8

425 16 2
                                    


,,Henry. ty si.....”
,,Áno to som ja Chloe. Prepáč ja som nechcel. Viem že som to posral”dostal som ešte jednu facku. Zaslúžil by som si ich ešte hory doly.
,,Ako si mohol len tak odísť bez ničoho. Myslíš si že by som ťa podvádzala? Myslíš si že mi to neublížilo?”jej oči zaplavovali slzy. Bolo mi to ľúto.
,,Ako to bolo?!”viem že som debil keď sa jej to pýtam ale chcem to vedieť. Chcem vedieť všetko čo sa stalo.

Postavila sa a vynadala mi.
,,Čo si o mne myslíš že som taká blbá že ťa podvediem? Si smiešny. Neurobila by som to. Odišiel si. Tým to pre mňa skončilo”odišla.

Chloe

Henry bol preč už 2 dni. Chýbal mi ale sklamal ma. Nemyslela som si že by bol schopný mi to urobiť. Oplakala som ho dosť. Nezaslúži si to a ja to dobre viem.

Bell otvorila dvere a niekto vošiel dnu. Počula som ako niekomu dala Bell facku. Tá osoba prišla ku mne. Spustili sa mi slzy keď som videla že to bol Henry. Myšlienky sa mi motali jedna cez druhú.

Dala som mu facku, začala som plakať, odišla som. Nebudem sa zaujímať nejakým debilom ktorý mi už raz ublížil a tak hlboko,....

Milujem ho ale myšlienky, srdce, telo mi to nedá. Nemôžem sa ku nemu správať akoby sa nič nestalo.

Vošla som do izby a ľahla som si. Mobil som nevidela celé 2 dni. Vôbec ma to nezaujímalo. Zaspala som.

Keď som sa zobudila počula som krik v kuchyni. Bol to David a Henry. Určite sa hádali o tom Henryho odchode. Kde je vôbec Dominik? Ja neviem. Cítim ako som sa zmenila keď sa to stalo. Vidím to všetko inak. Stále však neviem čo ďalej s Henrym.

David

Išiel som do obchodu kúpiť jedlo. Bell je tam s Chloe. Stále myslí na Henryho. On to tak dosral...keby som ho mal pri sebe tak by som ho najradšej zabil.

Vrátil som sa ku babám. V obývačke bol ten debil.
,,Čo tu robí ten...”radšej som sa zdržal.
,,Ja...viem že som to pokašľal ja viem”
,,No tak to si pokašľal poriadne, to uznávam”
,,Dobre, poďme k veci. Chcem aby Chloe išla so mnou do Afganistanu”ja som sa len naňho pozeral či mu hrabe fakt až takto.
,,Hejže to bol iba vtip?!”
,,Nie prečo?!”
,,No tak ty ju opustíš, necháš ju samú a teraz ju chceš brať do Afganistanu?”

Chloe

Išla som dolu schodmi keď som odpadla. Neviem ako sa to stalo ale stalo sa. Nič som nevidela. Nemohla som otvoriť oči ani pohnúť sa. Čo sa deje?! Pomoc!

Bell

Bola som pri tom keď sa Henry a David hádali. Myslela som na Chloe. Nemôže odísť do Afganistanu. To jej nedovolím! A už vôbec nie s Henrym. Bola som prekvapená. Toto som od Henryho nečakala.

Počula som pád. Išla som ku schodom a tam ležala Chloe.
,,Chloe!”zakričala som. Nevedela som prečo spadla. Neozvala sa ani raz. Pane bože čo sa stalo?
,,Henryy David!”kričala som. Hneď prišli.
,,Č-Čo sa stalo?”rýchlo pribehol ku mne Henry.
,,Neviem odpadla volaj záchranku!”zavolal tam a po chvíli bola tu. Brali ju do nemocnice. Išli sme tiež.

Sadli sme si na lavičku a sedeli tam. Prišiel lekár.

,,Pán doktor čo je nové? Čo je s Chloe?”pýtali sme sa jeden cez druhého.
Chloe Mitchell je......

👋 nová časť je na svete. Ako sa vám páčila? Budem rada za Vote a komentár ako sa vám tento príbeh páči. 👋
*592 slov*
*Stane sa niečo Chloe?
Bude mať Henry výčitky?*
                      V ďalšej časti

Couple [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now