JARED POV
Sudah 7 hari saya pulang kampung. Uncle saya yang sakit buah pinggang meninggal.
Sepanjang di kampung otak saya asyik terfikir Faith.
Ya.. ARABELLA FAITH.
Tersenyum sendiri saya bila teringat dia. Niat saya mau main main dia seja seperti perempuan lain tapi hati nda bulih tipu kan. Saya betul betul terkejut masa 'main' sama dia kali pertama. Dia layan saya macam sudah biasa tidur sama lelaki. Sekali cucuk ,virgin rupanya.
Heheh.. nda rugi juga kan.Selalu saya kalau sudah 2 kali pakai memang saya kasi passing seja sama kawan.
Sharing is caring ba..
Tapi sama Faith saya nda mau pass. Terbayang dia sama laki lain pun bikin hati saya panas. Baru terbayang seja, belum betul betul.
Shit!
Apa dia buat sekarang oh?
Saya belum pasti dengan perasaan saya jadi saya nda mau declare apa apa sama dia. Tapi yang saya tahu saya nda mau lepaskan dia. Rasa mau memiliki dia. Bukan jatuh cinta ba ni kan? Cuma nda puas kali? Budu juga otak sama hati nda selari kemahuan ..
📲PHONE RING
Saya tinguk. Si Jerry ba call . Mau apa ini anak. Malas malas saya angkat.
📞Mana sudah boss?
📞Masih di kampung ni tauke.. kenapa ba?
📞Ko pulang juga malam ini kan?
📞Iya .. kenapa ba tauke? Mau belanja ka?
📞Rindu ba sama kau.. pigi ABC minum ba malam ni..
📞 ba..ngam juga .. saya pun suda rindu lelew kau.. heheh
📞lelew pala utak kau berjambul la sitan..
Memaki suda si Jerry. Geli hati saya. Saya tau ba si Jerry mimang ada anti terlebih sikit sama gay.
📞ba.. jumpa nanti ... hahahhahaha...
Saya terus siap siap pack barang saya. Saya pigi ruang tamu lepak sekejap sama mumy sama dady. Nanti lama nda jumpa. Maklum la saya sibuk dengan aktiviti kolej dan luar kolej. hahhaha..
Dalam kepala saya sudah plan bisuk mau jumpa Faith. Lama sudah tidur nda lena sebab teda bantal peluk yang nyaman. Betul betul nyaman ba peluk tu perempuan. Soft skin like a baby. Muka pun cute betul bila mengerang. Bikin bitin!
Pukul 12 tengah malam saya sampai sana pub ABC. Lepas kunci kereta semua saya jalan mau masuk. Dari jauh saya nampak ada perempuan kena papah saturang lelaki. Nampak mabuk sudah tu perempuan. Makan besar la itu lelaki malam ni sudah dapat habuan. Geli hati saya. But when i get closer, saya rasa familiar tu perempuan. Saya pergi lebih dekat lagi and then i get a closer look.
Damn!
Faith ba!!
Sexy lagi pakai dress merah. Kepala saya rasa mau meletup oohh. Kima ni laki mau pakai barang saya ka? Saya nda tunggu lama. Sama kawan pun saya nda mau share si Faith, apa lagi ni lelaki entah sepa-sepa mau angkut dia pula. Babi betul!
👊👊👊👊 BUK! BUK! BUK!
Saya kasi penumbuk tu muka lelaki . Tengah saya tumbuk tu laki , saya tinguk Faith sudah jatuh sana lantai .
Damn!
Ko mabuk ka mati suda sampai nda sedar ni ?
Itu lelaki nda melawan langsung . Mabuk kali . Saya angkat Faith terus masuk kereta . Nda ada selera suda saya mau minum . Geram hati saya..Sejak bila si Faith pandai keluar pigi pub ni .. Kalau ikut geram hati saya , mimang saya tampar kasi bertabur gigi tapi saya sabar seja .
YOU ARE READING
LOVING MR LUCIFER (COMPLETE )
RomanceMY VERY FIRST STORY Start: 20-11-2017 End : 22-01-2018 Arabella Faith.. ------------ Hidup sa sebelum jumpa dia tenang. Sa sentiasa dikawal ketat sama daddy sehinggalah habis spm.. Sa dapat tawaran sambung belajar.. Disana lah sa jatuh sinta pandang...