5

588 18 0
                                    


,,Bell si najúžasnejšie dievča aké som spoznal ale chcem to vedieť aj od teba. Nechcem aby to bolo iba z mojej strany. Veľmi by som si prial aby som mohol stráviť s tebou celý svoj život. Si to najkrajšie a najlepšie dievča aké som mohol kedy spoznať”povedal to!
,,David. Už dlhšiu dobu sa snažím získať ťa. Čo myslíš, prečo by som na teba stále pokukovala? Prečo by som ťa pozvala von? Prečo? To všetko len preto že ťa milujem David. Nevzdám sa ťa nikdy. Počuješ? Nikdy”naozaj som to povedala? (no ne, sníva sa ti 🤦‍♀️)

David

Keď som mal ísť s Isabell von tak som si zaumienil že ju zbalím, lebo ja to už viac nevidržím bez nej. Keď ju vidím s iným chalanom tak ma ide poraziť a toto ja už nechcem.

Po ceste som jej kúpil kyticu ruží a ponáhľal sa do parku. Motali sme sa hocikde a keď zapadalo slnko, zobral som ju na lúku a pozorovali sme nebo. Povedal som jej čo k nej cítim a zistil som že u nej je to tak isto. Sme stvorený ako pre seba. Viem že sme spolu iba pár hodín ako keby sme sa poznali celý život.

Išli sme po chodníku ku mne domov keďže bývam sám a Bell s rodičmi.

Ľahli sme si k sebe a zaspali sme.

Chloe

Včera som celý deň trávila s Henrym. Bolo mi príjemne. Spomenula som si na Bell a tak som jej len napísala krátku správu.

Ahoj, dúfam že včerajšok dobre dopadol. Napíš

Znova sme sa pozerali na film.

Henry

Ráno som išiel k Chloe. Pozerali sme filmy, urobili jedlo a znova filmy. Spomenul som si že Chloe má zajtra narodky. Má 18. Ešte neviem čo jej dám, ale chcem aby to bol najlepší darček aký v živote dostala.

Isabell (Bell)

Včera ma David prekvapil. Bol taký romantický,...som zamilovaná až po uši. Prebúdzal sa David.
,,Láska prečo nespíš?”zaspato sa opýtal.
,,Nemôžem zaspať”odpovedala som.
,,Mhm tak ešte chvíľu a aj ja už vstávam dobre?”usmial sa so zatvorenými očami a úsmevom na tvári.
,,Okeeej”ľahla som si naspäť. Nevedela som že je až taký spachtoš. Pozrela som sa na mobil a bolo 10:17. Písala mi Chloe.

Pomaly som vstala a urobila raňajky mne aj Davidovi. Napísala som Chloe, umyla si zuby a namaľovala som sa. Sedela som na stoličke a David prišiel tak pomaly že som ho nepočula a chytil ma. Zľakla som sa.

Chloe

Mám narodky. 18 sladkých 18. Konečne

Mám oslavu. Pozvala som Henryho, Bell, Davida a Dominika. Nič veľké. Dominik chce asi Henrymu povedať o tom že je jeho brat. Dúfam že sa nebude hnevať. Idem sa pripravovať.

K šatám som si urobila make-up a dala červený rúž

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

K šatám som si urobila make-up a dala červený rúž. Nakulmovala som si vlasy.

Prišla Bell a bola fakt krásna. Šaty mala farby baby blue a k tomu lodičky ktoré ladili k bielemu opasku.
,,Wauuu si naozaj krásna”pochválila ma.
,,Ďakujem aj ty si krásna”tiež som ju pochválila.

Zavonili Henry a David. Pobozkala som Henryho a Bell Davida. Povedali že sme krásne a išlo sa oslavovať.

Po 2 hodinách som si všimla že David krváca.
,,Čo sa stalo David?! Kde je Henry?”

Čaute 👋 nová časť budem rada za Vote a máte sa na čo tešiť v ďalšej časti. Viem že som teraz málo napísala, no čo už. 👋

Couple [DOKONČENÉ]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt