...no chýbala tomu mašľa. Áno mašľa.
Chloe
Dnes sú Vianocee. Od rána počúvam vianočné playlisty. Darčeky už mám pobalené. Napísala som aj Bell či neprídu, no správa nebola ani videná. Stromček mám už postavený do stojana a aj ozdobený. Večerať budem s Tomom.
Dnes nevarím. Tom sa ponúkol a ja som spokojná, lebo sa môžem sústrediť sama na seba.
Tancujem ako šibnutá celý deň. Som šťastná. Konečne. Volám Tomovi no nezdvíha. Asi má veľa práce s večerou.
Tom
Od rána sa krútim okolo sporáka. Zemiakový šalát, kapor, veľmi veľa jedál. S Chloe sme sa dohodli že večera bude u mňa. Keď bolo jedlo uvarené, odbilo 16:00 a večeru máme o 18:00. Pozeral som ešte na internet. Väčšina mojich kamarátov a aj spolužiakov sa už večeralo, tak som vypol mobil a išiel do sprchy. Po sprche som sa už obliekol do sviatočného oblečenia. Očakávam, že Chloe bude mať šaty. Čakám na darček pre Chloe ktorý by už mal byť na ceste.
Chloe
Celý deň som oddychovala. Pozerala som na sociálne siete, pozerala televízor kde išli rozprávky. Sem-tam som zjedla medovník a pozrela sa z okna, ako deti stavajú snehuliakov a sa šantia v snehu. Bolo to úžasné pozerať aké sú šťastné.
Keď som bola oblečená do šiat, urobila som si make-up. Nič prehnané. Bola som so svojim výzorom spokojná.
Zavolala som si taxík. Do 10 minút prišiel. Odviezol ma až k domu, kde býva Tom. Zazvonila som a on otvoril. Ešte som u Toma nebola. Jeho dom bol ako z vonku, tak aj z vnútra veľmi pekný.
V obývačke bol pekne ozdobený stromček, ktorý stál oproti krbu. V krbe horelo drevo a na krbe boli fotografie Toma a jeho rodičov. Pred krbom boli kreslá na sedenie. My však budeme sedieť v kuchyni pri jedálenskom stole.
Zrazu niekto zazvonil. Išla som otvoriť. Začala som kričať a od šťastia mi tiekli slzy. Bola to Bell s Davidom. Tom sa začal smiať. Bell som vystískala a obe sme plakali. Sme najlepšie kamarátky ktoré sa dosť dosť dlho nevideli. Davida som objala tiež.
Toma, Davida a Bell som zoznámila. David a Tom si budú rozumieť. S Bell som sa rozprávala dosť dlho. Prvá otázka bola Bell bola ohľadom Henryho. Dosť ju zaujímal náš rozchod. Henry mi už je ukradnutý. Sklamal ma a ja nemám nervy o ňom zbytočne rozprávať. Nezaslúži si to.
Po dlhom rozprávaní s Bell sme mali večeru. Musím povedať že Tom varí úžasne. Bolo to vynikajúce. Počas večere sme sa rozprávali. David s Tomom sú kamaráti. Obaja majú veľa spoločného.
Po vynikajúcej večeri sme išli rozbaľovať darčeky. David a Bell doniesli darček aj pre Toma.
Ako prvý išiel rozbaľovať darčeky David. Od Bell dostal dovolenku do Afriky. Samozrejme že pôjde s ním. Od Toma dostal fľašu alkoholu. Odo mňa dostal kravatu a výtlačky jeho obľúbených komixov.
Na rade bol Tom. Od Davida dostal 100€ poukaz do servisu. Od Bell dostal kryt na mobil. A odo mňa dostal hodinky.
Ďalšia som bola ja. Tom mi dal na krk (pravý strieborný) náhrdelník. Na konci bolo strieborné srdiečko s nápisom Chloe. Veľmi sa mi páči. Tom mi povedal že má pre mňa ešte nejaký darček. Išiel hore na poschodie. Vrátil sa so šteniatkom. Nechápavo som pozerala na Toma, ktorý mi ho dal do rúk. Bol taký malý. ,,Je to chlapec"usmial sa. ,,Bude sa volať Bambi". Od Bell som dostala mini tlačiareň a naše fotky. Od Davida som dostala tričko.
Na koniec dostala darčeky Bell. Ja som jej dala kryt na mobil s našou fotkou, zrkadlo so svetielkami, kabelku a hrnček. Od Toma dostala nabíjačku, víno, mapu s miestami kde už bola. Na rade bol David. Nečakane si k nej kľakol a v rukách mal krabičku. Otvoril ju a Bell sa rozplakala. ,,Moja milovaná Isabell. Zoberieš si ma za muža?"Bell sa rozplakala ešte viac. Ona odpovedala: ,,......"
Ahojte, chcem sa vás opýtať či by ste nechceli súťaž. Výhercovi by som venovala 1 časť. Ak by ste takúto súťaž chceli, napíšte mi to do komentára. Musí byť min. 5 ľudí ktorý by sa zapojili.