9

387 17 0
                                    


,,Chloe Mitchell je v kóme”nemohol som tomu uveriť. Veď len odpadla!
,,Môžem ísť za ňou?”
,,Áno ale nie dlho”
,,Ďakujem pán doktor”povedal som a vošiel som do izby. Chloe bola taká bezmocná. Prišlo mi smutno. No neplakal som. Na to som až moc hrdý.

,,Prosím opustite izbu. Už je po ordinačných hodinách”
,,Dobre. Dovidenia”
,,Dovidenia”odišiel som.

Som doma. Neviem zaspať. Som sám. Je mi smutno a nemá má kto objať. Keby tu bola Chloe....

Bell

Chloe je v kóme. Nie. Prosím nech to je iba sen. Neverím tomu.
Cítila som ako mi slza stekala po líci.
Chloe chýbaš mi. Každé naše kecačky v parku,pyžamové party, volanie,...všetko. Ide ti o život. Prosím zobuď sa.

David

Hádal som sa s Henrym. Bell kričala. Išli sme rýchlo k nej. Chloe ležala na schodoch a Bell pri nej kľačala.
,,Č-Čo sa stalo?”
,,Neviem odpadla volaj záchranku!”

Chloe

Vidím pred sebou len bielo. Ako keby som chodila v hmle. Chcem otvoriť oči ale neide to. Ani pohnúť sa.
ČO SA DOČERTA DEJE?!

Henry

Ráno som išiel k Chloe. Pozeral som sa na ňu. Stále dookola. Rozmýšľal som. Nad všetkým. Zavolal som rodičom. Ako prvé sa pýtali ako som na tom s Chloe. Všetko som im vysvetlil a povedali že im je to ľúto a dúfajú že sa Chloe zobudí.

O 18:31 som odišiel. Po ceste som stretol Davida. Pýtal sa na ňu. Povedal som mu všetko čo som vedel so slzami v očiach. Fakt to neovládam. Dominik už asi vie čo sa stalo. Chvíľu sme sa rozprávali a prišiel som domov. Hneď som išiel do sprchy. Osprchoval som sa a išiel som si ľahnúť. Ako som si ľahol tak som aj zaspal.

Ráno som sa zobudil. Umyl som sa, najedol a išiel za Chloe. Už som bol na chodbe v nemocnici. Vošiel som dnu. Dominik. Dominik sedel pri Chloe a potichu sa s ňou rozprával.

Chytil som ho za plece a povedal že ona sa z toho dostane a všetko bude v poriadku. Nechcel mi uveriť.

V tom sa všetko rozpípalo a všetko blikalo. Rýchlo som išiel za doktorom.
Všetci prišli a ja som spanikáril a zobral som Dominika von. Zapálili sme si. Keď cigareta dohorela, rýchlo sme išli k doktorovi čo sa stalo. Povedal že Chloe musia operovať. Neviem prečo, nič viac mi nepovedal.

Doktor a sestričky odviezli Chloe. Teraz to musí dať. Neviem čo sa deje ale chcem aby bola v poriadku a mohol som jej pohladiť tvár, pobozkať ju a znova cítiť vôňu jej vlasov.

O 3 hodiny neskôr

Chloe operujú už 3 hodiny. Čo sa dopekla deje? Čo ak sa jej niečo stalo? Ako si to mám vysvetliť?

Prišiel za mnou doktor.
,,Pán Morgan? Slečnu Mitchell sme operovali lebo...”

Ahojte 👋 v prvom rade sa ospravedlňujem že dlho nebola nová časť. Nestíhala som a mnohý si pomyslia že sa len vyhováram.
2.vec: ďakujem za 200 pozretí 😍😘
3.vec: v utorok asi nebudú nové časti lebo vtedy mám veľa učenia na stredu 😔🙁
4.vec: dneska to je 530 slov
*Prečo Chloe operovali?
Prebudí sa Chloe po ťažkej operácii?
Bude Henry navštevovať Chloe?
Vráti sa Dominik do Afganistanu?*
                    V ďalšej časti

Couple [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora