ARABELLA FAITH
Sudah 3 minggu lebih selepas saya sedar. Terkejut juga bila diurang bilang saya hilang ingatan.
Lagi2 bilang saya suda ada anak . Walaupun saya nda ingat tapi saya tidak buli resist tu feeling bila saya tingu si kecil Eden .
And that hot guy Jared . Bikin hati gelisah bila dia ada berdekatan . Kabak2 jantung bila bertentangan mata .
Sejak minggu lepas suda ada sikit2 saya ingat tentang Jared and Eden tapi saya diamkan seja . Kadang2 pandai mimpi yang pelik2 .
Mimpi berkuda sama mr hot guy ! Gete juga 😋. Nda tau itu mimpi or memories saya sama mr hot guy .
3 hari lepas si Jared ajak saya sama Eden keluar . Saya nda dapat tahan keinginan saya mau makan . Saya malu2 juga tapi selera itu susah mau dibendung . Saya tinggu dia pun inda kisah so saya makan seja ..
Cuma yang terasa pelik sekarang , kenapa bila saya teringat dia perasaan saya rasa lain2 ? Terasa ghairah dan terasa rindu .
Tengahari itu lepas ja saya kasi tidur si Eden , si Jared datang . Dia minta izin dari mummy mau bawa saya jalan . Nervous bey hati saya tapi saya ikut ja . Dekat sama dia seja udah kimut2 toto 😥..
Kiayam betul !
Dia bawa saya makan . Haiiisshhh... gemok la saya begini !
Tiba2 dia pigang tangan saya .
"Sayang... don't u remember anything about us ? If u do , please let me know.. "-Jared
Kabak kabak hati kena pegang tangan sama mr hot guy . 😂
"Saya pernah mimpi tapi..... "- me
"Mimpi apa sayang ? "- Jared
"Aduhhhh... nda senonoh ba tu mimpi.. " saya tunduk ja bercakap .
Bila saya angkat muka , saya tingu muka dia senyum . Macam ada makna tu senyuman .
Jangan ko goda saya dengan senyuman ko ba .. buli kencing manis begini tinggu senyuman manis ko Mr hot guy !!
"Ok.. nanti ikut saya pigi 1 tempat.. dulu kita selalu pigi sana .. " dibilang sambil senyum2 .. kitai betul tu pandangan mata !
Lepas makan dia terus bawa saya jalan . Saya rasa macam pernah tau tempat itu . Dia belok ke kawasan perumahan dan masuk parking ke rumah yang ada auto gate . Macam kenal ni tempat . Then dia suruh saya masuk ke dalam itu rumah . Kemas . Saya jalan pigang tu sofa . Macam ada bayangan saya pernah ehem eherm sama si Jared di sana .
Aduiii.... betul kaini ? Dia tarik tangan saya ke bilik . Terkaras badan saya masa dia tarik tangan saya . Tolong ba jangan rugul saya !!
Tapi bila saya masuk itu bilik saya macam kenal itu bilik . This is the place in my dreams . The bed sheets... the blanket... the design of the room... semua sama...
Saya rasa ada tangan di bahu saya . Slowly tu tangan turun ke pinggang saya then dia peluk saya dari belakang . I remember this touch . I miss this feelings . Saya tutup mata saya . Si Jared pusingkan badan saya menghadap dia . Then he kissed me . Macam ada karan ja dalam badan saya tiba2 . But this kiss.... its so addictive ! I cant stop !
Fortunately i kiss him back sebab badan saya tidak malu suda . His kiss from slowly jadi makin kasar . Sampai leher saya semua dia kiss . But hell i am drowning macam saya biasa ja semua ini . Habis pakaian kami bertaburan . Saya pun nda sedar bila pakaian terlucut . Makin lama makin ganas dia . My breast merah2 sudah kena hisap sama gigit . Dia masuk lagi finger dia di pussy saya . Gosshhh why does that feel so good ?
YOU ARE READING
LOVING MR LUCIFER (COMPLETE )
RomanceMY VERY FIRST STORY Start: 20-11-2017 End : 22-01-2018 Arabella Faith.. ------------ Hidup sa sebelum jumpa dia tenang. Sa sentiasa dikawal ketat sama daddy sehinggalah habis spm.. Sa dapat tawaran sambung belajar.. Disana lah sa jatuh sinta pandang...