chapter 7

3.5K 163 4
                                    


Sejak kejadian kena tampar sama kena rape dengan Jared, saya sudah nda berani mau dekat sama sesiapa .

Saya takut orang lain cedera disebabkan saya . Saya rasa takut tapi dalam masa yang sama saya sayang juga si jared . Hubungan kami sekarang more like couple cuma nda ada declare.

Saya pun nda tau apa perasaan dia terhadap saya . Cuma yang saya tau dia caring sama saya .

Satu hari di dalam bilik si Rachel tiba tiba tanya saya.

"Ra, kau sama Jared suda jadi ka?"Rachel tanya saama saya masa kami duduk sambil makan roti.

"Jadi apa? Jadi munyit ka?" saya cakap sambil senyum. Saya tau juga apa maksud dia tapi sengaja ba saya nda mau jawab tu. Sebab saya sendiri pun nda yakin sama tittle hubungan kami.

"Main main kau sana.. sudah jadi couple ba saya tanya .."Rachel berabis mau baling tu bantal ke arah saya. Saya ketawa.

"Urmmm... macam mana mau cakap hoo? Macam ni seja ba hubungan kami.. nda ada cakap mau couple cuma dia macam suda jadi control freak nda bagi saya dekat sama laki.. "saya jawab lagi. Jujur betul jawapan saya ni kan.

"Sudah jadi laitu kan? Sudah eherm eherm ka?"kimbet si Rachel tanya soalan cepu emas. Membahang panas pipi saya dingar soalan dia.

"Kitai!! soalan cepu emas ko kasi arr "saya terus baling tu bantal ke arah dia. Dapat juga dia tangkap bantal saya tu.

"Sudah ka belum? Nda payah malu ba.."masih ba si tondu ni mau tanya hal private ni.

"Kalau sudah kenapa juga?"sengaja saya kasi soalan balik pada soalan dia.

"Basar ka? "Rachel tanya. Pukitai ko Rachel!

"Kau mau test ka?"Saya jawab soalan si Rachel dengan pertanyaan lagi.

Ketawa terus kami dua sana.

"Buduuuu kau arr !!"Rachel baling balik bantal saya.

Saya ketawa sambil tutup muka pakai bantal. Lama suda nda ketawa berabis begini.

Selalu stress ja.

Hilang sekejap serabut kepala saya. Boring ba saya. Macam mau keluar ja rasa. Saya tinguk Rachel bersiap siap.

"Mau pigi mana ba kau?"saya tanya Rachel.

"Jumpa my hubby la ni.. hehehehe.. rindu ba.."-Rachel

Gete!

Hurmmm.. saturang lagi la saya nampak nya. Seja seja saya chat Jared kacau dia. Saya kasi keluar handphone dan saya masuk Whatsapp. Saya tingu profile picture si Jared. Gambar dia sama Elvy seja sana. Bila la dia mau tukar letak gambar saya sana?

Berangan lebih ko Ara!

📩hi B...

1 minit...

5 minit...

Teda reply juga.

📩 B.. saya mau keluar ah ..

📩 Mau pigi mana? sudah mau malam ba ne..

Nda sampai 30 saat terus bluetick dan reply. Hebat tu kesan ayat mau keluar tadi. Laju betul dia balas kalau saya cakap mau keluar .

📩Ada ni urang chat bawa pigi club .. teda juga lama ba ..

Ketawa saya sana lepas type.. Terus bluetick dan saya nampak si Jared typing lagi. Siuk juga begini oh!

📩KAU BETUL BETUL MAU MATI SUDA KAH ?

LOVING MR LUCIFER (COMPLETE )Where stories live. Discover now