Bölüm 8

139 19 0
                                    

olaylar fena kızışacak....beklemede kalın:))) sibel.... yorumlarınızı esirgemeyin..... yeni bölümde görüşürüz



Sabah güneşi odamın içini doldurduğunda gözlerimi ışığa açtığımda dudaklarımda hala aynı tat vardı.

bir dakika odamı ne odası hangi oda.

Sıçrayarak kalktım yataktan nerdeydim neresiydi burası hemen ayağa kalkıp beyaz odaya göz attım bu inanılmaz aslında saçmalık dün nerdeydim şimdi neredeyim.

Deliriyordum.....

Çalışma masası ders kitapları yerde kullanılmış buruşturulmuş kağıtlar masanın önünde bir pano annemle ve ablamla resimlerimiz diğer bir resimde yanımda bir kız var dudaklarımızı uzatıp ellerimiz zafer işareti yaparak kalabalık bir yerde duruyoruz yatak siyah çarşaf takımı komedin ve üzerinde yanağına öpücük kondururken çekilmiş bir resim kız benim ama o yanağına vatoz gibi yapıştığım çocuğu tanımıyorum yerde kırmızı siyah bir halı karşımda gardırop hemen açıyorum içini bunlar benim mi Allah'ım yinemi kabus ne olur artık uyanmak istiyorum. Hemen dışarı atıyorum kendimi burası bir ev kimin evi nerdeyim ben.

''günaydın canım hazırlan da çıkalım'' diyerek yanımdan geçen kız resimdeki kız gözlerim yuvalarından fırlayacak nerdeyse.

''neyin var senin uyanamadın mı hadi eren gelir birazdan'' eren, erende kim ne oluyor burada, neresi burası, kim bu insanlar neden kısacık bir şort giyiyorum saçlarım ne zaman uzadı.

Annemle ablam nerede iyiler mi peki ya ben iyi miyim? Öylece bakakalmıştım etrafıma bir kaza insan hayatını bu kadar mı değiştirebilirdi. O kazaya buluyordum şu anda etrafımda olan olayları dün bir uçakla Akyaka'ya dönüyorum ailem yok evimde başka bir kadın tanıdığım herkes aslında hiç var olmamış gibi yaşadığım hayat tamamen değişmiş.

Kâbuslar rüyalar ne yapacağım derken bir uyanıyorum her şey tepe taklak olmuş. Bu ev üzerimdeki mini şort ellerimin altında uzayan saçlarım yanağını öptüğüm çocuk sakin ol deniz sakin ol ve neler olup bittiğini araştır. Saç kurutma makinesinin sesini duyunca yavaşça banyoya kapısında kızı izlemeye başladım ne diyecektim ona sen kimsin mi burası neresi mi cevaplarım onda mıydı?

''neden bakıyorsun öyle hadi hazırlansana geç kalacağız derse'' ya ne diyeceğim şimdi ona aklım nerde benim ne zaman uçup gitti.

''kimsin sen'' dedim ağzımdan çıkmıştı bir kere geri alamazdım elindeki kurutma makinesini kapatıp bana baktı tıpkı uzaylıymışım gibi bakıyordu.

''deniz ne oluyor yine başlama iyi misin gece o kadar geç yatma demedim mi ben sana toparlan artık geç kalacağız'' dedi gelip yanağıma bir öpücük kondurup geçip gitti. Hemen arkasından gittim sıcağı sıcağına tüm sorularımı yanıtlamalıydı.

''bak kimsin bilmiyorum bu ev kimin neredeyim saçlarım ne zaman uzadı eren kim hangi aydayız annemler nerede'' dedim nefes bile almadan. Kızın ne kadar şaşkın olduğunu görebiliyordum hayatımla ilgili ne biçim bir oyun oynanıyordu bana, kim yönetiyordu bu oyunu. Yüzü asılan kız gelip elimi tuttu ve yatağa oturduk.

''deniz yeter artık yine başlama iyileştin artık'' dedi ve duraksadı şüpheyle devirdi kocaman gözlerini. İyileştin artık mı? Hasta mıydım? Neyim vardı ki?

''sen ilaçlarını alıyor musun?'' dedi ilaçlar ne ilaçları depresyon ilaçlarımı kullanıyordum.

SIR MUHAFIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin