,,Noo on je....”mala som stres čo povie.
,,On je môj brat, tak trošku”
,,To je všetko?”povedala som mu a on na mňa iba tak pozeral, no v mojej mysli som asi odpadla.
,,Áno”usmial sa a otočil.Celý deň som rozmýšľala nad Henrym a Dominikom. Nevedela som sa sústrediť na nič.
Stretla som sa s Henrym ale nepovedala som mu nič.
Bola som doma a pozerala na notebook. Niekto zazvonil pri dverách.Nikoho som nečakala.
Išla som otvoriť a bol tam Henry. Povedal mi že dnes som sa mu zdala nejaká zamyslená a chcel vedieť čo sa stalo.
Chcela som mu to povedať ale nedalo mi to. Nemohla som mu to len tak z ničoho nič povedať. Nech mu to povie sám Dominik.
,,Nič sa nestalo, môžeš byť pokojný”
,,Dobre ale ak by sa čokoľvek stalo tak mi dáš vedieť”
,,Áno určite”povedala som aj keď to asi nebol taký dobrý nápad. Hneď ako som mu to povedala tak odišiel.Volala som si s Isabell. Dohodli sme sa že sa stretneme v parku. Išla som si urobiť make-up a obliecť sa.
Isabell (Bell)
Poobede som volala s Chloe a zavolala som ju do parku. Chcela som sa jej zdôveriť. Niečo so mnou je.
Prišla som do parku. Tam už bola Chloe. Viem že nerada mešká.
,,Ahooj”
,,Ahooj”objali sme sa.
,,No čo kde ideme?”opýtala sa Chloe.
,,Ja neviem čo ak by sme sa len tak poprechádzali?”
,,Dobre a čo máš na srdci?”
,,No. Neviem ako sa to stalo ale zamilovala som sa do Davida”povedala som jej.
,,No veď je pekný. Schvaľujem ti ho. A aký je problém? Veď vy by ste boli dokonalý párik”Chloe bola spokojná s mojim výberom ale ja som nevedela ako na to. Povedala som čo má ťaží a ona mi dala pár rád.Prišla som domov a bola som spokojná. Chloe ma vypočula a to mi pomohlo.
Hneď večer som písala Davidovi či sa zajtra stretneme. Odpísal mi o niekoľko hodín neskôr. Súhlasil. S dobrým pocitom som si išla ľahnúť.
Henry
Keď som išiel od Chloe tak mi stále na nej niečo nesedelo. Tvárila sa akoby sa niečo stalo. Neviem čo si mám myslieť.
Volal som Davidovi či ide von. Neváhal a povedal mi že ide. David ma nikdy nesklame.
Boli sme v bare. Mali sme len 2. pohár whiskey. Neviem prečo sme pili ale asi len pre zábavu (bežne 😂). David mi povedal že sa mu trocha páči Isabell (si si istý že len trocha?). Vedel som že je to kamoška Chloe. O 21:00 sme išli domov. Hneď ako som prišiel domov tak som zaspal.
David
Henry mi volal či nepôjdeme niekam von. Súhlasil som, lebo Henry je môj najlepší kamoš, ale aj ja som sa potreboval trocha zresetovať.
Išli sme do baru a dali si niekoľko pohárov whiskey a o 21:00 som sa ocitol doma.
Zobral som do ruky mobil a prezeral si sociálne siete. Napísala mi Isabell do ktorej som bol buchnutý. Písala mi či spolu nepôjdeme von. Prišlo mi to akurát vhod tak som súhlasil. Bol som spokojný a poriadne unavený a išiel som spať.
Dominik
Chloe som sa zdôveril že Henry je môj brat. Videl som na nej že je z toho v šoku. Dozvedel som sa to keď som mal 8 rokov. Henry mal 7 a ja som si to pamätal. Keď som bol v puberte tak som sa dosť zmenil a nie každý ma spoznal, ak má nevidel od mojich 12. Rodičia odišli do Afganistanu a Henryho zobrali so sebou. Mňa tu nechali s mojimi starými rodičmi, ktorý zomreli pred 2 rokmi. Strávil som s nimi celé detstvo.
Chloe bola od vtedy veľmi tichá a zamyslená. Vedel som čo jej lezie po rozume. Ja a Henry (r.i.p. Bell)
Veľa som jej o tom nehovoril lebo som nechcel. Henrymu to poviem sám. Chcem aby to vedel odo mňa a nie od niekoho iného.
Keď som prišiel domov zo školy išiel som na cintorín. Pri tom dnešnom rozmýšľaní som si spomenul na starkých. Mal som ich veľmi rád. Chýbajú mi aj keď som "badboy".
(Dominik je "badboy" od vtedy od kedy stratil svojich blízkych a preto aj prepadol a je teraz s Chloe v triede)
Na cintoríne sa mi vrátili spomienky na detstvo. Rodičia, starý rodičia, Henry,...všetci a zároveň nikto.
Doma som sa osprchoval a išiel si ľahnúť.
Chloe
Budík, budík, budík. Znova ten budík. Už ni lezie na nervy.
,,Veď je sobota a nie piatok! Tak čo ma budíš?!”znova som si ľahla.Vstala som o 11-stej a bola som vyspatá ako princezná. Napísala som Henrymu:
CH: Dobré ránko môj princ 😘
H: Dobré ránko moja princezná 😘 (zas další cringe 🙄 už sa to tu nejako zbiera čo?)
CH: Prídeš ku mne? Plošiiiim 🙏
H: Jasné čo by som pre svoju princeznú neurobil?Henry po chvíli prišiel ku mne. Bola som doma s Henrym, no lepšie to byť fakt nemôže. Urobili sme si praženicu. Dojedli sme a pozreli si film. Pritúlila som sa k Henrymu a ležala.
Isabell (Bell)
Zobudila som sa a hneď som na to išla. Moje heslo bolo: Musíš sa páčiť Davidovi. Moja kúpeľňa bola fakt zaprataná všetkým možným. Masky, make-up, kulma, žehlička, oblečenie,..
Tak toto tu ešte nebolo. David ma priviedol do šialenstva a ja som ešte s ním ani nechodila.Napísala som mu že kedy sa stretneme bolo 12:14 a mali sme sa stretnúť o 13:15 v parku. Nastala panika. Nič neviem nájsť, neviem čo si obliecť, obuť, proste.....panika. Môj outfit bol po 20 minútach stále takýto:
O 13:15 som stála v parku kde sme sa mali stretnúť. Po chvíli prišiel ku mne a dal mi kyticu ruží aj keď si niesom istá či niečo urobil alebo si nepamätá že ešte stále nie sme spolu. No čo už bolo to CUTE a správal sa ku mne ako k princeznej.
Vzal ma na veľmi pekné miesto na lúke a boli sme tam až kým nezapadlo slnko a ukázali sa hviezdy a mesiac.
Opatrne ale stále romanticky si ma získal. Vôbec som na nič iné nemyslela iba na nás. Potom mi povedal.
,,Bell si to najúžasnejšie dievča aké som spoznal ale...”Ahojte 👋 je tu znova ďalšia časť a má až 1073 slov. Som spokojná. K príbehu: je to presila párov
CHLOE+HENRY VS BELL+DAVID
Môžete sa tešiť na ďalšiu časť. Budem rada ak mi dáte VOTE a majte sa pekne. Ahojtee ❤😉👋