Farzet mucize oldu melankolim ellerinde boğuldu.
Diyelim ki olmayan oldu,huzuru kokunda buldum.
Gözlerim umudu,gözlerinin hududuna koydu.
Olan oldu işte,kalbim kalbine usulca dokundu.
~Cengomania⏳
Ali şişe bulmaya gitmişti.Biz de Alyayla birlikte ortadaki sehpaya Aylin ablanın hazırladığı yiyecekleri getiriyorduk.Her zamanki gibi yine döktürmüştü Aylin abla.Onu fazla seviyordum,olmayan annem gibi...Çok fazla...Ali de gelince sehpanın etrafında yuvarlak oluşturmuştuk.
Mert:Kim başlasın?
Güney:Ben başlayayım mı?
Ali:Tamam hadi başla lan,başla.
Güney şişeyi çeviriyordu.Şişenin bir ucu Kader'e,diğer ucu da Alya'ya gelmişti.Kader soracaktı.
Kader:Doğruluk mu,cesaret mi?
Alya:Doğruluk olsun bakalım.
Kader:Hıı...Ne sorsam...Hiç aşık oldun mu?
Alya:Ben....
Alya şu an Ali'nin kötü bakışlarının esiriydi.Ali öyle bir bakıyordu ki kıza utanmasa dövecekti.
Songül:Kızım niye böyle bir soru sordun ki sen şimdi?
Kader:Ayy..Ayıp ettim değil mi?
Alya:Aşık oldum...Ama çok küçüktüm yani,çocukluk aşkı gibi bir şey.
Ali:Bak bak bak...Kimmiş o çocukluk aşkın?Söyle de biz de bilelim küçük hanım.
Alya:Of sana ne be!
Güney:Gençler tartışmayı bırakın hadi Alya çevir.
Alya çeviriyordu.Bu sefer şişenin bir ucu Güney'e,diğer ucu da Songül'e gelmişti.
Güney:Yes be!
Songül Güney'e ters ters bakarken,biz de onlara gülüyorduk.Çünkü Güney Songül'e olan aşkını çok fazla belli ediyordu.
Güney:Yani yes derken hani..Şey..Neyse sor hadi.Doğruluk diyorum.
Songül:Soruyorum...Niye bu kadar aptalsın?Sebebi var mı?
Songül'ün sorduğuyla Mert,Ali ve Meral kahkahalarla gülerken,Güney'in yüzü düşmüştü.Komik değildi ama...Ayıp etmişti bu sefer.
Güney:Komik mi?
Ali:Yok kardeşim aklıma şey geldi benim..Şey ya..Şey..
Songül:Eee hadi cevap bekliyorum.
Güney:Evet bir nedeni var.Birine aşığım;güzel gözlü,kıvırcık saçlı..Ama o oralı bile olmuyor.Aşıklar aptal gibi görünürmüş ya.İşte bende o hesap.Velhasıl kelam aptal değil aşığım.
Mert:Oooo..
Songül kızarmaya başlamıştı..Güney'den hiç beklenmedik bir hareketti...Çok güzel konuşmuştu...
⏳
Bayağıdır oynuyorduk.Ama bir türlü Ali ve bana gelmemişti şişe...
Cemre:Neyse Güney hadi sen çevir.
Güney çeviriyordu.Bu sefer bir ucu Mert'e diğer ucu da Alya'ya gelmişti.
Alya:Doğruluk mu,cesaret mi?
Mert:Cesaret...Çok cesaretli bir adamım ben.
Ali:He he cesaretliymiş.
Güney:Senin ben havanı...Neyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK
FanfictionAşk neydi? Uzaktan uzağa mı sevmekti? Aşk;birbirine bakmak değil,birlikte aynı yöne bakmaktı...