Bir milleti en baştan diliyle bölmek isterler.Çünkü toplumlar dille eğitilir ve yapılanır.Demokrasilerde çoğunluğun dediği olur fakat herkesin seçim hakkı aynıdır.Herkes bir oy kullanır.En çok çıkan sonuç demokrasidir.Bu sebepten bir milletin konuştuğu dilin yanına azınlık dillerini eğitime eklemek ne kadar doğrudur tartışılır.Benim bildiğim demokrası azınlıklara saygı duymak fakat onlara ayrı bir hak tanımak değildir.Çünkü çoğunluğun istediği ve konuştuğu dille eğitim yapılmalıdır.En önemlisi millet kavramıdır.Burada bütünleşen toplumlarda dil sorunu olmaz.Onlar birlik içindedirler.Başta azınlık gibi bir bakış açısı da yanlıştır.Millet hep birlikte millettir.Burada bilerek ilk kısmı silmedim anlaşılsın yapılan hatalar diye..Tek bir çatı altında milletin adı konularak birleştirilir insanlar.Mesela basit bir örnek olarak söyleceğim anlaşılsın diye.Lisede her sınıfın bir futbol takımı illa ki olmuştur.Ismine ne denmiştir.9-10 A veya B şubesi futbol takımı denmiştir.Sadece lise 1 futbol takımı denmemiştir.Ayrılsın diye diğerlerinden şubesi de söylenmiştir.O yüzden milletlerin isimleri vardır ve bu çatı altında toplamak daha faydalı olacaktır hertürlü zorluğa karşı mücadelede birlik olmak için.Bir topluluğa ismiyle hitap etmek o topluluktaki kişilere o isim altında aidiyet duygusu verir.Bunu kazanan toplumlar daha dirlik ve birlik içinde mücadele verirler.Sözün özü özüne indikçe anlaşılır sadece.Milletler isimleri altında birleşip güçlenir ve güçlendikçe daha da çok yücelir..