26

279 13 1
                                    

,,Tom?Vieš o tom že ťa mám strašne rada?"usmiala som sa. ,,Chloe?Vieš o tom že ja ťa milujem?"opýtal sa a naše pohľady sa stretli. Nastalo ticho a Tom prišiel ku mne. Pobozkal ma a ja som sa vôbec nebránila. V tom prišla Bell a obaja sme sa na ňu pozreli. Bell sa opýtala: ,,Ruším čo?Prepáčte"usmiala sa a ja som jej povedala že to nevadí a usmiala som sa aj ja. 

Nemohla som zabudnúť na Toma. Išla som teda k nemu. V obývačke pozeral nejaký film s Davidom.

Na druhý deň

Bambi už má nejakú výbavu. K Tomovi som si len zobrala len granule a vodítko. Bola som nakupovať s Bell a Tom nás odviezol a priviezol. 

Bell a Chloe:

Keď sme boli v meste, tak sme urobili pár fotiek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Keď sme boli v meste, tak sme urobili pár fotiek. Boli sme aj v centre Londýna. Po ceste sme sa zastavili na káve, na obede a prezerali sme rôzne kúsky oblečenia. Taktiež sme si aj niečo kúpili. Bell povedala, že v Španielsku sa jej páči, no polovicu svojho oblečenia nenosí. Plavky a tenké oblečenie nosí veľmi často. S Davidom majú malý domček pri pláži. 

Rozprávali sme sa, kúpili sme si nejaké oblečenie, poprechádzali sa a pomaly sme sa vracali k Tomovi domov.

Prišli sme k Tomovi domov a tak sme videli ako sa Tom a David rozprávajú. Nepostrehla som o čom sa rozprávajú, ale nebolo to určite nič dôležité, lebo sa usmievali ako slniečka.

,,Ahojte”pozdravili sa Tom aj David.
,,Ahojtee”Bell už automaticky povedala tiež.
Prišla som k Tomovi a pobozkala ho. On mi zobral tašky a išli sme do jeho izby, kde spal Bambi.

,,Ako bolo?”opýtal sa Tom, keď v tom sa Bambi zobudil a pribehol ku mne.
,,Celkom fajn, s Bell som sa vynikajúco porozprávala a prešla. Veľmi si pochvaľovala Španielsko. Keby som tak mohla byť s ňou ešte chvíľu,...”sklonila som hlavu zo smútku.
,,Vieš čo? Môžeme tam ísť niekedy spolu. Na celý mesiac. Dobre?”navrhol.
,,Dobre”oči sa mi rozžiarili. Pomaly sme zišli sme dole a Bell bola v Davidovom objatí. Zapálené drevo praskalo v krbe a vonku už svietil mesiac.

Pomaly som prešla ku skrinke s knihami a vankúšikmi prstov som pohladkala obaly kníh.

Knihy boli malé i veľké, hrubé i tenké. Nové i staršie. Rôznych žánrov, rôznych farieb.

Vybrala som si pár kníh a zamierila s nimi do mojej izby. Položila som ich na komodu kde som mala oblečenie, a išla som pohľadať ešte nejaké izby.

Hneď pri mojej izbe bola kúpeľňa, kúpeľní tu bolo ešte 5. Celkovo bol tento dom až príliš veľký navonok, a keď som ho preskúmala, bola to hotová vila.

Kráčala som po chodbe, skúmala pohľadom celú vilu. Vo vile boli 4 spálne, 1 kuchyňa, 1 obývačka, 2 pracovne, 1 knižnica, 2 terasy, 1 posilovne, a typujem že niekde v podzemí je aj pivnica.

Vila je veľmi svetlá, okná sú dosť veľké aby osvetlili celú izbu. Zaberajú celú stenu. Vila je zladená do bielej farby.

Zostala posledná izba. Dvere boli také, ako na všetkých izbách. Pomaly som stlačila kľučku, no dvere boli zamknuté. Nešli otvoriť. Otočila som sa a išla späť do mojej izby.

Začala som čítať prvú knihu ktorú som si vybrala, no nemohla som sa sústrediť, lebo stále som myslela na zamknutú izbu. Čo tam môže byť? 

Tom

Cez kamerový systém v mojej pracovni som zistil, že Chloe sa chcela dostať do zamknutej izby. Poznám Chloe dosť dobre, a určite sa ma na to bude pýtať. Nenechá to tak.

Bell

S Davidom sme zaspali v objatí. Bolo to veľmi príjemné.

Keď som sa zobudila, David ešte spal. Nechcela som ho budiť, ale pomaly som vstala. Našťastie som ho nezobudila. Tom a Chloe som nevidela. Ani som ich nemienila, možno by som ich vyrušila.

Pozrela som sa na hodinky v kuchyni. Hodinky ukazovali 19:36. Išla som do našej izby. Na chodbe som videla Toma, ktorý zamikal nejakú izbu. Prečo ju zamikal? Všetky izby boli odomknuté, tak prečo zamikal práve túto?

Dúfam že sa vám táto časť páči, podporíte tento príbeh ⭐, ale aj zhliadnutím. Ďakujem za 2,5K pozretí 😱😍

Couple [DOKONČENÉ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang