(Obito)
A Nap már javában felkelt, amikor beültem egy Dango házba. Szeretek idejönni, ahol édes golyókkal meg tudom tömni a hasam. Olyan fél 7 lehetett, amikor leültek 3 kis édességgel egy asztalhoz, és elkezdtem enni. Ilyenkor már más standok is nyitva vannak, több ninja elindult, hogy teljesítse a küldetését, illetve a fiatal genin-ek, hol az Akadémiára, hol sensei-jükhöz sietnek. Nekem nincs csapatom, de a kezdő 7-es csapatánál szoktam segíteni Iruka-nak, akinek talán ez a csapat a legelső az életében. Ahogy Minato sensei fogalmazott „Iruka-nak szüksége lesz egy mentorra..." Na, igen... Ez vagyok én. De ma nincs semmilyen küldetésük vagy feladatuk, így ma rám nincs szükség. Éppen befejeztem az evést, amikor egy ANBU-s fickó lépet be. Fekete, hosszú hajáról felismertem. Ő volt Uchiha Itachi, az unokatestvérem. Odasétált hozzám és levette a maszkját. Vidáman nézet rám, viszont igen hivatalosan szólt hozzám:
- A Hokage hívat! Igen fontos az ügy!
- Megyek! – álltam fel az asztaltól, majd kiléptem az épületből. Itachi követett és vidáman szólított meg.
- Elkísérlek, mert engem is hivatott. Valami nekem itt sántít...
- Nagy valószínűséggel valami konferenciáról lehet szó... - sóhajtottam. – Tenzou is ott lesz?
- Én úgy tudom, hogy küldetésen van. Kushina-chan-nal reggel találkoztam a boltban és ő mondta, hogy 8-ra menjünk a központba. Rin-chan-t már értesítettem. Ő már bent lehet.
- Rin-t is? – meglepödtem. Olyan fél éve végeztünk utoljára együtt küldetést, azóta nem nagyon találkoztunk. Talán az emlékműnél, amikor meglátogattuk Kakashi-t, de ez kb. két hónapja volt.
***
Itachi ajtót nyitott. Olyan fura... Mindig elfelejtem, hogy az ANBU tagok mennyire illemtudóak. Pár hete lettem jonin, és talán ez tesz rá egy lapáttal Itachi tisztelettudatóságára: hiszen az ANBU tagok a jonin-ok „alatt" vannak, mivel ők testőrök és a Hokage-n kívül, csak jonin-okat kísérhetnek. Amikor beléptem egy tágas, világos szoba fogadott. Velem szemben Minato ült és vidáman mosolygót rám. Mellette a barna hajú Tenzou állt, szürke színű ANBU szettjében. És Minato asztala előtt Rin álldigál szokásos barna pulcsijában, vékony vöröses-barnás nadrágjában, ami felett egy fehér szoknya volt. Gyönyörű, mint mindig. Nekem háttal állt, de amikor az ajtó becsukódott enyhén hátra fordította a fejét és elmosolyodott. Visszamosolyogtam, de látszott rajtam, hogy nincs minden rendben velem. Minato sensei felállt, majd komolyan neki kezdett a társalgásnak.
- Örülök, hogy eljöttetek! Szükségem van rátok, hogy eljussak Ködrejtekbe, ahol Mei Mizukage-vel egy konferenciát tartunk, hogy megszilárdítsuk Konoha és Ködrejtek szövetségét és békéjét.
- Tudtam! – ütöttem vállba Itachi-t vidáman.
- De, Hokage úr... Nekünk miért kell mennünk, ha Obito-san és Rin-chan is magával megy? – kérdezte Tenzou. – Bocsássa meg kérdésemet...
- Semmi gond! – nézet rá mosolyogva a sensei. – Mivel Víz földje tele van útonállókkal, minden segítőkézre szükségem lesz, hogy biztonságban eljussak Mei-hez. Meg Kushina... - ennyit mondott a sensei, de mi már tudtuk, hogy miért kellünk mind a négyen. Mind bólintottunk.
- Viszont, ha minden rendben lesz és biztonságosan elérjük az első szigetet, ott várni fog ránk egy Ködrejteki ninja vadász, aki elkísér minket Ködrejtekbe.
- De... Miért nem ő jön ide? – kérdezte Rin.
- Ez a ninja vadász Víz földja leghíresebb ninja-ja. A Mizukage benne bízik meg a legjobban, de sajnos egy 3 napos küldetésen van, így csak holnap délre éra találkahelyre. Úgyhogy... holnap reggel indulnánk, ha ráértek. Obito, Rin...?
- Hát... már régen voltunk együtt... mármint, olyan küldetésen, aminek semmi köze sincs a háborúhoz... úgyhogy miért ne? – kezdte Rin, kissé remegve és nyögdécselve.
- Obito... te mit gondolsz? – nézet rám a sensei. Én hallgattam. Szomorú voltam. Kakashi nélkül... nem vagyunk ugyanazok. Nélküle nincs 7-es csapat. A sensei sejthette, hogy ezen agyalok, így nem várt tovább. – Tudom, hogy még mindig bánt Kakashi halála, de ő így látta jónak. Tudta, hogy te nagyon rendes vagy és valahogy ki akart engesztelni a sok sértés után, amikkel bántott téged.
- Egy egyszerű bocsánat is elég lett volna.
- Obito... Háború volt, és vagy te, vagy ő; mint csapatkapitány, feláldozta magát, hogy ti, a csapata, megmeneküljön. Büszkék lehettek rá, hogy; én, mint mestere, az vagyok. – názet fel a sensei.
- Mi is... - lógatta a fejét Rin.
- Ne, csak neked legyen bűntudatod... Nekem kellett volna megvédenem, de nem voltam ott, és ezzel halálra ítéltem, míg titeket traumának tettelek ki. Higgyj nekem... Egy kis kiruccanás jót fog tenni.
- Jó, rendebn! – egyeztem bele végül, miközben felsóhajtottam. – De mi lesz Iruka-val? Elbír egyedül Naruto-ékkal?
- Persze! Nem lesz gond! – nevetett a sensei. – Kushina kordában fogja tartani Naruto-t. Emellett Itachi és Tenzou a környékükön lesznek, amint visszatérnek Konoha-ba.
- És addig a 3. fog vigyázni a falura? – kérdezte Itachi. – És addig az ő keze alatt fogunk dolgozni?
- Igen. – bólintott Minato.
- És... nagyjából mennyi ideig tart ez a konferencia?
- Olyan 1,5 hónap, de lehet, hogy több időt vesz, majd igénybe, mivel a Villám földiek is megjellenek, illetve a fiatal Kazekage is ott lesz.
- Akkor számoljunk 2 hónappal? – kérdezte ismét Itachi.
- Igen. Lehet. – nevetett a sensei.
- Akkor elkezdek csomagolni... - mosolygót Rin.
- Akkor holnap reggel 8-kor a kapunál találkozunk? – kérdeztem zsebre tett kézzel.
- Igen. 4 óra alatt elvileg oda kell érnünk. Nem aludtál jól?
- Hát... Igen. Rossz éjszakám volt.
- Menj, pihend ki magad... Szükségünk lesz rád.
- Értettem. – bólintottam. – Igyekezni fogok! Sziasztok! – köszöntem el tőlük.
***
Szomorúan sétáltam haza, de, amikor beléptem az otthonomba a nagymamám fogadott. Egy-kettőre jobb lett a kedvem. Beszélgettünk, teázgattunk, felfaltam az összes piskótát, amit hozott, majd amíg ő a virágaimat öntözte, én a szobámba mentem és két perc alatt bealudtam. Fel kell dolgoznom Kakashi halálát! Nem élhetek örökre bűntudatban! Talán ez a küldetés/konferencia segít ebben. Illetve nem csak nekem rossz, hanem Rin-nek és a sensei-nek is. Eddig igazán nem is gondoltam bele a helyzetükbe, főleg a sensei-jébe nem. Talán, ha beszélget velünk erről könnyebb lesz, mert én olyan vagyok, hogyha valakinek segítenem kell, akár munka vagy lelki bajok terén, akkor a saját gondjaimról megfeletkezek. Jó lesz a küldetés! Csak a sensei, Rin, én és Kakashi, aki mindhármunk emlékében él.
YOU ARE READING
Egy sötét alak mögé rejtőzve [BEFEJEZETT]
FanfictionKakashi a 3. Shinobi háborúban életét vesztette, ami többek között Obito hibája volt, legalábbis Obito így gondolja. Rémálmaiban újra meg újra átéli Kakashi halálát, s emellett bűntudata van, mivel legkedvesebb barátjának, Rin-nek, a szerelme miatt...