,,Chloe Mitchell je v stave v ktorom sa môže ľahko stať že...zomrie”zatmelo sa mi pred očami. Spadol som zo stoličky.Ocitol som sa v nemocnici na posteli.
,,No ahoj Henry”
,,Ahoj Bell. Čo sa stalo? Prečo som tu? Zobudila sa už Chloe?”
,,Po 1. odpadol si keď ti niečo povedal doktor
po 2. to už som ti povedala že si odpadol
a po 3. bohužiaľ ale nie”pri poslednom bode jej sklesol hlas ako ešte nikdy.
,,A ty mi povieš čo ti povedal doktor”
,,No ak nechceš skončiť v takom stave ako ja tak sa nepýtaj”
,,Ale ja to musím vedieť! Ja musím vedieť čo sa deje s mojou kamoškou!”
,,Okej, berieš sa na vlastnú zodpovednosť milá Bell. Chloe...môže zomrieť. Doktor povedal že sa to môže veľmi ľahko stať”Bell ma vôbec nevnímala. Ani sa jej nečudujem.
,,Ja už pôjdem”povedala Bell tak potichu, že som to skoro nepočul. Oči jej zahltili slzy aj keď to nechcela dať najavo.
,,Dobre, ako chceš. Ahoj”
,,Ahoj”odišla.Bell
Išla som si kúpiť kávu do automatu, no keď som sa vrátila, Henry tam nebol. Chcela som mu zavolať ale nešlo to. Stále odkazovač. Opýtala som sa upratovačky a tá povedala že ho odviezli, lebo odpadol keď sa rozprával s doktorom.
Išla som na recepciu opýtať sa na číslo izby a prišla som tam. Zaklopala som a vošla. Nikto sa neozval ale vkročila som dnu. Henry ležal. Zaujímalo ma čo mu také povedal doktor že odpadol. Docvaklo mi hneď že to bude niečo vážne s Chloe. No potom sa zobudil a keď mi to povedal tak to bolo horšie ako som čakala. Chloe hrozí smrť. Je to s ňou veľmi vážne.
Nevnímala som nič okolo. Henrymu som povedala že už pôjdem a vyšla som z izby. Bežala som domov. Slzy mi tiekli po celej tvári a nechcela som tomu uveriť. Moja najlepšia kamarátka má zomrieť?! To neodpustím! Nemôže zomrieť! (Tak to chcem vidieť ako ty do toho môžeš kecať 😂)
Keď som došla domov, privítal ma David. Videl na mne že som smutná, ale viac ako inokedy. Opýtal sa ma čo nové s Chloe a ja som sa rozplakala. Viem že poslednú dobu stále plačem ale nedá sa to. Všetko som mu povedala. Hladkal ma po chrbáte a zaspala som.
Ráno som sa zobudila a išla za Chloe
a Henrym. David mi to síce zakázal ale mne to nedá.David
Nechcem aby tam Bell stále chodila. Z domu ide smutná a domov sa vracia s plačom. A k tomu schudla 10 kíl. Nemôže tam stále chodiť. Zakázal som jej to ale ona to určite poruší. Nedá si povedať. Keby tak už boli všetci zdraví. Aaach
Henry
Na týchto nemocničných posteliach sa tak blbo leží...Viem že by som sa mal skôr zaujímať o Chloe a potom o to kde a ako ležím ale čo už. Chcel som podpísať čo najskôr ten prekliaty reverz. Doktor povedal že zajtra ma pustia. Aspoň trochu som si oddýchol aj keď na týchto posteliach sa to asi ani nedá.
Bell
Po ceste som si kúpila bagetu. Za tie 3 otrasné mesiace som schudla 10 kíl.
Je to moc a asi aj preto mi to David zakázal. Henryho by mali dnes pustiť.V nemocnici už samozrejme čakal aj Henry. Sestrička nás pustila dnu.
Zakrútilo a zahmlelo sa mi pred očami. Spadla som.
,,Bell?”❤Nová časť ❤
*576*
*Čo sa stalo Bell?
Prečo odpadla keď sa pozrela do izby?
Ako reagoval Henry?*
V ďalšej časti