,,No, Chloe ja...”ja som sa len na ňu pozerala.
,,Ja idem s Davidom do Španielska a prišla som sa rozlúčiť”nevedela som ako mám zareagovať. Tešiť sa alebo smútiť? Po dlhej dobe som sa ozvala.
,,Ach jaj. Tak ahooj”objala som ju.
,,Ahooj”Som sama a s Henrym sa nebavím. Nechcem tu byť. Chcem ísť domov. Nevšimla som si slzu ktorá mi stiekla. Nechcelo sa mi žiť. Som fakt smutná a sama.
Henry
Chcem byť s Chloe, mojou láskou života. Nechce to. Neviem ako zoberie že ide Bell a David preč. Dominik mi neberie mobil a ja nechcem aby bola Chloe sama. Neviem ju ochrániť ani zabezpečiť že bude v poriadku.
Idem do školy. Áno, po takej dlhej dobe. Nepamätám si pomaly ani ako sa volám takže tak, ale potrebujem byť zamestnaný, lebo sa z mojich myšlienok zbláznim.
Zmením svoj život o 180 stupňov. Musím zabudnúť na Chloe. Aspoň nato som prišiel cez noc. Keď ma odmieta, budem teraz odmietať ja ju. Viem že som jej už ublížil dosť ale...
Chloe
Podpísala som reverz a šla som domov. Už som sa nevedela dočkať. Viem že budem musieť urobiť veľké upratovanie ale nevadí mi to. V kóme som bola skoro celú jeseň. Ale je mi to jedno. Aj tak mám na jeseni rada len tie jesenné farby. Je mi jasné, že celé Vianoce budem sama a vlastne neviem do kedy.
Odomkla som dvere. Vyzula som sa a pozrela do chladničky. Áno do chladničky. Všetko bolo zkazené. Všetko som vyhodila.
Utrela som prach a podlahu. Vybalila som si veci a išla do obchodu. Nakúpila som to, čo som chcela, aj čo som nechcela. Ešte som objednala pizzu. Zapla som notebook a písala som si so spolužiačkami. Keď som už nemala čo robiť tak som išla do obchodného centra a nakúpila si niečo na seba. Bolo 20:00 a ja som sa vracala domov. Taxíkom. Na môj imaginárny list želaní som si pridala: urob si vodičak. Nechcem stále chodiť vlakom a taxíkom.
Doma som v podstate nič nerobila. Pozerala som telku. Moje steny ostali stále biele a cez moje veľké okná boli stále vidieť hviezdy. Moja posteľ bola stále taká mäkká ako vždy.
Henry
V škole som zbalil 2 baby a po škole som išiel do posilky. Keď som sa vrátil domov, tak som sa rovno hodil do sprchy. A išiel spať.
Zobudil som sa. Pretrel som si oči a išiel si umyť zuby. Obliekol som sa do voľného oblečenia a išiel do školy. Čakala ma Jennifer. Začal som ju bozkávať.
Chloe
V triede sedel na mojom mieste nejaký chalan. Prišla som k nemu.
,,Posuň sa”nevadil mi. Bol fakt sexy.
Mal svaly, pekné vlasy a úsmev.
,,Okej ako chceš”
,,Dik”usmiala som sa naňho.
,,Ja som Tom”
,,Ja som Chloe”
,,Pekné meno”usmial sa a ja som si spomenula na naše stretnutie s Henrym.
,,Ďakujem a ako si tu dlho? Ako v tejto triede”
,,No o chvíľu to budú 2 mesiace”
,,Aha...”
,,A ty si kde bola tak dlho Chloe?”
,,No ja...”Ahojte 👋
*Povie Chloe Tomovi kde bola celú tú dobu?
Ako bude reagovať Tom?
Začne si Chloe s Tomom?
Dozvie sa Chloe o novej "priateľke" Henryho?*
V ďalšej časti