PLATONİK▶YEMEK

985 78 35
                                    

"Sevmek...Ne uzun kelime.."

                               🎈

Aylin abla kapıyı açmaya gitmişti...İçeri geldiğinde yanında Ali,Ali'nin arkadaşları bir de kız vardı...Ali...Ali Aylin ablanın çocuğu muydu yani?Aşk acımı döktüğüm kişi,bana acı çektiren çocuğun annesi miydi?Bir de o kız...Bugün Ali'ye sarılan...Beni tam da kalbimin ortasından bir kez daha yaralayan...Sevgilisiyle gelmişti demek..Ayağa kakmıştım hoşgeldiniz demek için...

Aylin:Eylül bu sana bahsettiğim oğlum Ali..

Ali'yi sanki hiç tanımıyormuş,ismini bilmiyormuş,ona delicesine aşık olmamış,ilk defa görüyormuş gibi "Eylül" diyerek elini sıkmıştım...Elini sıktığımda sanki tüm vücudum elektrikle kaplanmıştı...Ah,ah!Yaktın beni be adam!

Aylin:Bu da Ali'nin ikizi,kızım Alya...

Kızım ?Kızım...Bugün okulda Ali'ye sarılan kişi sevgilisi değil,ikizi miydi yani?İnanmıyorum Eylül sana!Boşu boşuna kızdın Ali'ye...Aslında boşu boşuna da kızmamıştım...Hala sevgilisi vardı...O gün sevdiğim adamın bir kızla elele tutuştuğunu,hayallerimin nasıl kül olduğunu unutabilir miydim?Asla...Düşüncelerimden sıyrılıp "memnun oldum" diyerek Alya'nın elini sıkmıştım...Ama o çok sıcakkanlıydı...Bana sarılmıştı....Ali'nin arkadaşlarıyla da tanıştıktan sonra masaya oturmuştuk...Yemekleri yemeye başlamıştık çoktan..Aylin abla gerçekten çok güzel yemek yapıyordu...

Alya:Eee Eylül...Sen de bizimle aynı üniversitedesin galiba..

Eylül:Evet...Sen de mi o üniversiteye gidiyorsun?

Alya:Evet..Sınıf öğretmenliği okuyorum..Sen ne okuyorsun peki?

Eylül:Ben de sınıf öğretmenliği...

Alya:Yaa çok güzel aynı bölümdeyiz...Eminim senin gibi tatlı birinden harika bir öğretmen olur...

Eylül:Yaa sağol canım...

Aylin:Tabii çok güzel öğretmen olur benim iki kızımdan da...

Yaa ama bunlar çok tatlıydı...Mehmet amca,Aylin abla,Alya...Ali hariç ama...O tatlı değil..O odun..Hem de odunluğun hakkını verenlerden...Ya da yok ya...Ne kadar odun olsa da hakkını yiyemem..Tatlı...Tatlı çocuk...Eylül sen yine saçmalamaya başladın,kendine gel!Gözüm ister istemez Ali'ye gidiyordu...Birbirimize hem çok yakın,hem çok uzaktık şu anda...

PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin