22

255 14 0
                                    


B: Chloe, je to tu fakt úžasné, ale chýbaš mi tu.
Ch: Aj ty mne. Kedy sa vrátite?
B: Neviem
B: A čo ty a Henry? Ste spolu?
Ch: Nie a už s ním nikdy nechcem byť. Po novom je školský Bad Boy. Využije a odkopne.
B: Aha, tak to mi je ľúto. A ako si na tom so zdravím? Už ti je dobre? A čo škola?
Ch: Už som zdravá, nič mi už nie je. Aj moje zlomené srdce je zahojené. V škole máme nového chalana. Volá sa Tom a je úplne ale že úplne mega. Som s ním veľmi dobrá kamarátka ale chcem byť aj niečo viac. A taktiež nemôžem vynechať moju novú kamarátku Charlotte. Je veľmi milá, myslím si že sa ti bude páčiť.
B: Som rada že si si našla kamarátku aj kamaráta a že si už zdravá. Ja už budem musieť ísť, ale som rada že som si s tebou aspoň chvíľu mohla písať. Ahoj
Ch: Ahoj

Vypla som notebook a išla som spať. Zaspala som pomerne rýchlo. Mala som na sebe moje úžasné pyžamo.

Toto ráno bolo ako každé. Už je to rutina. Je 22.12. a ja nemám ešte darček pre Toma a Charlotte. Tak som išla do obchodov.

Darčeky už boli kúpené a ja som išla domov. Zavolala som ešte Tomovi či nemá čas ísť so mnou vybrať vhodný stromček a pomôcť mi ho dotrepať domov.

Volala som mu. On zdvihol. Súhlasil.
Prišiel po mňa. Uvítala som sa s ním
a nastúpili sme do jeho auta. Nemyslela som si že by dal strom na alebo do jeho auta (Audi). Ani to neurobil.

Ujo ktorý tam predával povedal, že nám stromček dovezie domov. Bola som spokojná. S Tomom som ešte išla kúpiť nejaké ozdoby. Pomohol mi nejaké vybrať.

Tom ma odviezol až k domu. Pri dverách bol opretý môj stromček. Usmiala som sa, pozdravila Toma, zobrala stromček a vošla do domu.

Stromček som dala do stojana a začala ozdobovať najprv svetielkami, potom aj inými ozdobami. Stromček bol veľmi pekný. Bol celkom malý.

Doozdobovala som stromček a objednala som si pizzu

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Doozdobovala som stromček a objednala som si pizzu. Kým neprišla pizza tak som počúvala nové vianočné albumy od rôznych skladateľov. Zabavilo má to aspoň na chvíľu.

Doniesli mi pizzu. Mala som šunkovú. Zaplatila som a išla do obývačky kde už som mala zapnutý film. Pizza bola veľmi chutná. Film bol fajn, aj keď to nebolo nič extra. Tešila som sa do postele. Umyla som sa a išla som teda spať.

Couple [DOKONČENÉ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant