Kapitola 27

264 18 0
                                    


„Preboha, je väčší."

„Wow, tak to fakt je."

„Ja sa toho nechytím."

„Ja som chlap, čiže ja sa toho nechytím už vôbec."

„Kriste na nebi, podaj mi uterák."

„S mojim uterákom to nebudeš brať."

„Nechytím sa toho, ktovie, či to umyli a kam si to pchali."

„Berni, to nepotrebujem vedieť. Mám zavolať sestre, aby si pre to prišla?"

„Si normálny? A čo jej povieš? "Hej, ségra, nechala si si v mojej sprche asi 50 cm vibrátor, príď si preň"."

„Fajn, tak ho zober s uterákom a daj ho do koša."

„Zbláznil si sa? Ktovie, aký bol drahý."

„Matka svätá, okej daj ho na zem ku košu. Tam si ho nájde a potom umyje."

Skoro ma prehodilo, keď som zbadala ten najväčší penis na svete a to nehovorím o Tomášovi. Predstavte si, ako postavičkám v rozprávke padne brada až k nohám. No nemal od toho ďaleko.

Zodvihnem tú penisovú príšeru a odnesiem ju ku košu. Obrátim sa k Tomášovi a vtedy obidvaja vybuchneme hlasným smiechom.

„Inak, tvoja sestra hovorila, že tá jej ho mala v kabelke. By som tú kabelisko chcela vidieť."

„Ježíš. Nehovor mi to a naklusaj naspäť do sprchy. Už sa nemôžem pozerať, ako vedľa toho stojíš."

Uškrniem sa a vbehnem rovno pod teplý prúd vody. Tomáš ma pomaly obráti chrbtom k sebe.

„Čo robíš?"

„Chcem si ťa vziať zozadu a poriadne ťa pretiahnuť, aby si na to nezabudla a viac odo mňa neušla."

„Kondóm."

„Nedám to do teba. Ale mala by si si tie tabletky už dať predpísať, pretože sa mienim s tebou milovať každý deň."

Stiahne sa mi lono a bradavky sa postavia do pozoru. Nazriem dozadu a vidím, že nie len moje bradavky sú v pozore. Prilepí sa na mňa, prstom mi zdvihne hlavu, aby som sa mu pozrela do očí a vášnivo ma pobozká. Odtrhne sa odo mňa príliš rýchlo na to, aby som si bozk vychutnala, no nie som sklamaná dlho. Chytí mi obidve ruky a položí ich dlaňami na studené kachličky. Zhíknem od prekvapenia a zvlhnem ešte viac, pretože viem, čo príde. Rukou P ma chytí okolo pása a trochu mi nadvihne zadok. Rukou Ľ mi pohladká klitoris a zo mňa vyjde tichý ston. Potom si rukou Ľ uchopí úd, nasmeruje ho proti mne a silno ho prirazí asi do polovice do mňa. Vykríknem od bolesti aj potešenia, že je konečne vo mne.

„Prepáč. Neublížil som ti? Prepáč, ale už som to nevydržal. Máš krásny zadok a keď som začul tvoj ston..."

„Nie. Všetko je v poriadku. Hlavne sa už začni hýbať."

Potichu sa zasmeje, penis o trochu povytiahne a tento raz mi ho tam mučivo pomaly zasunie.

„Ľubmám ťa rád."

„Pridal si písmeno."

„Bude ich viac."

Pohybuje sa čoraz rýchlejšie. Cítim, ako sa mi sťahujú steny vagíny.

„Preboha... Nerob to! Si tým neuveriteľne úzka."

„A to... Ti... Vadí?" poviem pomedzi prírazy.

„Ani nie, ale za chvíľu budem."

Vzdychám tak, že cítim, ako mám v krku sucho a nie je to nič príjemné. Nemôžem sa napiť a nechcem ho prerušovať. Preto čo najviac stiahnem svaly. Tomáš sa začne triasť, ruku mi pritlačí na môj klitoris a druhou ma v rýchlosti potiahne za obidve bradavky. Svoj úd rýchlo vytiahne a spolu sa urobíme.

Pobláznená (Prebieha celková úprava diela a prepis)Where stories live. Discover now