Ako som sa tam dotrepal, vytiahol kľúče, otvoril a tam bola Jennifer.
,,Čo tu do prdele robíš?”
,,Henry, láska, mohla by som u teba pár dní ostať?”
,,Prečo?”
,,Chcem byť pri tebe”usmiala sa.
,,Nie to v žiadnom prípade Jennifer”
,,Ako chceš, aj tak viem že si tu pozývaš iné”odišla.
,,Fuuu”vydýchol som.Bell
Dúfam že sa Chloe a Henry dala znova do kopy. Mohla by som jej niekedy zavolať. S Davidom sa veľmi milujeme. Nevieme kedy sa vrátime. Už by som chcela konečne vidieť Chloe a Henryho.
David
S Bell je to super. Máme sa veľmi radi a v Španielsku je veľmi pekne. Bell je v poriadku, nie často si spomína na Chloe a vlastne domov. Som šťastný.
Chloe
Keď sme dopozerali ten hnusný horor, bol večer. Bola som strašne zaspatá. Tom chcel aby som zostala na večeru a prespala u neho. Nechcela som to, no Tom mi povedal že takto za tmy ma von samú nepustí. Nič iné mi neostávalo len zostať.
Tom
Chloe som presvedčil aby ostala u mňa spať. Bolo 19:49 a my sme ešte nevečerali tak som to hneď išiel napraviť. Srdce mi bilo ako šialené
a ja som sa pomaly ale isto zbližoval s Chloe. Verila mi viac a viac a ja som bol čoraz šťastnejší.Uvaril som palacinky a obaja sme ich zjedli. Nič nezostalo. Pozreli sme si ešte 1 časť z jedného seriálu.
Po pozeraní som zobral Chloe do mojej izby na rukách. Ja som si ľahol vedľa nej.
Ráno som sa zobudil a Chloe ešte spala. Nechcel som ju budiť. Znova som zaspal.
Chloe
Ráno som sa zobudila pri Tomovi. Nevadilo mi to. Začala som si myslieť že som sa zamilovala do Toma. Znova som zaspala a po chvíli sa znova zobudila.
Zišla som dole po schodoch. Tom varil raňajky a ja som zatiaľ išla do kúpeľne. Obliekla som sa a išla som k nemu.
,,Ahoj”pozdravil sa.
,,Ahoj, čo bude na raňajky?”
,,Noo chcel som robiť niečo nové, no nevyšlo mi to tak máme pizzu”usmial sa na koniec. Ale aj ja na neho.
,,Nevadí, dnes je sobota čo?”opýtala som sa.
,,Hej je sobota. Chceš ísť dnes niekde?”
,,Vieš čo?Idem domov, upracem a môžeme zájsť do mesta, lebo by som chcela kúpiť nejaké jedlo a všetko možné do domu, tak by si mohol ísť so mnou”navrhla som.
,,Okej, aj ja by som mohol niečo kúpiť lebo o chvíľu sú Vianoce a ja ešte nič nemám”
,,Jáj ani ja nič nemám. Koľkého je?”išla som do kuchyne pozrieť sa do kalendára.
,,Čo? To už je...”Ahojte 👋 Dúfam že sa tešíte na Vianoce 🎄 ja teda áno 😀