„Prepáč."
„To nič. Aspoň dva si mala."
„Som rada, že sa nehneváš, ale teraz máme väčší problém... Už ho vytiahni."
„Nemôžem, zasekol sa."
„Môžeš a vytiahneš, inak ťa zaškrtím."
„Okej, snažím sa..."
„Panebože, ten je veľký. Rýchlo, daj ho von, prosím. Ó bože, áno. Rýchlo. Uteká. Patrik, ak mi tá potvora vyskočí na posteľ, zabijem ťa."
„An, je to len cvrček. Nič ti neurobí."
„Až ti skočí do úsmevu, tak zmeníš názor."
Patrik sa ma celých pätnásť minút snažil opakovane spraviť. No bezvýsledne. Poviem vám, že som rada aspoň za tie dva úžasné orgazmy, ktoré sa podarili. Žiadny chlap ma nevedel nikdy urobiť. Iba ja sama.
A teraz sa pokúšame chytiť cvrčka, čo sem skočil z balkóna. Chcela som čerstvý vzduch a namiesto toho prišla návšteva.
„Mám ho. Otvor dvere."
Rýchlo otvorím balkónovky a uhnem za dvere, aby sa tá háveď ku mne nedostala.
„Uff... Okej, teraz pôjdeme spať. Mala som vyčerpávajúci deň, orgazmus a naháňačku s cvrčkom." Patrik prikývne, ľahne si na posteľ vedľa mňa a privinie si ma k boku. Ruku dá za mňa a ja si ľahnem na jeho hruď. Za chvíľu som tvrdá.
*
Ráno o siedmej je už slnko na oblohe. Z postele vidím jazero a vedľa seba cítim teplo.
Patrik.
Potichu vyleziem z postele, oblečiem si šortky a tričko, nechám mu odkaz, že som si išla zabehať a vybehnem z izby.
Ako tak utekám, začne mi hrať pomalá pieseň a tak vytiahnem i-pod, že to prepnem, lebo potrebujem niečo svižnejšie. Bum!
„Och, promiňte."
„Nie, vy prepáčte."
„Konečne sliším i neco jiného než francouštinu."
Usmejem sa na ženu, do ktorej som vrazila a pomôžem jej zdvihnúť sa zo zeme. Poriadne som do nej narazila.
„Aj ja som rada. Ešte raz sa ospravedlňujem. Som Anabela."
„Nevadí. Já jsem Gabriela. Teší mě. Jste tu na dovolené?"
„Nie. Na školení jednej firmy, s ktorou budeme spolupracovať."
„Jo? Slišela sem o tom školení. Jsem tu s manželem. On je na kongresu a vzal mě sebou. Je to ve stejném hotelu, že?"
„Áno. Ideš už naspäť?"
YOU ARE READING
Pobláznená (Prebieha celková úprava diela a prepis)
RomanceIT-špecialistka, ktorá má slabosť pre svojho kolegu. Zadaného kolegu. A raňajky v Sheratone so svojimi najlepšími priateľkami. Ich raňajší rituál, kde si rozprávajú sny z prechádzajúcej noci, vás nenechajú dlho smutnými. Ale zasa tvrdohlavosť a nero...