Az utolsó Karasu kláni Shinobi

208 14 8
                                    


(Obito)

Először meglepődtem azon, hogy a sensei nem jött utánunk, de aztán persze megértettem az ő helyzetét is, főleg azután, hogy Kakashi elmondta nekünk, hogy Danzou és a Gyökéri ANBU milyen sötét ügyekben utazik. A világ összes Jinchuuriki-je és Bijuu-ja veszélyben van, még akkor is, ha az országok elleni bűnszervezetek 90%-a halott. Már csak Danzou és a Gyökéri ANBU maradt. – Le tudjuk vajon győzni a több 1000 Sharingan-nal rendelkező, Uchiha testeket meggyalázó ellenlábasunkat? Meg tudjuk védeni a számunkra legfontosabb Jinchuuriki-t, aki nem más, mint Kuchina-chan; s már a kisgyermeke is. – Ha Kakashi-n múlik, akkor igen! Még mindig le vagyok döbbenve azon, hogy életének utolsó éveiben azon fáradozott, hogy leszámoljon az összes ország bűnszervezetével; ezzel egy háború mentes jövőt hagyva ránk és a világra. Becsülöm ezt benne; Hálás vagyok neki; S hiába bánt, hogy eltitkolta előlünk azt, hogy él, nem tudok rá haragudni az előbb felsoroltak miatt.

***

Kakashi, mintha pontosan tudná, hogy mi hol van... Úgy közlekedik a falu titkos járatain. Rin-nel lélegzet visszafojtva figyeltük azt, hogy merre fele megyünk.

- Tenzou egykor a Gyökéri ANBU tagja volt... - szólt hozzánk Kakashi. – Pontosan tudta, hogy melyik alagút vezet a Gyökéri ANBU-ba. Mivel őt részletesebben is beavattam, örömmel mutatta meg, hogy mi merre van. – a szemeimet forgattam. Kakashi felfedte magát, csak nem előttünk, hanem Tenzou előtt, s ha Tenzou tudta, akkor hót ziher, hogy Itachi is tudtam, hogy Inazuma valójában Kakashi. Gondolom a titoktartási eskü miatt, ami minden ANBU-snak kötelező, nem mondhatta el nekem az igazat Kakashi-val kapcsolatban.

A barlang végén megérkeztünk a Gyökéri ANBU központjába. Egy hatalmas és sötét épület tárult a szemünk elé; Az épületet és a barlangjáratokat fahidak kötötték össze, melyek teljesen behálózták a hatalmas barlangot. Egymás mellett álltunk, majd lassan elindultunk a fahídon az épület fele. Nagyjából a híd felénél járhattunk, mire a szemünk elé került Danzou. Kakashi azonnal előhívta az Itamiringan szemét és a sárkány karmait; Rin és én előrántottunk egy kunai-t a kunai tartóinkból, s harcra kész pozícióban vártuk az ellenségünk reakcióit. – De Danzou csak gúnyosan tapsolt.

- Jobban oda kellett volna figyelnem a megöletésednél... Hatake Kakashi!

- Itt a vége Danzou!- kiáltott oda neki Kakashi. – Mindegyik szövetségeseddel végeztem. Nincs esélyed!

- Hahahaha! – neveti el magát gonoszan Danzou. – Kis naiv! Nem esett le neked, hogy amíg te a „játékszereimmel" csatáztál, te egyre jobban közeledtél a haldokláshoz?

- De! – válaszol határozottan Kakashi. – De ennek most mi köze van ehhez?

- Amíg te szépen végezted a „kis küldetésedet", addig én egyre több és több erőre tettem szert; S igyekeztem minél jobban kitolni azt, hogy személyesen is megütközzünk mi ketten, egymással! – Kakashi szemei kikerekedtek, de én és Rin is teljesen lesokkoltunk.

- „Nem lehet! Ez a rohadék jól tudta, hogy Kakashi-nak kevés ideje van hátra, s éppen ezért húzta az időt... A francba!" – dühöngtem. Kakashi teljesen kihűlt, s pár másodpercen belül döbbenten szólalt meg.

- Nem lehet!

- De lehet! – vigyorodott el Danzou. – És az is, hogy 1000 Darab Sharingan-ra tettem szert! – és ekkor levette a felsőjét, s az elém tárult látványtól teljesen elakadt a szavam. Mindkét karja tele volt Sharingan-okkal, s a felső testét is az Uchiha szemek borították. Mindhárman elképedve figyeltük Danzou-t. Kakashi keze remegett; nagy valószínűséggel nem ennyi Sharingan-ra számított, vagy legalábbis nem arra, hogy ilyen szorosan illeszkednek egymáshoz. – És ez még semmi! – hirtelen a homlokáról is lerántotta a fehér fáslit, mely ¾-részben eltakarta az arcát. Amint a fehér textilanyag a földre ért, megpillantottam 5 különböző szemet a fején. Az emberi szemek helyén volt egy Sharingan és egy Rinnegan, s ezek felett a homlokán egy Byakugan és egy jelenleg becsukódott szem volt. A homlokának a közepén volt az eredeti, fekete szeme. – Már csak a te szemed hiányzik Kakashi... Add át az Itamiringan szemedet, hogy beteljesítsem a terveimet!

Egy sötét alak mögé rejtőzve [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now