🔞🔞🔞🔞
"U are a virgin??!! "- Jared
Betul betul muka dia nampak terkejut . Dia tak sangka saya masih virgin kali. Saya tahan tu rasa sakit sambil angguk perlahan lahan. Saya pusing muka ke tepi. Malu. Tidak lama juga dia terkejut sebab dia terus kasi sambung apa yang dia buat. Dia kasi keluar masuk slow slow. Mula mula memang sangat sakit. Rasa kuyak tu toto saya. Tapi as said, si Lucifer kan sudah banyak pengalaman tebuk anak dara orang. Lama lama pandai sadap tu dia keluar masuk sana. Terkeluar macam macam bunyi yang tidak disengajakan dari mulut saya. Makin lama makin laju dia henjut. Lucifer dekatkan badan dia ke badan saya dan dia kiss bibir saya membuatkan saya rasa fly sampai heaven. Kelembutan sentuhan dia membuatkan saya khayal tapi dalam masa yang sama, permainan dia semakin laju.
Holy shit!
Dia betul-betul pandai kasi saya khayal dan menikmati semua ini walaupun ini kali pertama saya.
Saya rasa macam mengeletar badan saya. Macam ada benda mau explode. Makin kuat suara saya. Tiba tiba ngam saya rasa fireworks explosion, Jared hentak dia punya dalam dalam. Tersenak sampai hulu hati sebab terlampau dalam.
He cum inside me?
Omg!
We did not used any protections! Baru sekarang mau pikir oh. Tadi masa sedang sedap teda pula fikir kan.
Terus dia kiss pipi saya dan baring di sebelah saya. Hilang balik terus apa yang saya sedang fikir. Punya hebat dia punya aura bulih kasi hilang apa yang sedang saya fikirkan. Dia tarik saya kedalam pelukan dia dan dia peluk saya erat.
Unbelievable!
"Thanks for proving your love for me.."dia bilang sambil kiss my forehead .
Saya rasa malu bila dia bilang begitu. Saya tarik selimut tutup muka. Dia ketawa sambil tarik tu selimut dari tutup muka saya. Dia peluk saya dan kami pun tertidur. Pukul 9 malam kami bangun bersihkan diri. Dia ajak saya berendam sama sama di dalam tub. Saya malu tapi dia tarik ja saya masuk. Mula sudah tangan dia nakal. Semua pun mau pegang . He kissed me gently. Saya feel lov lov suda. Macam ada bunga bunga cinta jatuh berguguran . Beginikah rasa honeymoon? Tiada sudah fikir dosa. Semuanya rasa indah saja. Tidak payah cerita banyak arr.. memang 1 round lagi la dalam tub sana.
Selesai mandi, kami siap siap. Saya ingat dia mau hantar pulang tapi dia bawa makan . Lepas makan dia bawa ke hotel lagi. Jared suruh tidur saja sebab sudah bayar 1 malam . Saya iya iya saja.Gete juga ba kan.
Fikir mau nyaman seja ba..
Semalaman kami berpelukan sama kissing sampai ketiduran. Betul betul macam orang honeymoon. Bangun tidur pagi saya rasa geli geli sana nipple. Rupanya sudah ada yang menyusu sana. Jared senyum buat muka gete lagi. Minta lagi la tu! Dia kiss saya dan masuk lidah dia ke dalam mulut saya. Belajar ba saya secara spontan ni bila bersama dia begini. Saya pun tanpa sengaja macam banyak pengalaman melayan si Jared.
Skip arr .. tau tau memang tambah 1 round lagi. Sah gete!Dia hantar saya pulang ke asrama . Sebelum turun kereta sempat lagi cium pipi saya. Perasaan saya waktu itu memang susah mau digambarkan. Asyik tersenyum sendiri. Nasib juga hari jumaat. Saya termenung dalam bilik sambil tersenyum mengenangkan malam tadi. Tapi apakah hubungan kami ni? Scandal kah? Cinta 1 malam kah? Or sudah officially jadi couple sudah? Tiba tiba saya confuse .. Hati saya jadi lain lain.. teda juga dia bilang " i love u "kan? Terus automatik jadi sedih hati saya. Dia mau main seja kaitu? Bodoh betul ba kau Ara. Senangnya kau hanyut sama Jared. Mentang-mentang dia kusai idaman kau.
Rasa mau call dia tanya tapi saya tiba-tiba tersedar saya teda nombor dia. Bodoh juga kau Ara . Sudah honeymoon lagi tapi nombor telefon dia pun tak simpan. Rosak sudah kau sebab terlampau buduu.. Mau nangis pun tidak guna sudah.
YOU ARE READING
LOVING MR LUCIFER (COMPLETE )
RomanceMY VERY FIRST STORY Start: 20-11-2017 End : 22-01-2018 Arabella Faith.. ------------ Hidup sa sebelum jumpa dia tenang. Sa sentiasa dikawal ketat sama daddy sehinggalah habis spm.. Sa dapat tawaran sambung belajar.. Disana lah sa jatuh sinta pandang...