16

313 15 4
                                    


,,Ahojte, no čo vy tu?”
Do frasa! Čo teraz?! Vlastnee...ja už s ním niesom.
,,Chloe? Si v poriadku?”opýtal sa ma Tom.
,,Č-Č čo?”
,,No či si v poriadku, ale vidím že asi hej”
,,Áno som”
,,To je dobre”usmial sa Tom a Henry nás len sledoval. Tom nič nepovedal a Henry odišiel. Pozrela som sa za ním a on už bol s iným dievčaťom. Bozkávali sa. Stále mi chýbal aj keď som mala Toma. Je fakt milý ale stále mi Henry chýba. Neviem prečo to robí ale asi chce zabudnúť. Na mňa, na spomienky, myšlienky.
,,Chloe? Čo sa deje? Si v poriadku?Haloo Chloe”
,,Nooo ani nie lebo som chodila s Henrym len pred pár dňami a teraz...”
,,Aha”pozrel sa na Henryho a potom mňa. Musel by byť slepý aby na mne nevidel že mi na ňom stále tak trochu záleží. Fakt už mám toho dosť. Stále len myslím na Henryho a on na mňa nie.
,,Tom nešiel by si dnes večer von?”
,,Okej a kde sa stretneme? Kde pôjdeme?”
,,Stretneme sa pri dome Bell o siedmej. Pôjdeme do baru a môžeš prespať u mňa”
,,Dobre a čo zapíjame?”
,,Všetko”dojedli sme a išli sme na chodbu.

Tom sa niekedy na mňa usmial a ja som bola šťastná. Daroval mi jeho úsmevy, pohľady,...Možno Tom je ten pravý a ja som si myslela že pravý je Henry. Mýlila som sa. Ale teraz už viem čo je správne.

Tom

Na obede k nám prišiel nejaký chalan a Chloe bola fakt zamyslená. Daj si pohov chalan. Toto je moje dievča a ty sa jej ani nedotkneš. Opovážiš sa a máš zlomenú ruku.

Keď sme jedli tak Chloe prišla na to, že večer by chcela ísť niečo zapiť. Vraj všetko. Žeby to bol ten chalan?

Po ceste domov s Chloe som sa jej pýtal na toho chalana. Vraj sa volá Henry a strašne jej ublížil. Najradšej by som mu hneď jednu vrazil. Mal som stisnuté dlane a fakt mi po rozume behali myšlienky ako čo najrýchlejšie dobiť Henryho. Chloe nieje zlé dievča a neviem čo mu urobila. Ona si to nezaslúži.

Bol som pred domom Chloe. Rozlúčili sme sa a tešili sme sa na večer. Keď som prišiel domov, zhodil som zo seba tašku a išiel som sa osprchovať. Vybral som si ešte nové oblečenie. Zo sprchy som išiel pozrieť čo je nové vo svete.
,,Nič, nič, toto tiež nič”stále som opakoval a vymazoval maily. Bolo tam toľko spamov. Všimol som si aj môj účet. Otvoril som ho. Na monitore bola vidieť moja fotka:

A vo vzťahoch ešte stále svietilo nezadaný

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A vo vzťahoch ešte stále svietilo nezadaný. Pozrel som sa na hodinky a bolo 18:49 tak som sa išiel obliecť a išiel som tam, kde býva Bell. Tam sme sa dohodli.

Bell prišla a bolo 18:58.
,,Ako na zavolanie”povedal som jej a pozeral som sa na ňu. Mala modré rifle roztrhané na kolenách a bundu. Obuté mala tenisky.
Usmiala sa. Vošli sme do baru a tam...

Ahojte 👋 ja viem, dlho nebola nová časť ja viem. Nebolo času a popravde nevedela som sa k tomu dokopať. Neviem koľko častí napíšem na Vianoce, no chcela by som minimálne 2. Vopred vám prajem Šťastné a Veselé Vianoce 🎄
*537 slov*

Couple [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now