13

360 14 3
                                    


,,Aha a ja som sa k nemu tak správala...”mrzelo ma to ale nič iné si ani nezaslúžil.
,,Viem ako, ale povedzme si na rovinu, zaslúži si to”povedala Bell.
Rozprávali sme sa ešte pol hodinu a vrátila som sa do svojej izby. Bola som spokojná lebo som sa porozprávala s mojou BFF.

Rozmýšľala som nad Henrym a všetkým možným a pritom som zaspala.

Bell

Prišla ku mne Chloe a rozprávali sme sa. Rozmýšľala čo urobila a tak. Bola som rada že prišla ku mne. Po pol hodine odišla. Ľahla som si lebo som bola unavená.

Otvorila som oči a oproti mne sedel David.
,,Že si neprišiel skôr...”povedala som mu rozobratým hlasom.
,,Keby mi to povedal Henry skôr...”David to chcel naňho zvaliť.
,,Dobre, dobre”
,,Doniesol som ti tu všetko možné. Od ovocia cez čipsy až po sladkosti”
,,Ou ďakujem ti, ale to nebolo potrebné. No...hoci tie čipsy by neboli na zahodenie”usmiala som sa Davida.
,,Jasnačka”
Rozprávali sme sa, zapli sme si film a po 2 hodinách David odišiel.

Stretla som sa s Chloe. Bola na chodbe a čakala na večeru. Pozdravila som sa jej. Bola rada že ma videla. Celý deň sa s nikým nevidela. Videla som že jej je smutno za Henrym, ale nechcela to dať najavo.

Chloe

Je mi smutno za Henrym. Veľmi mi chýba ale nechcem aby si to všimla Bell. Pozdravila sa mi a ja som sa potešila. Povedala mi že ma pozdravuje David. Po večeri sme sa objali a každá šla svojou cestou.

Bola som v izbe. Písala som si so spolužiačkami na ktorých mi ajtak nezáležalo. Boli mi ukradnuté. Henry Bol online, no nenapísala som mu. Nech si zažije to, čo aj ja.

Henry

Chloe bola online. Stále sa na mňa hnevá. Písal som si s Davidom. Bol dnes za Bell. Vraj ju majú zajtra pustiť.

Chcel by som aby pustili aj Chloe. Viem že jej išlo o život ale už jej to nehrozí.

Nemôžem bez nej žiť. Život bez nej je ako telo bez duše. Som sám. Potrebujem sa s ňou objímať a aspoň raz pobozkať a nadýchnuť sa jej nádhernej vône. Dal by som zato všetko.

Bell sa mi neozvala a asi ani neozve. Som zvedavý. Povedala že mi pomôže s Chloe a nejako to neplní. Viem že by som nemal na ňu tlačiť ale potrebujem Chloe.

Chloe

Ráno som sa zobudila a pri mne bola osoba. Zľakla som sa ale nato ma upokojila sestrička. Doniesla mi raňajky. Bolo presne 9:12 a ja som išla jesť. V nemocnici mi vôbec nechutí.

Najedla som sa a prišla ku mne Bell.
,,Ahoj”pozdravila sa mi.
,,Ahoj”
,,No čo, ako sa máš Chloe?”
,,Ujde a ty?”
,,No,Chloe ja...”

Ahojte 👋 dúfam že sa vám páči táto časť a ďakujem za 43 Votes a 388 pozretí. 😱Som strašne prekvapená a zároveň šťastná. V rebríčku sme 55. a ešte dnes je 6.12. tak dúfam že ste dostali plno sladkostí.
Pre mňa bolo jedno obrovské  prekvapenie za noc, že zo 77 sme sa dostali na 55. Ďakujeem❤❤😍
                       Ahojtee 👋

Couple [DOKONČENÉ]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt