chapter 16

3.5K 176 33
                                    

Sampai rumah Jared kami nda tunggu lama . Mimang sama sama mau suda . Bertaburan tu barang dalam bilik kena langgar kami terlampau berkissing . Pakaian pun nda perasan bila tertanggal .

Dia baringkan saya di katil .

"I want to taste u sayang ! Lama suda ni ! "- jared

Dia buka panties saya . Dia kangkangkan kaki saya . Slowly dia lick .

Gooshhh!! High betul saya rasa ! Fireworks everywhere !

"Kau nda pernah mengecewakan sayang .. sentiasa basah ! "- jared

Dia mula masukkan kedalam .

Macam macam skill tu kami buat . Sempat lagi 3 round ! Mimang kuat betul tu nafsu si Lucifer .

Tengah malam saya bangun mau ke tandas . Sekali saya mau berdiri terus jatuh ke lantai .

Lutut saya lemah dan kaki saya nda mampu berdiri .

Si Jared terus terbangun tingguk saya . Then he smiled .

"Kasian oh ni sayang saya nda buli berdiri ..hihihi.."dibilang sambil angkat saya ke tandas .

"Kau punya pasal baini.. "-me

"Kau pun mau juga kan sayang.."dibilang sambil cuit hidung saya .

Dia angkat saya balik ke katil .

Saya tingguk jam dah pukul 2 pagi . Habislah kalau semua orang tahu saya curi  curi keluar .

"B.. bangun ba.. "-me

"Eemmmmm.... " di mengeliat seja ..

"Bangun ba.. send me home ! "Saya guyang guyang tu badan dia .

Dia meniarap di atas tilam then tangan sebelah peluk pinggang saya . Dia letak kepala di paha saya .

"Tunggu dulu ba sayang.. blum lagi puas saya mau dating sama kau.."Jared bilang malas.

"Dating kepala utak kau lar .. mengamput ja kau.. lepas tu tidur .. mana ada dating .. kalau dating urang romantik bercakap sambil makan ka.. minum ka.. itu baru dating .. "- me

"Well.. this is my version of dating u sayang.. "dibilang sambil tersengih macam kambing .

"Dating me only b begini ? Kalau dating urang lain macam mana la?"- me

"Manada saya dating sama orang lain ba sayang .. nda pernah.. "-jared

Eleh !! Tu muka playboy ada hati lagi bilang nda pernah dating . Saya buat muka menyampah .

"Saya lapar baini.. cepat la.. pigi makan ba.. lepas tu hantar saya balik.. ketahuan nanti saya sama durang mumy sama dady.. "- me

"Kita kan suda mau kawin.. pa lagi takut ketahuan sama durang?"dibilang sambil usap usap rambut saya . Cium cium lagi tu rambut.. suka betul dia mencium rambut dari dulu .

"Nda manis ba urang tingguk.. ishhhh.. susah ba cakap sama b.."saya bangun jalan hentak2 kaki ke tandas . Masih juga lenguh kaki saya tapi buli juga berdiri . Saya pakai dress saya . Si Jared tingguk ja saya dari atas katil .

"Apa b tingguk tingguk kunun?"-me

"Nothing.. just love watching u .. "- Jared
.
.
.
.
.
.
.
Seminggu suda sya di Kuching . Semua pun berjalan lancar ja . Si Jared pun kasitau family dia mau datang bisuk . Nervous sia mau jumpa diurang . Nda pasti si jared ada kasitau tentang Eden ka tidak sama family  dia but as hell i am nervous !!

Keesokan hari tu , kami masak yang special untuk menyambut tetamu . Debaran di hati saya makin kuat . Macam ada benda yang nda bagus mau jadi . Palis palis !!!

LOVING MR LUCIFER (COMPLETE )Where stories live. Discover now