chapter 14

3.5K 196 17
                                    

JARED P.O.V

Saya masih nda percaya that i just saw Faith.

Takdir kaini ?

As i lay down on the hotel bed thinking about her, my phone rang. Saya angkat tu telefon .

📞Hello boss.. sampai miri suda kaitu ?

📞suda baini .. tengah rehat seja .. kenapa ba ? Ada tempat best ka mau tunjuk .. ?

📞tempat banyak .. terpulang mau yang bagus atau terlarang..hahaha..

📞yang terlarang paling siok oh ..hihihi..

📞Meginum ni malam .. bulih pigi sana **** club .. banyak stok amput.. tinggal pilih seja ..

Pukitai betul ni palui . Dari dulu nda berubah tu perangai . Masih lagi suka langgan tu pelacur . Silap haribulan kau kena tu AIDS baru tau .

📞Haha.. thanks but no thanks boss.. mau rest saya ni malam .. tomorrow saya belanja kau lunch la ..

📞ok bulih seja boss.. nanti saya bawa tu bakal gelpren saya tu paling cantik punya .. staff saya tu ..

📞mana mana kau la belacan .. bisuk jumpa sini **** hotel cafe pukul 1..

📞orite.. jangan kau cair arr tingguk bakal gilpren saya bisuk ..

📞ok.. goodnight belacan..

Saya terus end tu call .

Si Harry . Kawan saya dari sikula menengah dulu . Masa kolej terpisah sebab dia belajar law sana KL . Dari dulu ni playboy nda pernah berubah . Ada gf masih lagi langgan pelacur . Tu gf nda pernah lekat betul betul . Tukar macam tukar baju seja . Sekarang suda buka law firm sendiri sini Miri . Tapi masih lagi sot sot tu perangai . Macam kik ! Ada pula bilang mau bawa gf datang lunch sama saya . Budu ni anak .

Tersenyum saturang saya fikir si Harry palui.

Bisuk tu lepas meeting saya terus balik hotel tunggu harry sana cafe hotel untuk lunch . Saya main tu hp sambil tunggu . Dekat 10 minit tunggu , saya terkejut ada orang tepuk belakang saya . Sikit lagi saya mau siku tu muka . Nasib dengar tu suara Harry saya nda jadi swing tu siku . Kalau tidak mimang betaburan tu gigi .

Sekali saya pusing makin lagi saya terkejut .

Si Faith ba tu gilpren si harry tu . Mau meletup jantung saya tingguk . Saya tingguk si faith mimang terkejut tingguk saya . Tu muka dia merah macam buah tomato suda .

Saya shake hands sama si Harry . Saya cuba cover tu terkejut saya . Nda macho la kalau terkejut begitu .

"Jared , ini staff saya ms Arabella .."si harry bilang sambil dia kenyit mata sama sya .

"Nice to meet u ms Arabella.. "lain gia bunyi saya pronounce tu nama . Nda biasa pula . Saya hulur tangan mau shake hands .

Saya tingguk dia macam serba salah mau hulur tu tangan . Come on faith! Saya mau rasa tangan kau ba .. lama ba ini nda sentuh .

"Nice to meet u too mr Jared.. " dibilang . Shaking tu tangan dia shake hands sama saya . Saya genggam erat rasa nda mau lepas tu tangan .

"Lama betul ni hand shake.. suda la Jared.. nda payah mau try staff saya .. bukan sembarang ni kau mau try.. "harry tiba tiba cakap . Ishhh.. kacau daun kau arrr...!!

"Nda juga mau try ba .. tp junior saya di kolej dulu ni ba.. kan ms Arabella .." -me

Si faith berabis tunduk kepala . Malu la tu . Kalau ikut hati mimang saya sudah buka tu pakaian dia amput atas meja . Tapi saya tahan seja .

LOVING MR LUCIFER (COMPLETE )Where stories live. Discover now