Pozrela som sa a písal mi...Tom.
,,Ahooj”
,,Ahooj”odpísala som.
,,Potrebujem sa s tebou porozprávať”
,,Okej príď”
Pokojne som si dopozerala film. Postavila som sa že si idem pre vodu a v tom momente zazvonil Tom. Išla som otvoriť.
,,Ahoj, poďme dnu”vošli sme. Zobrala som ho do obývačky.
,,Ahoj, potreboval som ťa vidieť a porozprávať sa s tebou”nevedela som čo mu na to mám povedať ale čo už, keď ma chcel vidieť a počuť tak nech na mňa pozerá a počúva.Práve stojím pred ním v teplákoch a asi najstaršom tričku ktoré mám. Obuté som mala huňaté ružové papučky ktoré mi dala Isabell minulé Vianoce. Boli strašne teplé.
,,Som tu len na pár minút”povedal.
,,Dáš si kávu?Čaj?”ponúkla som ho.
,,Kávu ďakujem.”
Vyštartovala som do kuchyne a išla pustiť vodu z kohútika. Tom len sedel a pozeral do blba. Mala by som si švihnúť.
,,Nech sa páči”dala som horúcu kávu na stôl. On sa pozrel na mňa, na kávu a povedal: ,,Ďakujem”usmial sa. Ten jeho úsmev zbožňujem.
,,Noo a teraz pravý dôvod prečo si tu”
,,Nepochopila by si ma alebo odmietla ma”neviem čo myslel ale chcem to vedieť za každú cenu.
,,Tom, nech je to hocičo, povedz mi to”
,,Chloe, pochybujem, ale niekedy sa to na 100% dozvieš”
,,Ako ti to mám ešte vysvetliť? Stane sa niečo? Niekomu sa niečo stane? Mne?
Ako mám vedieť že si v poriadku a nič sa ti nestane?!”
,,Neboj, všetko bude v poriadku a nič sa mi nestane. Ani mne, ani tebe”pomaly som strácala pocit že je všetko v poriadku a jemu ani mne sa nič nestane. Neberiem ho iba ako môjho najlepšieho kamaráta, je niečo viac.Tom
Videl som na Chloe že sa bojí. Nechcel som jej povedať že cítim k nej niečo viac ako len priateľstvo dvoch osôb.
Chloe
V hlave som mala čoraz väčší chaos.
Chcela som mu povedať toľko vecí,...
No jedna z nich bola výnimočná tak som mu to povedala.
,,Tom, ja...”Ahojte po dlllhej dlhej dobe. Táto časť je trocha kratšia ako obvykle ale poslednú dobu nejak nestíham
a keď už si ten čas nájdem tak nie na Wattpad. Ale malo by sa to čoskoro zmeniť. Ďakujem veľmi pekne za 1,55K pozretí 😍.
Dúfam že sa vám táto časť páči, môžete aj ⭐, veľmi ma to poteší.
Ahojte 👋