V nedeľu ráno sa zobudím s divným pocitom. Odbehnem do kúpeľne na WC a čo nezistím? Prišli moje sviatky.
„Ale do riti. Museli ste prísť teraz?" vbehnem do sprchy a umyjem sa, potom potichu prejdem do izby ku kufru, vyberiem si tampón a vrátim sa naspäť.
Ako vychádzam z kúpeľne, skoro ma šľak trafí.
„Ježiš, ako som sa ťa zľakla."
„Už minule som ti povedal, že sa volám Tomáš," zdvihne sa mu jeden kútik úst.
„Haha, fajn. Pôjdeme na raňajky alebo chceš ísť cvičiť? Lebo ja dnes nepôjdem."
„Ani ja nemusím. Môžeme si zacvičiť v sprche."
„Ehm... Vieš, ako si hovoril, že budeme spolu každý deň okrem mojich sviatkov?"
„Hm, hm," objíme ma a stlačí môj zadok.
„Tak... Nateraz sme skončili." Spamätá sa, pozrie sa na mňa a ja len prikývnem k súhlasu.
„Čože? Zostávaš tu len týždeň a ja sa ťa nemôžem ani dotknúť?"
„No, áno. Neuvedomila som si, že teraz niekedy majú prísť."
„Vieš čo? Nevadí. Nejako to prežijem."
„Urobím ti radosť a poviem ti niečo dôležité... Začína TVOJ týždeň."
„Ani nevieš, ako si ma potešila, Berni. Obídem sa bez toho, ale keď sa tak núkaš... Nedbám."
„Blázon. Hehee. Inak, ty nemôžeš odísť skôr?"
„Mohol by som, ak do týždňa nájdem aspoň jedného investora."
„Môžem ti nejako pomôcť?"
„Čo ja ti viem... Možno by to šlo. Stavím sa, že máš najlepšie presvedčovacie metódy."
„Ó a aké."
„Anabela. V tejto chvíli by som ťa najradšej pretiahol, ako sa patrí."
Začervenám sa a našpúlim pery do pravej strany.
„Vedela si o tom, že keď si v rozpakoch alebo sa ti niečo páči, našpúliš pery doprava a ak ti niečo vadí alebo sa ti nepáči to, čo niekto povedal, našpúliš ich doľava?" Toto som si nikdy neuvedomila. Za takú krátku dobu si všimol takú maličkosť?
„Ľú... Ehm... Mám ťa rada."
„A ja ťa ľumám rád," pritiahne si ma do náručia a náruživo pobozká.
Hádajte čo. V priebehu týždňa som mu našla investora a odchádzame spolu na Slovensko. Tomáš zavolal svojmu spoluzakladateľovi Petrovi a oboznámil ho so skutočnosťou, že našiel len jedného normálneho investora. Peter mu povedal, že sa teší a ak tento človek do toho vrazí viac, nemusia hľadať ešte druhého.
Takže dnes spolu odlietame. Mame napíšem sms, že sa vraciam späť.
„Dúfam, že som si nič nezabudla. Magnetky mám kúpené... Vodu z jazera pre mamu zbalenú, aj zapaľovač pre tatka... Uhm... Malo by to byť všetko."
Patrika som nevidela od toho incidentu pri výťahoch. Nakoniec sa mu asi šéf dovolal a zavolal ho späť. Netuším.
Celý týždeň sme sa s Tomášom viac a viac spoznávali. Boli sme v meste na wafliach a každý deň sme niečo spolu podnikali. Bavila som sa nadmieru. Môj preklep sa Tomášovi zapáčil a hovorievali sme si, že sa ľumáme radi.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pobláznená (Prebieha celková úprava diela a prepis)
RomanceIT-špecialistka, ktorá má slabosť pre svojho kolegu. Zadaného kolegu. A raňajky v Sheratone so svojimi najlepšími priateľkami. Ich raňajší rituál, kde si rozprávajú sny z prechádzajúcej noci, vás nenechajú dlho smutnými. Ale zasa tvrdohlavosť a nero...