PLATONİK▶KALBİM ACIYOR

918 72 22
                                    

Gözyaşlarım yanaklarımdan hızlı bir şekilde süzülüyordu..Engel olamazdım ki...Ona aşıkken,bir başkasıyla gördüğümde gözyaşlarıma engel olamazdım işte...

Kader:Eylül sen ağlıyor musun?

Eylül:Y-yok..Gözüme bir şey kaçtı...

Meral:Ağlıyorsun işte canısı..

Cemre:Eylül..Üzülmeye değmez kardeşim..Hem belki sevgili değillerdir..

Songül:Oha Cemre...Şu an dediğine sen inandın mı peki?

Meral:Yani belki bir ihtimal...

Eylül:Kızlar ben gidiyorum...

Kader:Eylül dur ya gitme..

Sevdiğimi başkalarıyla orada izleyecek miydim yani?Dayanamazdım....Kalkıp gitmiştim...Kendimi dışarı atmıştım...Uzaktan uzağa sevdiğim bir çocuk için kalbim acıyordu şu an...Kızlar da gelmişti arkamdan...

Meral:Canısı?

Eylül:Hadi gidelim kızlar...

Eve gelmiştik sonunda....Kendimi yatağa atmıştım...Yorganı yüzüme kadar çekip ağlamaya başlamıştım...Sessiz sessiz...Ali'ye kızgın değildim..Bana umut vermemişti bir şey yapmamıştı...Üzülüyor muydum?Tabi ki...Ama aşkımı kalbime gömmekten başka ne yapabilirdim ki?Sevgilisi varmış işte...He,unutabilir miydim?Unutamazdım ki...Çok sevince unutamıyor insan...

🍃

Ali;

Elimi hızla çekmiştim Mira'nın elinden...Ona dönüp:

-Böyle şeylerden hoşlanmam!,demiştim..

Mira:Nasıl şeylerden?

Ali:Bir erkekle bu kadar samimi olan kızlardan!Güney,Mert ben gidiyorum abi...İster gelin,ister kalın...

Masadan kalkmıştım...Mira ise bana şaşkınlıkla bakıyordu...Onun bildiği erkeklere benzemezdim ben...Onunla bununla takılmazdım...Güney ve Mert de kızlara iyi akşamlar deyip yanıma gelmişti...Hemen arabaya binmiştik...

Güney:Ne yapıyorsun lan sen?

Mert:Senin yüzünden kızları kaçırdık..

Ali:Kalsaydınız abi..Ben mi dedim size o kızları çağırın diye?Hiç haz etmediğimi biliyorsunuz...

PLATONİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin