Keďže som ja sama nebola spokojná s touto knihu, nakoľko bola moja prvá, rozhodla som sa ju prepracovať. Hlavne ďakujem za rady úžasnej BajaDolce. :* A všetkým betám a kritičkám, ktoré mi pomáhali. Pomaly, ale isto ju celú prepíšem.
A ďakujem tebe zlato,Leviathan97 za všetku pomoc a milé slová.
Za cover ďakujem perfektnej TatianaLambent
*
„Milujem ťa."
„Vážne?" spýtam sa.
„Áno. Si to najkrajšie stvorenie pod slnkom."
„Ty lichotník," zachichotala som sa ako školáčka, „chceš snáď niečo, keď si taký milý?"
„Spoznávať tvoje telo až do západu slnka," obdivne sa na mňa zadíva.
„Kto vlastne si?" nechápavo naňho hľadím.
„Predsa muž tvojich snov, dievčatko," oblizne si pery a začne sa ku mne približovať.
„Ehm, počkaj, počkaj. Prečo iba do západu slnka? Večer odídeš a potom sa už neuvidíme?"
„Máš príliš veľa hlúpych otázok, kráska."
Teraz je už úplne pri mne a malými bozkami posieva moje hrdlo.
„Môžeš mi aspoň povedať tvoje m-meno?" zakokcem sa z náhlej vlny vzrušenia, keď sa jeho ruka posunie k môjmu zadku.
„Hm, hm," zamrmle, ale ďalej pokračuje v mojom objavovaní.
„Ty mi lížeš ucho? Hej, krásavec. Myslím, že jazyk sa využíva inak-"
Haf! Haf!
„Práve si na mňa zaštekal? Čo keby si sa presunul trochu na juh a nerobil drahoty."
HAF!
„Čo to do...!? Lessy!!! Okamžite zo mňa zlez! To sa mi snáď sníva. Ty malý, zlomyseľný bastard!"
Ak by toto bol film, tak by herečka povedala niečo ako:
Tak toto som ja. A práve som mala sen o krásnom... Neviem, ako ho nazvať, keďže sa ani nepredstavil. Pamätám si len modré tričko.
Ale na môj dušu sa úžasne bozkával, ale ako som si stihla všimnúť, aj môj pes sa niečo priučil pri tých romantických filmoch a dal do toho všetko. Už by som mala prestať pozerať Ingu Lindstrőmovú do druhej rána a snívať o dokonalom mužovi. Presne takto sa vám to vypomstí. Tak a môžem sa ísť znovu osprchovať, aj keď som včera vo vani sedela hodinu a pol. Moje čistenie vyšlo na znivoč. Dobre a vlasy tiež.Ale bohužiaľ, je o môj bláznivý život a tie slová sú moje. Aj ten otravný sen.
Hlavne sa to nesmie nikto dozvedieť. Budem sa snažiť držať jazyk za zubami.
DU LIEST GERADE
Pobláznená (Prebieha celková úprava diela a prepis)
RomantikIT-špecialistka, ktorá má slabosť pre svojho kolegu. Zadaného kolegu. A raňajky v Sheratone so svojimi najlepšími priateľkami. Ich raňajší rituál, kde si rozprávajú sny z prechádzajúcej noci, vás nenechajú dlho smutnými. Ale zasa tvrdohlavosť a nero...