HE LOVES ME??
Kaitu ayat masa dia nyaman ja ?
I feel so in love in this moment . I wish this lasted forever .Selesai 'aktiviti' kami itu , dia peluk saya erat erat .. He kissed my forehead . Saya tinguk muka dia . Saya letakkan tangan di pipi dia . Goshhh! I love this Lucifer so much .
"Be mine Faith . I love u so much.."debilang lagi as he whisper in my ear .
Saya rasa macam nda percaya dia bulih confess his feelings to me. Can i trust him with his words?
Atau adakah ini ayat pancing dari seorang playboy ? I stare deeply in his eyes. I want to seek the truth in his eyes . Eyes dont lie right ?
"Kenapa tinguk saya begitu ba sayang? Did my confession makes u uncomfortable?"jared menanya sambil tangan dia membelai pipi dan rambut saya.
"No . I just cant believe u said that .." - me
"Why ? What is so weird about that ? Because saya kana cop playboy suda ka?" - Jared
Saya diam ja . I wanted to trust him so bad tapi ada satu ruang di dalam hati saya macam nda dapat terima . This is what u've been waiting for kan Ara ? Kenapa mau ragu ragu sekarang ?
"Sayang.. saya sudah fikir betul betul tentang perasaan saya ni .. bila saya sudah betul betul sure, baru saya berani mau confess .. i know i'm a jerk before .. i hurt u too .. but i promise from now on its just gonna be u for me.. " - Jared
Ternangis saya dengar kata kata si Jared .
Damn u Jared!
U realy know how to melt me .. Saya peluk dia dan dia pun peluk saya . Harap teda yang menghalang hubungan kami . I realy wish dia kasi kotakan janji dia nda jadi playboy lagi . Kalau dia masih lagi mau jadi playboy, comfirm saya kasi patah tiga tu lelew dia.
Saya nda sanggup sakit hati lagi . Nda sedar kami ketiduran bepelukan .
Esok nya kami bangun awal sebab ada kelas . Kami turun sama sama . Sampai kolej dia tarik tangan saya untuk jalan sama sama . Semua orang meninguk kami dengan pandangan yang pelik .
"B , napa orang pandang macam pelik ba ? "- me
"Biarkan tu.. its because saya nda pernah pegang tangan in public with anyone in here .. i only do it outside sebab saya nda serius so its not nessesary to show to anyone .. but with u i am damn serious so i want to show everyone that u are the one.."panjang lebar dia kasi explain .
Yaiii... sampai macam ni sekali hoo.. saya yang malu malu . Bulih ka saya mau meninggal sekejap?
Dia hantar saya sampai kelas then dia masuk kelas dia . Banyak orang tinguk tinguk saya ."Mangsa baru laitu kan.."suara ala sumbang lalat menerjah ke telinga saya. Ne mimang dasar adik-adik bawang yang baru mau berjinak dalam industri membawang. Nanti suda grad, ada laitu medal bawang kena hadiah sama diurang.
Perghhh... berasap hati saya dengar . Sabar seja saya ni .
"Tinguk gaya macam baik betul .. rusak rupanya .."ada lagi salah seorang dari diurang kasi komen. Shit! Ada ka undang-undang kasi cili mulut orang yang mengumpat? Atau undang-undang kasi sumbat mulut orang yang mengumpat dengan najis?
Kima tu mulut nda ada insuran . Cakap sesuka hati . Mulut jamban betul . Saya tahan tahan ja hati . Saya fokus ja belajar .
Kalau mau gosip , sukahati la .. nda juga selalu jadi pemes begini .
Huh!!
Kalau saya kasi report sama boypren saya baru kamurang tau . Silap silap putus urat kentut kamu kana pukul . Hahhahahha.. sempat saya pikir macam macam lagi .
YOU ARE READING
LOVING MR LUCIFER (COMPLETE )
RomanceMY VERY FIRST STORY Start: 20-11-2017 End : 22-01-2018 Arabella Faith.. ------------ Hidup sa sebelum jumpa dia tenang. Sa sentiasa dikawal ketat sama daddy sehinggalah habis spm.. Sa dapat tawaran sambung belajar.. Disana lah sa jatuh sinta pandang...