken "Bırak" diye inledim kıkırdayarak. Dudaklarımızı birbirimizden ayırdığımızda telefonu cebimdem çıkarıp baktım 'Babam'.

Telefonla konuştuktan sonra kapattım 'Nerede kaldın? Ne yapıyorsun? Gelmiyecek misin?' diye sorular sormuştu ne cevap verdiğimi hatırlamıyorum çünkü o zaman Justin'ın dudakları şimdi ki gibi boynumda geziniyordu. Justin'ı ğöğsünden ittirip "İyi geceler sevgilim" dedim burnunun öperek "Sanada bebeğim" dedi. Arabama bindikten sonra el sallamayı ihmal etmemiştim. Seviyorum ben bu çocuğu ya! Aşığım! ❤️😘😍

Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir çok atraksiyonlu yazmıyım dedim diğer bölüm gibi sonra benim yüzümden bu yaşta kalp hastası olmayın. Neyse fazla uzatmıyım yaz tatiliniz umarım çok iyi geçer bebeklerim. Vote ve Yorum yapan herkese şimdiden teşekkür ederim. ÖPÜLDÜNÜZ. 💋

Good Girl Gone BadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin